MuscleMeat

Kuurvoorstel test + dianabol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ryanus!

Novice
Lid geworden
23 feb 2020
Berichten
7
Waardering
1
Lengte
1m98
Massa
100kg
Vetpercentage
16%
Goedendag Heren,

Ik wil een tweede kuurtje gaan starten. Ik weeg 100 kilo en ben 198cm. BF15 procent ofzo.

Ik wil minimaal 12 weken kuren. Misschien nog een paar weekjes eraan als dan alles op is. Daarvan wil ik de eerste 4 a 6 weken dianabol doen op 30mg. Na die 4a 6 weken wil ik als ‘nieuwe impuls’ de test verhogen.

Nou was ik even benieuwd hoe jullie hierover dachten. Bijvoorbeeld:

Week 1-6: test 300mg p/w, Diana 30mg p/d

Week 6-12: test 600mg p/w.

Dan natuurlijk 2 weken wachten tot de esters zijn uitgedanst en 4 weken Nolvadex 20mg p/d.

Ik heb Anastrazole liggen. Wat raden jullie daarbij aan? Enkel nolva of anastrazole bij symptomen van overmatig oestrogeen? Of tijdens de Diana of gehele kuur een kleine dosis?

Het wordt de eerste keer dianabol. Ik wil niet te veel zout eten om niet een enorm bloated te raken. Hebben jullie daar nog tips of ideeen over? Dianabol 4 weken of 6 weken? 4 weken lukt met 1 potje. Scheelt ook weer knaken haha.

Tot slot; ideeen over HCG? Wordt wellicht te veel voor dit topic en iets waar ik mij in de toekomst zelf sterk op zal inlezen.

Ik lees graag jullie ideeen en tips. Dankjewel
 
Ik raad aan om eerst te cutten tot minimaal 11% bf. Meer body fat = meer oestrogeen gerelateerde problemen.

Vervolgens:

Week 1-4: Dbol 30-40mg per dag
Week 1-12: Test 500mg per week(2x 250mg)
Week 1-12: Armidex 0.5mg(om de dag)
Week 13:14: Niks
Week 15-18: 40/40/20/20 mg Nolvadex
 
Hee Thomas, bedankt voor je reactie.

Ik ben momenteel inderdaad bezig wat procentjes te zakken voordat ik begin. Dank voor de tip.

Zie je verder geen belang bij het laag houden van de test tijdens de diana, en het verhogen erna? Zoals ik zei als nieuwe impuls, daarvoor doet de Diana toch het werk. En om minder te aromatiseren.
 
Dan natuurlijk 2 weken wachten tot de esters zijn uitgedanst en 4 weken Nolvadex 20mg p/d.

Ik weet niet exact wat esters zijn en hoe die uit swingen, maar is het niet normaal om de laatste twee weken van de kuur al te beginnen met Nolva? Laat mij duidelijk zijn, ik ben hier totaal onbekend in dus vraag domweg vanwege interesse en ga ervan uit dat je dit weet.

En hCG is toch tegenwoordig redelijk normaal om direct mee te laten lopen?

En waarom eerst 300 en dan later 600? is daar een reden voor? Snap het nieuwe impuls gedachte niet als je alles al plat legt, is het zo dat 300mg uitwerkt op den duur en je dan meer nodig bent?

En wat heeft zout te maken met opzwellen, je bent toch eloctrolieten (dus oa zout) nodig? Je zou toch bijvoorbeeld voor de training juist wat extra zout (augurkensap) kunnen nemen?

En diana wordt toch gebruikt om snel je test te verhogen, dus eenmaal goed verhoogd (snap de 300 niet) en twee weken Diana zit je toch goed?
 
Laatst bewerkt:
1/12 test 500
1/2 Diana/Winstrol
10/16 Nolva. 40/40/20/20 mg Nolvadex.
hCG geen verstand van en nooit in verdiept.

Dit is wat ik kon vinden, maar verder geen verstand van.
En ik lees vaak dat men Winstrol gebruikt in de eerste twee weken op 50mg. (waarom weet ik niet, diana en winstrol hebben iets met vocht te maken).
En Test duurt twee weken voor optimaal resultaat, dus vandaar de kickstart als ik mij niet vergis.

En idd 2x250 moet pieken en dalen voorkomen, maar dat moet iets met je gemoed te maken hebben dat je een beetje shit kunt worden door de dalen en pieken.

Verder wens ik je veel succes en hoop dat je er veel voordeel uithaalt. Goed eten en goed trainen.

PS: Als je al last van Gyno hebt, is er dan niet iets beters ipv test?
Beetje gaan verdiepen zou geen kwaad kunnen, dat probeer ik ook te doen.
En ik ga niet eens gebruiken. :rolleyes: V was mijn eerste schets.

Schermafbeelding 2020-02-23 om 23.59.19.png


Bloed onderzoekje bij de huisarts vragen en niet bang zijn, hij weigert toch niet als je aangeeft dat het van groot belang is.
Er zijn wel mensen die je kunnen vertellen wat je moet laten controleren maar ik weet dat Vrij test van het grootste belang is.
Kijk even waar je nu bent en of het echt de moeite waard is om iets te injecteren, zeg eerlijk wat je gaat doen.
Het kost je een heel klein beetje op je eigen risico...... En het is echt veel toffer als je de bloedwaarden hebt en je kunt zien of het werkt of niet.
 
Laatst bewerkt:
Hee Redeem,

Ik laat zeker weten mijn bloed prikken van te voren en na afloop. Ook wil ik de wekelijkse dosis test verdelen in twee maal in de week, voor stabielere bloedwaardes inderdaad.

Het is standaard om 2 weken na je laatste injectie pas te beginnen met je PCT. Zodat je laatste exogene dosis testosteron waarvan een deel nog in oestrogeen wordt omgezet je lichaam ‘uit’ is. Dan is het tijd voor de PCT. Eerder heeft het niet echt zin en zijn het een beetje mixed signals zeg maar.

Dianabol zorgt voor een sterk behoud van vocht. Dus gasten krijgen vaak bollere toet. Tuurlijk heb je je mineralen nodig. Maar het matigen van zout tijdens de dianabol lijkt mij wellicht gunstig om iets minder water vast te houden. Maar ook hier ben ik juist benieuwd naar de ideeen en ervaringen van de ervaren (dianabol)kuurders.

En tja, die hele verhogingskwestie. Dat is een beetje waar ik benieuwd naar ben van de echt ervaren jongens. De dianabol legt je eigen productie al helemaal plat, en daar groei je al heerlijk op lijkt mij. Dus heel veel test hoeft er dan niet bij. Gewoon een rustige basis dosis test. Dan wanneer je met dianabol stopt, de test dosis verhogen om dan daar je groeiimpuls uit te halen aangezien de dianabol gestopt is.

Niet alles constant op 500 maar dus bijvoorbeeld de helft 300 en andere helft 600.

Omdat je tijdens de dianabol wellicht onnodig veel test aromatiseert naar oestrogeen.

Dat was een beetje mijn gedachte. Wie weet zeg ik wel wat stoms. Dan zullen de ervaren jongens mij dat hier ongetwijfeld laten weten haha. Het is ook een beetje om te sparren over het idee, ter informatie.
 
Laatst bewerkt:
Niemand die nog even z’n kennis wilt delen? :p
 
Je zout inname gewoon constant houden, dus gewoon zout eten.
 
Galen volgens mij kan jij hier wel van genieten.
 
Niemand die nog even z’n kennis wilt delen? :p
Ik raad aan om eerst te cutten tot minimaal 11% bf. Meer body fat = meer oestrogeen gerelateerde problemen.

Vervolgens:

Week 1-4: Dbol 30-40mg per dag
Week 1-12: Test 500mg per week(2x 250mg)
Week 1-12: Armidex 0.5mg(om de dag)
Week 13:14: Niks
Week 15-18: 40/40/20/20 mg Nolvadex
 
Hee Thomas, bedankt voor je reactie.

Ik ben momenteel inderdaad bezig wat procentjes te zakken voordat ik begin. Dank voor de tip.

Zie je verder geen belang bij het laag houden van de test tijdens de diana, en het verhogen erna? Zoals ik zei als nieuwe impuls, daarvoor doet de Diana toch het werk. En om minder te aromatiseren.
Ik zou gewoon op 500 test-e beginnen en de dianabol(30mg) evenredig over de dag verdelen.

Als je stagneert zou ik eerst meer eten. Als dat vervolgens niet meer werkt zou ik pas de gear eventueel verhogen.
 
Je zout inname gewoon constant houden, dus gewoon zout eten.
Ik zou gewoon op 500 test-e beginnen en de dianabol(30mg) evenredig over de dag verdelen.

Als je stagneert zou ik eerst meer eten. Als dat vervolgens niet meer werkt zou ik pas de gear eventueel verhogen.
 
zoutinname constant houden, fluctuaties zorgen voor vochtretentie.

ik persoonlijk zou de test absoluut niet constant houden, omdat je al dboll hebt, daarnaast heb ik veel kuurlogs gelezen waarin de kickstart werd gebruikt en ze allemaal hun resultaten haalden in die eerste weken.

dboll op 30mg is 210mg per week, 500 test zonder ester is 320mg per week ong, dboll is sterker dan test mg per mg, dan zou je dus op 530netto gewicht zitten en daarna maar op 320mg.


waarom niet 300-400mg test en 7 weken 30mg dboll, dus geen kickstart?
 
zoutinname constant houden, fluctuaties zorgen voor vochtretentie.

ik persoonlijk zou de test absoluut niet constant houden, omdat je al dboll hebt, daarnaast heb ik veel kuurlogs gelezen waarin de kickstart werd gebruikt en ze allemaal hun resultaten haalden in die eerste weken.

dboll op 30mg is 210mg per week, 500 test zonder ester is 320mg per week ong, dboll is sterker dan test mg per mg, dan zou je dus op 530netto gewicht zitten en daarna maar op 320mg.


waarom niet 300-400mg test en 7 weken 30mg dboll, dus geen kickstart?
Waarom zou je 7 weken een oral willen gebruiken? Verschillende onderzoeken wijzen uit dat orals meer kwaad dan goed doen. Vier weken is meer dan zat, zeker op 30-40mg.

Waarom test niet constant houden?
 
30mg dboll zal je lever wel kunnen handelen anders stoppen binnen 12uur uit je systeem(3x t,1/2)

als je test gelijk houdt zul je een terugval krijgen in week vijf, dat jij dit niet kan bedenken en ook niet in mijn vorige post ziet vind ik vreemd.
 
30mg dboll zal je lever wel kunnen handelen anders stoppen binnen 12uur uit je systeem(3x t,1/2)

als je test gelijk houdt zul je een terugval krijgen in week vijf, dat jij dit niet kan bedenken en ook niet in mijn vorige post ziet vind ik vreemd.
Afhankelijk van de staat van je lever. Overigens is het niet alleen slecht voor je lever, maar ook voor je cholesterolwaarden.

Terugval van wat?

Wellicht moet jij jezelf dan beter verwoorden.
 
Terugval van wat?

Eerste 4 weken gebruik je 210 mg dbol bovenop je test, daarna vervalt dit.. dus vanaf week 5

Echter moet je wel meerekenen dat de test de eerste 4 weken ook nog opbouwt.
 
Eerste 4 weken gebruik je 210 mg dbol bovenop je test, daarna vervalt dit.. dus vanaf week 5

Echter moet je wel meerekenen dat de test de eerste 4 weken ook nog opbouwt.
Dat is toch juist de intentie van een kickstart? Als het uitwerkt wordt het opgevangen door de test, die dan volledig verzadigd is. Dit is meestal rond week 4. Vandaar dat 4 weken ook wordt geadviseerd.
 
Dat is toch juist de intentie van een kickstart? Als het uitwerkt wordt het opgevangen door de test, die dan volledig verzadigd is. Dit is meestal rond week 4. Vandaar dat 4 weken ook wordt geadviseerd.

Eens hoor.
Probeerde alleen zijn post uit te leggen haha, ik dacht dat hij dat bedoelde
 
Back
Naar boven