XXL Nutrition

Op weg naar mijn eerste Classic Physique Bodybuilding wedstrijd! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik wil ook wss mee gaan doen aan de SAP cup dit jaar, zie je daar misschien dan:thumb:Succes

Tof man!:D Welke klasse wil je mee gaan draaien?



Nieuw filmpje waarin ik alle eiwitbronnen in mijn dieet even langs ga. Ik ben namelijk vegetarisch en krijg elke dag weer de vraag waar ik mijn eiwitten uit haal, inmiddels tot verveling toe... Nu kan ik ze lekker doorsturen naar dit filmpje :p En een physique update, sta nu nop 14% BF.
Ook ga ik maandag beginnen met mijn BULK! Ik ga dan ook in mijn trainingsvideos de gewichten aangeven. Kunnen we even goed in beeld brengen hoe veel sterker ik tijdens deze bulk word.:lifter:
 
Tof man!:D Welke klasse wil je mee gaan draaien?



Nieuw filmpje waarin ik alle eiwitbronnen in mijn dieet even langs ga. Ik ben namelijk vegetarisch en krijg elke dag weer de vraag waar ik mijn eiwitten uit haal, inmiddels tot verveling toe... Nu kan ik ze lekker doorsturen naar dit filmpje :p En een physique update, sta nu nop 14% BF.
Ook ga ik maandag beginnen met mijn BULK! Ik ga dan ook in mijn trainingsvideos de gewichten aangeven. Kunnen we even goed in beeld brengen hoe veel sterker ik tijdens deze bulk word.:lifter:


Bodybuilding C denk ik(?)
 
Tof man!:D Welke klasse wil je mee gaan draaien?



Nieuw filmpje waarin ik alle eiwitbronnen in mijn dieet even langs ga. Ik ben namelijk vegetarisch en krijg elke dag weer de vraag waar ik mijn eiwitten uit haal, inmiddels tot verveling toe... Nu kan ik ze lekker doorsturen naar dit filmpje :p En een physique update, sta nu nop 14% BF.
Ook ga ik maandag beginnen met mijn BULK! Ik ga dan ook in mijn trainingsvideos de gewichten aangeven. Kunnen we even goed in beeld brengen hoe veel sterker ik tijdens deze bulk word.:lifter:

Ga je bij deze bulk al een cycle doen?
 
Arnold had dan ook niet echt goede benen hehe.
 
Je bent vegetarisch? Dus je bent een plant?

Let trouwens ook op je ijzers, vitamine B12 en B2.
 
Je bent vegetarisch? Dus je bent een plant?

Let trouwens ook op je ijzers, vitamine B12 en B2.

haha ik eet alleen geen vlees, dus wel zuivel en eieren. Eiwitten krijg ik voldoende binnen, ijzerwaardes zijn goed en B12 supplementeer ik.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven