MuscleMeat

Peiling Inschrijven Fotowedstrijd 2020

LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?


  • Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, is wedstrijd ervaring vals spelen? Denk dat zogoed als iedereen die wedstrijd ervaring heeft een coach heeft gehad die het voor het allemaal uitstippelde. Ik neem aan dat niemand hiervoor een coach neemt uiteraard :o
 
Niet in voor de prijzen, maar voor de ervaring! Let’s do this!! :D
 
Ik ben 12, mag ik meedoen?
 
Mag je weer een "log pauze" inlassen zoals vorig jaar als je tussendoor op vakantie gaat bijvoorbeeld?
 
Ik wil natuurlijk heel graag mee doen! Weet alleen niet hoe het nu zit met die regel mbt wedstrijdervaring? Is daar nu al over besloten of?
 
jump in car in.gif
 
Ik wil natuurlijk heel graag mee doen! Weet alleen niet hoe het nu zit met die regel mbt wedstrijdervaring? Is daar nu al over besloten of?
Komt wel goed aan de peiling te zien.
 
Jammer, dit had Big-T nooit gewild.
Nja, jij bent supermod dus aan jou de keuze en als jij denkt dat Big-T het niet zo bedoeld had, aan jou de call en sta ik daar achter.

Er zijn hier ook mensen die echter al een heel wat betere fysiek hebben dan iemand die natty een paar MAP-wedstrijdjes heeft gedaan. En net als dat anabolengebruik niet te controleren is, is wedstrijddeelname dat ook niet.
 
Jammer, dit had Big-T nooit gewild.
Ik vind dit nogal wat om te zeggen, Big-T erbij betrekken ligt natuurlijk heel gevoelig. Feit is dat je dat nooit kunt weten. Door de jaren is het niveau en het aantal deelnemers sterk afgenomen dus dan kan een frisse wind soms goed zijn om alles weer nieuw leven in te blazen.
 
Ik vind dit nogal wat om te zeggen, Big-T erbij betrekken ligt natuurlijk heel gevoelig. Feit is dat je dat nooit kunt weten. Door de jaren is het niveau en het aantal deelnemers sterk afgenomen dus dan kan een frisse wind soms goed zijn om alles weer nieuw leven in te blazen.
Een veel voller deelnemersveld zal dbb ook goed doen. Dbb moet ook vernieuwen en sommige dingen opnieuw bespreekbaar maken.

Niet lullig bedoeld. Maar wat is verschil tussen Vonk die al jaren gebruikt. Dbb als podium/wedstrijd mag blijven gebruiken en Camelus die een wedstrijdje teveel heeft gedaan. Beide zeer goede fysieken van het forum.

Een thuggy zou met 12/16 weken een veel mooiere transformatie neer zetten dan iemand die heel het jaar er goed bij staat. Gooi dan je stem procedure op de kop.
 
Ik vind dit nogal wat om te zeggen, Big-T erbij betrekken ligt natuurlijk heel gevoelig. Feit is dat je dat nooit kunt weten. Door de jaren is het niveau en het aantal deelnemers sterk afgenomen dus dan kan een frisse wind soms goed zijn om alles weer nieuw leven in te blazen.
Die discussie is al eerder gevoerd, met Big-T :o
Maar ik snap je punt wel hoor.
 
Alle leden met minimaal 70 posts, behalve competitieve, mogen meedoen aan deze contest. Waarom mag je niet meedoen als je al wedstrijden doet? Eenvoudig, omdat dit een vriendenmatch is en we hier niet met allemaal topfysieken zitten. We willen de leden die puur voor de fun aan bodybuilding doen ook eens wat gunnen!



Ik heb niet heel uitgebreid gezocht maar dit sprong toch in het oog.
Ach ja, de tijden veranderen zeker? En wie ben ik om vooruitgang in de weg te staan...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven