Fitness Seller

Wanneer foto contest? (2 bezoekers)

Wanneer?


  • Totaal stemmers
    30
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedereen kan winnen als je maar de gun factor hebt.
Misschien dan net als songfestival een aantal leden jury waar de helft van de stemmen telt laat dit de mods unaniem beslissen.
 
Ik heb april, mei,juni gestemd. Mooie stok achter de deur om dan in de zomer eens wat droger te zijn... Was al van plan halverwege maart te gaan beginnen met een cut...

Weet alleen niet of ik wel mee durf te doen... Misschien voor de poedelprijs? :dunno:
 
Ik heb april, mei,juni gestemd. Mooie stok achter de deur om dan in de zomer eens wat droger te zijn... Was al van plan halverwege maart te gaan beginnen met een cut...

Weet alleen niet of ik wel mee durf te doen... Misschien voor de poedelprijs? :dunno:

Ik vind het zeer moeilijk om me aan de cut te houden, wellicht is dit voor mij ook een extra steuntje in de rug.

Dat wij natty’s geen schijn van kans maken moge duidelijk zijn.
 
Ik vind het zeer moeilijk om me aan de cut te houden, wellicht is dit voor mij ook een extra steuntje in de rug.

Dat wij natty’s geen schijn van kans maken moge duidelijk zijn.

Wie weet krijgen we zo veel stemmen uit medelijden dat we alsnog een kans maken :roflol:
 
Omgekeerd gaat wel heel snel :dunno:

Probleem van velen denk ik.... Hoewel het lang heeft geduurd voordat ik eindelijk echt durfde te gaan bulken dus erg veel hoeft (mag) er niet af bij mij... Wil alleen zo graag wat droger zijn...
 
Probleem van velen denk ik.... Hoewel het lang heeft geduurd voordat ik eindelijk echt durfde te gaan bulken dus erg veel hoeft (mag) er niet af bij mij... Wil alleen zo graag wat droger zijn...
De kg's gaan er bij doorgaans sneller af dan bij. I.i.g. natty. In 8 maanden bulk ik er 16 kg bij en in 3 maanden is er weer 15 kg af.
 
De kg's gaan er bij doorgaans sneller af dan bij. I.i.g. natty. In 8 maanden bulk ik er 16 kg bij en in 3 maanden is er weer 15 kg af.

Ik zit ook wel een beetje in dubio of cutten wel zo handig is voor mij... Ben ooit op 57Kg begonnen met sporten en loggen hier op het forum... Ben nu dan eindelijk redelijk stabiel rond de 65Kg alleen voel me zo vet als de tering en wil super graag weer droger worden.... Maar 65Kg op 1.63 is ook weer niet echt veel massa dus eigenlijk moet ik helemaal niet afvallen.... :headbang::scold::splat:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
xxxx
Ik zit ook wel een beetje in dubio of cutten wel zo handig is voor mij... Ben ooit op 57Kg begonnen met sporten en loggen hier op het forum... Ben nu dan eindelijk redelijk stabiel rond de 65Kg alleen voel me zo vet als de tering en wil super graag weer droger worden.... Maar 65Kg op 1.63 is ook weer niet echt veel massa dus eigenlijk moet ik helemaal niet afvallen.... :headbang::scold::splat:
Huge and shredded? Choose one (as a natty) :(
 
Heb nog tren op voorraad hoor ik ga mijn boodschappen ook nog doen
Stuur me je kuur tijdens voor tijdens de contest maar even door, dan doe ik alles maal twee. Whatever it takes, goddammit!
 
Enig idee wanneer er iets bekend wordt gemaakt? Aangezien zondag theoretisch gezien al de 1e dag van de contest kan zijn
 
Misschien doe ik wel mee, momenteel zou ik wel winnen in de categorie behaard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven