Fitness Seller

Klimaat(verdragen) Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic


giphy.gif
 
by by ,lieve vogeltjes ,insecten ,vissen ,zeehonden en bruinvissen :fire:

bizar dat links en ander deugvolk dit niets interesseert
De zogenaamde liefde voor de natuur was dan blijkbaar slechts een emotioneel nepargument in de strijd om hun ideeën door te drukken, net als de zogenaamde angst tegen kernenergie dat is.
 
Ik zie dagelijks veel natuur tussen alle industrie en chemie in de Rotterdams haven.
 
Jammer dat politie daar ook zo slap is. Ze zouden ze allemaal neer moeten knuppelen Hong Kong style. Te beginnen met dat dikkertje dat in die megafoon aan het blèren is.
Ik help graag mee.
 
De zogenaamde liefde voor de natuur was dan blijkbaar slechts een emotioneel nepargument in de strijd om hun ideeën door te drukken, net als de zogenaamde angst tegen kernenergie dat is.
Probleem is dat wat jij ‘links’. Noemt al lang geen links meer is. Het is meer ‘kosmopolitisch progressief volk’ dat alle binding met natuur kwijt is, decadent leeft en postrealistiach is in het vormen van hun denkbeelden.

De wereld is zoals zij hem zien. En vooral voelen. Wetenschap is ook maar een mening, en iedereen moet blij zijn. Foute intenties bestaan niet, behalve natuurlijk vanuit groepen die niet hun mening delen. Dat zijn ‘foute’ mensen. Net zoiets als nazis.

Gek genoeg worden mensen met gedachtengoed dat dicht bij nazisme ligt (bijvoorbeeld extreme islamisten) niet zo gezien. Die moeten ‘hun geloof en cultuur’ kunnen behouden want o zo verrijkend voor de stad....

Dit zie je ook met energievraagstukken. Elk rekenvermogen is ze te lastig; heb je blijkbaar niet nodig als je genderstudies hebt gedaan aan de uva.

Dat die iPhone gruwelijk duur is en voor enorme vervuilzorgt, geen idee. Dat die hand gemalen koffiebonen gewoon door kinderen geplukt zijn, geen idee (zolang het idee van ambacht er maar in zit). Vaccineren, niet natuurlijk genoeg....

Dat al die belasting betaald wordt door mensen die voor een deel ook daadwerke iets maken met hun handen en dat je zonder dat soort dingen een kutleven hebt? Ach ja.

Ik erger me vooral aan het feiten vrije gelul van deze types die echt nul weten van natuurkunde, scheikunde of biologie. Maar wel overal een mening over denken te moeten hebben en dat deze ook veel waard is. Zo komen we aan al die biomassa bij stook. Voor dat geld hadden we al twee throiumcentrales draaiende kunnen hebben. Maar omdat kernenergie taboe is, mag er niet over gepraat, laat staan gedacht of onderzocht worden.

Zelfde als met stikstof. Wat is nu een echte grens waarbij de natuur er last van heeft en waar we ook daadwerkelijk een verschil kunnen maken door minder uit te stoten. Ik kan het echt nergens vinden. Alleen de regeltjes volgen als ze je aanstaan en anders met hulp van de postcodeloterij procederen op elke vierkante mm. Vreselijk
 
Laatst bewerkt:
Probleem is dat wat jij ‘links’. Noemt al lang geen links meer is. Het is meer ‘kosmopolitisch progressief volk’ dat alle binding met natuur kwijt is, decadent leeft en postrealistiach is in het vormen van hun denkbeelden.
Helemaal met je eens, maar met "jij" bedoel je Vieze jij , neem ik aan, want ik gebruik het woord "links" niet.

Joan "nog iets" heeft het ook over het gat tussen de progressieve elite en de White Working Class in een interview met Ewald Engelen in de Groene.

Interviews met een Nederlandse psychiater over Ontvaderlijking (op gezinsniveau, maar ook op politiek niveau) gaan voor een deel ook over dit thema.

Wat hij zegt klinkt verdacht veel als wat Jordan Peterson ook zegt, al haalt ie zelf z'n schouders op bij welke politieke stroming ermee aan de haal gaat.

EDIT: links toegevoegd
 
Laatst bewerkt:
Iemand de nieuwe Michael Moore docu gezien?
 
by by ,lieve vogeltjes ,insecten ,vissen ,zeehonden en bruinvissen :fire:

bizar dat links en ander deugvolk dit niets interesseert
Datzelfde volk denkt dat biomassa een groene duurzame energiebron is. Deze mensen staan al een tijdje compleet los van de realiteit.
 
Naar ik begrijp is hij nogal kritisch over oa zonne-energie en andere donkergroene leugens.

Ik denk dat ik de komende maand die 1:40 wel ergens ga vinden om te kijken.
 
Datzelfde volk denkt dat biomassa een groene duurzame energiebron is. Deze mensen staan al een tijdje compleet los van de realiteit.
Het is uiteraard pas duurzaam als de hele keten milieuvriendelijk is, de vraag is welke vormen dat momenteel zijn en/ of zullen worden. Je kunt het ook afzetten tegen de huidige manieren van energieopwekkingen en of het dan al een stuk duurzamer is.
 
Back
Naar boven