MuscleMeat

Kuurvoorstel test + dianabol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Eens hoor.
Probeerde alleen zijn post uit te leggen haha, ik dacht dat hij dat bedoelde
My bad then :p.

In dat geval gewoon orals year round gebruiken, dan heb je nooit last een terugval. Vreemd dat hij dit niet begrijpt.
 
die MrDroeftoeter moet je niet al te serieus nemen ,is een beetje de dorpsgek van het forum,

hij zit op begeleid wonen van het Leger des Heils dus dat zegt al genoeg denk ik
Oh ik ken hem wel. We zitten op dezelfde afdeling!

Haha nee, allemaal gein. Oké dan ;)
 
My bad then :p.

In dat geval gewoon orals year round gebruiken, dan heb je nooit last een terugval. Vreemd dat hij dit niet begrijpt.
Stom van mij hè! :p Ha, nee nogmaals bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad besloten de Diana naar 4 weken te brengen. 33 dagen op 30 Mg om precies te zijn. 3x10 Mg over de dag verdelen?
 
kickstart is complete bullshit inderdaad, doe maar zul je lekker terugvallen.
 
kickstart is complete bullshit inderdaad, doe maar zul je lekker terugvallen.

Wist je nog niet dat je volgens DBB bij een paar dbolletjes gelijk een levertransplantatie nodig hebt?

Heb ooit dit een keer gedaan:
1-8 dianabol 50 mg ed
1-12 test e 750 mg ew
1-12 deca 600 mg ew

HEERLIJKE KUUR!
 
Stom van mij hè! :p Ha, nee nogmaals bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad besloten de Diana naar 4 weken te brengen. 33 dagen op 30 Mg om precies te zijn. 3x10 Mg over de dag verdelen?
Dat zou ik wel doen in het begin. Je kunt er ook voor kiezen om 30mg als pre-workout te doen.

Zelf had ik minder bijwerkingen als ik het over de dag verdeelde.

kickstart is complete bullshit inderdaad, doe maar zul je lekker terugvallen.
Je weet echt niet waar je het over hebt he.

Wist je nog niet dat je volgens DBB bij een paar dbolletjes gelijk een levertransplantatie nodig hebt?

Heb ooit dit een keer gedaan:
1-8 dianabol 50 mg ed
1-12 test e 750 mg ew
1-12 deca 600 mg ew

HEERLIJKE KUUR!
Laat eens wat foto's zien. Ik ben wel benieuwd naar die dbol gains.
 
Dat zou ik wel doen in het begin. Je kunt er ook voor kiezen om 30mg als pre-workout te doen.

Zelf had ik minder bijwerkingen als ik het over de dag verdeelde.


Je weet echt niet waar je het over hebt he.


Laat eens wat foto's zien. Ik ben wel benieuwd naar die dbol gains.

Betweter.
 
Moet jij nodig zeggen met je passief agressieve comment.

Niemand heeft gezegd dat je meteen een levertransplantatie nodig hebt als je dbol voor een paar weken gebruikt. Dat neem niet weg dat het meer kwaad dan goed doet t.o.v vele injectables.

4-5 weken orals als kickstart is meer dan genoeg.
 
Moet jij nodig zeggen met je passief agressieve comment.

Niemand heeft gezegd dat je meteen een levertransplantatie nodig hebt als je dbol voor een paar weken gebruikt. Dat neem niet weg dat het meer kwaad dan goed doet t.o.v vele injectables.

4-5 weken orals als kickstart is meer dan genoeg.

Agressief?

Ik ben van mening dat orals niet veel meer kwaad kan dan injecteerbare AAS.

Je lever wordt iets meer belast, maar laat dat nu net één van je sterkste organen zijn.
 
Cholesterol wordt ook flink aangetast door orals
 
Agressief?

Ik ben van mening dat orals niet veel meer kwaad kan dan injecteerbare AAS.

Je lever wordt iets meer belast, maar laat dat nu net één van je sterkste organen zijn.
En dat baseer jij op wat precies? Grappig dat onderzoeken toch iets heel anders uitwijzen.

Het is niet alleen je lever, maar ook de cholesterolwaarden die worden aangetast.

Ik ben wel benieuwd naar jouw bloedwaarden na 8 weken 50mg dbol.
 
En dat baseer jij op wat precies? Grappig dat onderzoeken toch iets heel anders uitwijzen.

Het is niet alleen je lever, maar ook de cholesterolwaarden die worden aangetast.

Ik ben wel benieuwd naar jouw bloedwaarden na 8 weken 50mg dbol.

Op mijn eigen bloedwaarden.
 
Dus jij hebt na die 8 weken een bloedtest gedaan?

Laat eens zien dan.

Die heb ik niet meer.

Na de zomer ga ik weer 6-8 weken op dianabol en laat ik jou als eerste een bloedtest zien.

Ik kan jou verzekeren dat mijn leverwaarden amper verhoogd zijn.
 
Die heb ik niet meer.

Na de zomer ga ik weer 6-8 weken op dianabol en laat ik jou als eerste een bloedtest zien.

Ik kan jou verzekeren dat mijn leverwaarden amper verhoogd zijn.
Maar geld dat voor de meeste mensen. Of heb jij mss geluk op gebied van de lever?
En hoe was je chol?
 
Die heb ik niet meer.

Na de zomer ga ik weer 6-8 weken op dianabol en laat ik jou als eerste een bloedtest zien.

Ik kan jou verzekeren dat mijn leverwaarden amper verhoogd zijn.
Ben benieuwd.

Amper verhoogd? Dat lijkt me heel sterk. Of het moet bunk zijn.

En je cholesterolwaarden waren zeker ook amper verhoogd?
 
Maar geld dat voor de meeste mensen. Of heb jij mss geluk op gebied van de lever?
En hoe was je chol?

Ik denk dat dat geldt voor de meeste mensen.

Ik gebruik rode gist rijst dus mijn cholesterol blijft inderdaad ook relatief laag.

Ben benieuwd.

Amper verhoogd? Dat lijkt me heel sterk. Of het moet bunk zijn.

En je cholesterolwaarden waren zeker ook amper verhoogd?

Nee, mijn gear is alles behalve bunk.
 
Even voor de duidelijkheid: rode gist rijst is een statine, dus gewoon een krachtig medicijn die je cholesterol (sterk) verlaagd.
 
Ik denk dat dat geldt voor de meeste mensen.

Ik gebruik rode gist rijst dus mijn cholesterol blijft inderdaad ook relatief laag.



Nee, mijn gear is alles behalve bunk.
Dit is echt totale onzin. Veel van deze problemen zijn ook gerelateerd aan genen.
 
Back
Naar boven