AndroidHealthClinic

Contest Log Mucci’ thick to fit log

Bezoekers in dit topic

Mk alleen voor eetlust?
 
tenor.gif
 
Hahaha klopt, heb het even opgezocht, staat in het boek "Archives of Gerontology and Geriatrics "

"Het was een grote studie met enkele honderden oudere proefpersonen, waarvan een deel een half jaar elke dag 25 milligram MK-677 slikte. Merck verrichtte dat onderzoek om te laten zien dat MK-677 veilig en effectief was, zodat artsen het konden gaan voorschrijven. Maar zover kwam het niet. Nog voordat het onderzoek was afgelopen zette Merck de studie stop, nadat enkele gebruikers van het experimentele middel last kregen van hartfalen en overleden. Hun hartspier kon niet meer genoeg bloed rondpompen."

Inderdaad, lees; "oudere proefpersonen".
Vgm word mk al af en toe voorschreven in us.
 
Huh? Wat is je bron? Ben wel benieuwd, dacht dat dit zwaar afgeraden wordt door "artsen". lol.
Ik zou straks is goed gaan zoeken. Heb zelf een lange tijd over dit goedje gelezen omdat het mij wel intresant leek. Achteraf gezien toch mijn plan veranderd en met de instelling verder gegaan van wil je groeihormoon gebruiken pak dan hgh.
 
Ik zou straks is goed gaan zoeken. Heb zelf een lange tijd over dit goedje gelezen omdat het mij wel intresant leek. Achteraf gezien toch mijn plan veranderd en met de instelling verder gegaan van wil je groeihormoon gebruiken pak dan hgh.
Oke man, let me know.
 
In. Wordt een beestig eindresultaat!
 
Goed fysiek nog na jaren zie ik. In
 
5/03 rustdag

tegen m’n zin rustdag helaas. Had een afspraak om 18u bij m’n vakantiejob maar daar wisten ze van niets :grumble: kon even goed gaan trainen maar had m’n gerief niet mee sinds ik daar niet op gerekend had. kutzooi dus.

had vandaag een presentatie die goed ging maar altijd wel wat stressen:o

verder vandaag nog niet gepind, zal voor morgen zijn.

voeding precies hetzelfde dan gisteren muv capellini ipv rijst.

Daaaag dagboek.
 
Succes! :cheer:
 
In natuurlijk, succes:flexgrin:
 
In. Belgensupport. :grinny:
 
Back
Naar boven