AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

IMG_20200306_060505.jpg


Zo dat is opgelost.
 
Vandaag weer eens wat gewonnen :D een pakket van Orangefit met shakes, repen etc. Is allemaal plant based, dus ben heel erg benieuwd!

Heel de natuur naar de klote voor jouw repen.. :(
 
Verdachte Gökmen T. is op de dag dat zijn verdediging aan het woord komt, opnieuw uit de rechtszaal verwijderd. Hij spuugde bij aanvang van de zaak naar de rechters en raakte de voorzitter op een haar na. Ook was te horen dat hij "oprotten" zei.

Nadat hij in een aparte ruimte was geplaatst, vroeg een rechter via een videoverbinding of T. nog wilde reageren op de eis van levenslang die het Openbaar Ministerie gisteren uitsprak. "Ik pis op jullie allemaal, hoerenkinderen", was het antwoord. En: "Doe de groeten aan jouw moeder." Daarop zei de rechter: "Ik zal het in overweging nemen. Ik kan hier verder niet serieus op ingaan."

Het is de derde keer dat de verdachte van de aanslag op de tram in Utrecht in maart vorig jaar uit de rechtszaal is gestuurd, omdat hij zich misdroeg.
 
Laatst bewerkt:
Verdachte Gökmen T. is op de dag dat zijn verdediging aan het woord komt, opnieuw uit de rechtszaal verwijderd. Hij spuugde bij aanvang van de zaak naar de rechters en raakte de voorzitter op een haar na. Ook was te horen dat hij"oprotten" zei.

Nadat hij in een aparte ruimte was geplaatst, vroeg een rechter via een videoverbinding of T. nog wilde reageren op de eis van levenslang die het Openbaar Ministerie gisteren uitsprak. "Ik pis op jullie allemaal, hoerenkinderen", was het antwoord. En: "Doe de groeten aan jouw moeder." Daarop zei de rechter: "Ik zal het in overweging nemen. Ik kan hier verder niet serieus op ingaan."

Het is de derde keer dat de verdachte van de aanslag op de tram in Utrecht in maart vorig jaar uit de rechtszaal is gestuurd, omdat hij zich misdroeg.
Terroristische aanslagen met slachtoffers.. en dan zijn er mensen die tegen de doodstraf zijn voor zo'n individuen.
Levenslang in de isoleercel is ook wel een optie. Lekker gek maken.
 
Ik denk dat hij zich zo debiel gedraagt om ontoerekeningsvatbaar verklaard te worden.. Mag toch hopen dat ze daar wel door heen kunnen kijken..
 
Dag goed begonnen,( aquafloat maar dat kent Mn fitbit niet) Lekker gesport, zometeen met heel erg verzuurde beentjes op de fiets naar het werk :)
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    103,8 KB · Weergaven: 76
  • image.jpg
    image.jpg
    88,5 KB · Weergaven: 75
Er begint een mooie ader zichtbaar te worden op m'n Linkerquad.

<3
 
aders zijn aders :)
 
Back
Naar boven