Fitness Seller

Massage of een dag herstellen?

Bezoekers in dit topic

Wat een bullshit. Je probeert gewoon een product te verkopen. Boeit mij verder niet trouwens.
BB_ kreeg een reactie van deze website dat dat verboden is dus geen bullshit. Mag gewoonweg geen reclame maken maar of je het gelooft of niet ik zoek mensen die hun ervaringen willen delen omtrent herstel. Prima dat er pillen voor zijn maar zou me voor kunnen stellen dat die na verloop van tijd niet meer werken omdat je lichaam er imuun voor wordt.
 
BB_ kreeg een reactie van deze website dat dat verboden is dus geen bullshit. Mag gewoonweg geen reclame maken maar of je het gelooft of niet ik zoek mensen die hun ervaringen willen delen omtrent herstel. Prima dat er pillen voor zijn maar zou me voor kunnen stellen dat die na verloop van tijd niet meer werken omdat je lichaam er imuun voor wordt.
Voor welke pillen wordt je lichaam 'imuun'? :)
 
Is ook een oplossing inderdaad echter weet je vriendin waar de spier zit? Wanneer dat niet is kun je een blessure oplopen.
Lastig te vinden idd...
 
omdat er 0 bewijs te vinden is
Jij mag je mening hebben echter zeg je nu dat er geen bewijs is dat een deep tissue cq Sportmassage niet goed is voor het herstel van je spieren na een workout. Van waaruit komt jou kennis? Heb jij hiervoor gestudeerd?
 
Op google staat er meer fake news dan wetenschappelijk onderzochte artikelen dus dat klopt niet.
Van een (diep tissue) massage moet jou lichaam ook herstellen
Deep tissue massage helpt ook zeer zeker.. Doet alleen gruwelijk pijn
 
Jij mag je mening hebben echter zeg je nu dat er geen bewijs is dat een deep tissue cq Sportmassage niet goed is voor het herstel van je spieren na een workout. Van waaruit komt jou kennis? Heb jij hiervoor gestudeerd?
Hoe wordt dat bewijs geleverd in het artikel waar jij een link van post?
 
Jij mag je mening hebben echter zeg je nu dat er geen bewijs is dat een deep tissue cq Sportmassage niet goed is voor het herstel van je spieren na een workout. Van waaruit komt jou kennis? Heb jij hiervoor gestudeerd?

Je verwijst ons naar een artikel waar geen enkel bewijs geleverd wordt, ik heb overigens nergens mijn mening uitgesproken.

Ik heb hier niet voor gestudeerd, jij wel blijkbaar. Desondanks kun je ons tot nu toe niet voorzien van bewijsmateriaal.

Mijn mening: geldklopperij
 
Zou altijd een massage plannen voor de workout, niet erachter. Dit voor de doorbloeding eventueel en alles wat losser te maken. Daarvoor is het aan te raden, echter voor herstel? Nee dat niet.
 
Jij mag je mening hebben echter zeg je nu dat er geen bewijs is dat een deep tissue cq Sportmassage niet goed is voor het herstel van je spieren na een workout. Van waaruit komt jou kennis? Heb jij hiervoor gestudeerd?
Prima, wij hebben 0 kennis, kom dan met bewijzen? Als je iets zegt en iets beweert, moet je het kunnen bewijzen en/of aantonen d.m.v. onderzoeken o.i.d.
 
Hoe wordt dat bewijs geleverd in het artikel waar jij een link van post?
Het is maar een link die ik gestuurd heb. Er staat inderdaad veel op internet waarvan je je kunt afvragen of het klopt. In ieder geval vanuit mijn opleiding tot sportmasseur heb ik geleerd dat een massage na een workout is goed voor een sneller herstel. Over pillen slikken staat ook van alles beschreven. Toch blijven veel sporters het slikken!!! Zeg jij ook tegen je huisarts of dat wel klopt wat hij voorschrijft.
 
Je verwijst ons naar een artikel waar geen enkel bewijs geleverd wordt, ik heb overigens nergens mijn mening uitgesproken.

Ik heb hier niet voor gestudeerd, jij wel blijkbaar. Desondanks kun je ons tot nu toe niet voorzien van bewijsmateriaal.

Mijn mening: geldklopperij
Geldklopperij net als de pillen die worden geslikt
 
Ik sprak laatst iemand die een sportopleiding volgde, die beweerde dat proteïne bullshit was omdat hij dat zo had meegekregen van zijn opleiding. Volgens hem moest je gewoon genoeg slapen, proteïne was een bijzaak.
 
Back
Naar boven