AndroidHealthClinic

Voedingsschema cut 2020 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BD95

Cool Novice
Lid geworden
10 apr 2018
Berichten
31
Waardering
5
Lengte
1m85
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Hallo allemaal

Tis weer de tijd van het jaar om te starten met de cut, na een mooie bulk sta ik op 89kg en 15% vet. Om me terug wat droger te krijgen heb ik onderstaand voedingsschema opgemaakt.
Zoals je kan zien in het schema ligt mijn kcal behoefte tijdens de cut op 2530kcal. Tijdens de bulk lag dit nog op 3350 kcal.

Opmerkingen en nuttige tips zijn altijd welkom!
Vragen beantwoord ik met plezier :D
 

Bijlagen

  • Voedingsschema zomer 2020.pdf
    119,7 KB · Weergaven: 420
Wat weinig aan vetten. Maar zou zeker niet lager gaan.
Weeg je de rijst gekookt af?
 
Wat weinig aan vetten. Maar zou zeker niet lager gaan.
Weeg je de rijst gekookt af?
Zie net dat ik de hoeveelheden kokosolie nog niet toegevoegd had die ik bij het bakken gebruik, dus kom iets hoger uit in vetten.
Rijst wordt idd gekookt afgewogen.
 
Ziet er wel goed uit toch, alleen zou ik even de voedingswaarden nakijken, of je hebt xl eieren en kipfilet uit de super is normaal iets van 24 gram per 100 ipv 30
 
1.8 GR eiwitten per kg lichaamsgewicht is voldoende voor je. Kunt beter wat hoger gaan zitten in vetten, dit geeft je meer gezondheid voordelen. Succes :)
 
1.8 GR eiwitten per kg lichaamsgewicht is voldoende voor je. Kunt beter wat hoger gaan zitten in vetten, dit geeft je meer gezondheid voordelen. Succes :)
Men vetten zitten bijna elke keer zo laag in de cut. Uit eerdere ervaringen weet ik dat dit gewoon het beste werkt voor me.
 
Back
Naar boven