Fitness Seller

Tijd voor mijn eerste kuur

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
29 feb 2020
Berichten
6
Waardering
3
Lengte
1m81
Massa
95kg
Hallo iedereen!
Ik kijk weleens rond op dit forum om wat informatie hier en daar in te winnen, maar heb me nog nooit eerder geregistreerd. Bij deze dus wel!
De reden is dat ik na jarenlang aarzelen en enge verhalen gelezen te hebben toch heb gekozen om het eens een kans te geven. Don't knock it until you've tried it, toch?
Dus, het leek me verstandig om gewoon met een standaard eerste kuurtje te beginnen van Winstrol/Nolvadex waarvan 50mg/dag en 20mg/dag, respectievelijk. Klopt dit enigszins, of sla ik nu toch echt de plank totaal mis?

Hier toch even wat informatie over mezelf:
- 30 jaar, 1.81 m, 95 kg
- Ik zou zeggen dat ik nu bijna 4,5 jaar serieus train. Daarvoor was ik ook altijd al bezig, maar dit was nooit echt heel serieus
- Hoeveel spiermassa ik in die periode heb gewonnen is moeilijk te zeggen, maar ik schat dit op zo'n 12 kg
- In de loop van de jaren heb ik al het 1 en ander aan supplementen gebruikt, maar ik heb het sterke onderbuikgevoel dat een groot deel van de markt bestaat uit commerciële troep waar je niet veel aan hebt. Correct me if I'm wrong.

Een lange termijn plan heb ik niet echt hiermee. Dit is namelijk mijn eerste kuur en ik sta open voor beide mogelijke uitkomsten; positief of negatief. Natuurlijk hoop ik op een positieve uitkomst, waardoor ik ook van plan ben het beste eruit te halen. Goed eet- en sportschema, goed slaapritme, enz.
Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen hiermee en wat tips kunnen geven over mogelijke zaken waar ik niet aan heb gedacht.

Alvast dank voor jullie hulp!
 
wat is je doel met de kuur ?
Ik lees 95kg, met welk vetpercentage ?
En waarom pas met de kuur je sport, eet en slaapschema op orde zetten ?
Je schrijft over supplementen alsof het een aanloop is naar een kuur. Maar supplementen zijn enkel een aanvulling op een goed eetschema... en met een goed eetschema zou enkel creatine en eiwitpoeder nodig mogen zijn. Ikzelf neem er zink/magnesium/b12 in 1 bij.
 
Maar supplementen zijn enkel een aanvulling op een goed eetschema... en met een goed eetschema zou enkel creatine en eiwitpoeder nodig mogen zijn.


ikzelf neem er zink/magnesium/b12 in 1 bij.

dan heb je dus zelf ook geen goed eetschema :fluit:
 
Laatst bewerkt:
dan heb je dus zelf ook geen goed eetschema :fluit:
Klopt... mijn eetschema is grof afgewogen.
ik heb dan ook nooit anders beweerd, toch?
Maar alle andere shit waarvoor je tonnen geld betaalt, is commerciële bucht.
 
wat is je doel met de kuur ?
Heel simpel: groter worden.

Ik lees 95kg, met welk vetpercentage ?
Als ik heel eerlijk ben weet ik dit eigenlijk niet precies. Maar daar maak ik me eigenlijk op het moment niet zo druk om, omdat ik niet van plan ben mezelf de komende paar maanden droog te trainen. Zoals gezegd wil ik nu groeien.

En waarom pas met de kuur je sport, eet en slaapschema op orde zetten ?
Oh, begrijp me niet verkeerd, ik heb al meerdere schema's gebruikt en op het moment is het allemaal echt wel geordend. Ik moet toegeven dat mijn eetschema verbetering zou kunnen gebruiken, maar slecht is het zeker niet. Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat ik van plan ben all-out te gaan en er dus gewoon een schepje bovenop te doen.

Je schrijft over supplementen alsof het een aanloop is naar een kuur. Maar supplementen zijn enkel een aanvulling op een goed eetschema... en met een goed eetschema zou enkel creatine en eiwitpoeder nodig mogen zijn. Ikzelf neem er zink/magnesium/b12 in 1 bij.
Supplementen een aanloop naar een kuur? Nee, absoluut niet. Sorry dat je die indruk kreeg, maar dat bedoelde ik echt niet te zeggen.
Eiwitpoeder en creatine gebruik ik regelmatig, maar als je gewoon eens rondkijkt naar de rotzooi die verkocht wordt dan begrijp je misschien wat ik bedoel. Zelfs (misschien wel specifiek) onder de eiwitpoedertjes zie je de meest bizarre producten voorbij komen vergezeld met de meest achterlijke beloftes. En als ik dan de ingrediënten bekijk, word ik nou niet bepaald vrolijk. Wat betreft creatine heb ik het gevoel dat er maar betrekkelijk weinig mensen zijn die echt begrijpen wat het doet. Soms lijkt het wel dat de ene helft het ziet als een soort kuur, terwijl de andere helft denkt dat het absoluut niets doet. En dan hebben we het nog niet eens over al die pre- en post workout supplementen waar ze van alles en nog wat in stoppen. Een groot deel bezie ik gewoon als commerciële troep.
 
1-12 400 mg test ew
1-12 300 mg primo ew
 
Als je je druk maakt om wat er in pre-workout zit. Zou ik AAS al gouw uit je kop zetten.
 
Als je je druk maakt om wat er in pre-workout zit. Zou ik AAS al gouw uit je kop zetten.
Ok, met die logica maakt het niet uit van welk merk je je producten koopt en hoef je ook nooit de ingrediënten te bekijken...

Luister, kunnen we alsjeblieft die meningen over voedingssupplementen even laten voor wat het is? Ik zou het namelijk echt waarderen als ik wat tips kan krijgen over hoe ik de komende paar maanden moet indelen.
Van wat ik begrepen heb zal ik sneller kunnen herstellen van workouts, maar hoe passen jullie dit in een sportschema? Of train je gewoon als normaal, zonder kuur?
 
Aangezien je winstrol 50 ed doet, moet je van dat herstel niet teveel verwachten. Enige dat je kan verwachten mits je voeding wat goed zit is:
-vochtverlies
-hardheid spieren/drogere look
-lichte kracht en misschien ook massa maar verwacht er maar niet teveel van

nakuur is aan te raden, maar meningen zijn verdeeld of dit echt nodig is na een winstrol kuur

Ik hoop wel dat je weet dat Winstrol (Stanozolol) een halfwaarde tijd heeft van +-9uur?
 
Ik zou gewoon 500mg test E ew zetten. En die "wonderpillen" achterwegen laten. Ben je bang voor de spuit ? Begin er dan niet aan.

Test E 500mg 1-12
Nolvadex 20mg 14-16
 
Aangezien je winstrol 50 ed doet, moet je van dat herstel niet teveel verwachten. Enige dat je kan verwachten mits je voeding wat goed zit is:
-vochtverlies
-hardheid spieren/drogere look
-lichte kracht en misschien ook massa maar verwacht er maar niet teveel van

nakuur is aan te raden, maar meningen zijn verdeeld of dit echt nodig is na een winstrol kuur

Ik hoop wel dat je weet dat Winstrol (Stanozolol) een halfwaarde tijd heeft van +-9uur?
Van dat vocht wist ik al ja. (Even puur uit nieuwsgierigheid: is creatine dan nog wel handig? Dit verhoogt immers de hoeveelheid vocht opgenomen en vastgehouden door de spieren. Ik besef dat het niet echt belangrijk is en waarschijnlijk totaal insignificant, maar ik wou het toch even vragen omdat ik het leuk vind om te weten hoe dit soort dingen werken.)

Over die nakuur heb ik ook gehoord, inderdaad. Aan de ene kant hoor ik mensen praten over Winstrol alsof het een soort standaard kuur is wat niet mis kan gaan en daardoor goed voor beginners. Aan de andere kant hoor ik mensen waarschuwen dat het een beetje 'half werk' is en dat als je toch gaat kuren je er beter meteen helemaal voor kan gaan.

Wat betreft die halveringstijd van Winstrol; maakt dit heel veel uit? Ik zie wel dat het omhoog schiet naar 1 dag als ik het injecteer. Daarbij is dat natuurlijk ook minder schadelijk voor de lever.

Ik zou gewoon 500mg test E ew zetten. En die "wonderpillen" achterwegen laten. Ben je bang voor de spuit ? Begin er dan niet aan.

Test E 500mg 1-12
Nolvadex 20mg 14-16
Is dit dan handiger om te doen? Of wel vrij sterk voor een eerste keer?
Oh, en ik ben totaal niet bang voor naalden, dus mij maakt dat echt niet uit, behalve dat het me wat meer werk en gedoe lijkt.

Ik waardeer jullie hulp echt hoor. Dank je wel!
 
Is dit dan handiger om te doen? Of wel vrij sterk voor een eerste keer?
Oh, en ik ben totaal niet bang voor naalden, dus mij maakt dat echt niet uit, behalve dat het me wat meer werk en gedoe lijkt.

Ik waardeer jullie hulp echt hoor. Dank je wel!
Test is wel een van de veiligere roids op de markt (correct me if iam wrong) op 500mg test EW ga je veel meer pakken dan die oral. Winstrol is ook shadelijker voor je lever. Dit is wat ik persoonlijk zou doen als je 500mg teveel vind kan je altijd met 250 beginnen en aankijken. Of het op 250 houden.
 
Wat betreft die halveringstijd van Winstrol; maakt dit heel veel uit? Ik zie wel dat het omhoog schiet naar 1 dag als ik het injecteer. Daarbij is dat natuurlijk ook minder schadelijk voor de lever.
Het blijft net zo schadelijk voor de lever (Winstrol)
 
Als je toch denkt aan injects winstrol dan kan je misschien beter voor test E gaan zoals blastoise zegt.
Aangezien het je eerste kuur is inderdaad low dose houden.

Die nolvadex kan je houden eventueel.

Test E blijft gewoon een fijne kuur, met meestal niet al teveel sides als er niet te hoog gedoseerd wordt én je gear geen vervuild badkuip product is.
Kijk de de logs op het forum eens na, er zijn vast wel wat beginner-logjes te vinden.

Wil je het houden bij die Winstrol ook goed, maar nogmaals echt veel haal je hier niet uit. Tenzij je die harde look nastreeft,wat ook wel fijn is.
 
Als je toch denkt aan injects winstrol dan kan je misschien beter voor test E gaan zoals blastoise zegt.
Aangezien het je eerste kuur is inderdaad low dose houden.

Die nolvadex kan je houden eventueel.

Test E blijft gewoon een fijne kuur, met meestal niet al teveel sides als er niet te hoog gedoseerd wordt én je gear geen vervuild badkuip product is.
Kijk de de logs op het forum eens na, er zijn vast wel wat beginner-logjes te vinden.

Wil je het houden bij die Winstrol ook goed, maar nogmaals echt veel haal je hier niet uit. Tenzij je die harde look nastreeft,wat ook wel fijn is.
Bedankt, ik denk dat ik jullie advies zal navolgen. Enig idee wat ik kan verwachten van een kuurtje test E in verhouding tot winstrol? Gewoon meer massa erbij?
 
Bedankt, ik denk dat ik jullie advies zal navolgen. Enig idee wat ik kan verwachten van een kuurtje test E in verhouding tot winstrol? Gewoon meer massa erbij?
Alvast wat meer massa/kracht.
 
bloedonderzoek is aan te raden, dan weetje of alles verantwoord is/blijft..
Aangezien je toch al vastberaden bent, doorblader eerst een aantal logjes, zoek genoeg informatie hier omtrent en zorg dat je al gear al hebt klaarliggen en niets moet bijbestellen last minute.
Zorg dat je een voedingsplan hebt, en er zeker van bent dat je je kuur niet moet afbreken door privé redenen (bv. een een reis plannen tijdens je kuur).

Alle informatie moet voorhanden zijn VOOR je de eerste inject zet.
 
Bedankt, ik denk dat ik jullie advies zal navolgen. Enig idee wat ik kan verwachten van een kuurtje test E in verhouding tot winstrol? Gewoon meer massa erbij?
Zeker meer massa wel meer bloat. Maar dat licht ook aan je voeding. Omtrent spuiten als je vaker gaat kuren (wss wel) dan zou ik gewoon meteen leren zelf injecteren want dan ben je niet afhankelijk van een persoon. In het begin is het wat spannend maar daarna stelt het niks voor. Als je niet zo een mongol als mij bent die elke x door het verkeerde heen prikt zou het wel goed komen. En altijd aspirenen!
 
Als ik jou was zou ik beginnen met Test E only kuur.
week 1-12: test e 500mg elke week
Week 14-16: Novaldex 20mg per dag
 
Back
Naar boven