AndroidHealthClinic

Leuk kuurtje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MGK

Cool Novice
Lid geworden
25 okt 2018
Berichten
152
Waardering
57
Lengte
1m92
Massa
98kg
Vetpercentage
10%
Goedemiddag,

Op wat voor (cut) kuurtje gingen jullie nu lekker op?

Tren ging ik heerlijk op maar door de sides wil ik liever wat anders proberen (Kuur verleden Test only - Test + Mast - Test + Tren)
Wil graag wat ideetjes op doen.. :)
 
Testosteron en Primobolan.
 
Zolang jij gewoon in een calorietekort zit maakt het niet uit waar je op cut, in termen van echt daadwerkelijk vetverlies en spierbehoud. Natuurlijk is tren en de bijbehorende tren look ongeëvenaard, maar gaat dat echt kilo's vetverlies verschillen? Neen.

Legit primobolan is altijd goed in een cut, zo ook masteron, en dihydroboldenone.

Ik cut momenteel op een niet al te overdreven calorietekort op 250mg test, 200mg masteron en 800mg boldenone en ik moet zeggen dat het me prima bevalt. Ik heb gelukkig niet de hongeraanvallen van boldenone die veel mensen wel hebben, anders had ik het niet in een cut gedaan.
 
Tren dnp t3 en 2500kcal tekort.
T4 100mcg - T3 25mcg - test 250mg - tren 600mg - DNP 200mg. Als dat niet werkt...... Of ‘t gezond is is een ander verhaal. Biomek heeft een beter advies: gewoon een calorietekort werkt echt.
 
T4 100mcg - T3 25mcg - test 250mg - tren 600mg - DNP 200mg. Als dat niet werkt...... Of ‘t gezond is is een ander verhaal. Biomek heeft een beter advies: gewoon een calorietekort werkt echt.
T3 op 100 en dnp op 400 zwz

Gezond zijn doen we niet aan. Back from the death!

Ik zou naar biomek luisteren TS :roflol:
 
Van deze word je heel gezellig! :roflol:
Ik voorspel moodswings, zweten, onrust, slapeloosheid, etc. FIJN.

En dan te bedenken dat er mensen zijn die dit echt doen en vervolgens klagen over dat ze moeilijk afvallen. Tsja, iets met voeding.
 
Ik voorspel moodswings, zweten, onrust, slapeloosheid, etc. FIJN.

En dan te bedenken dat er mensen zijn die dit echt doen en vervolgens klagen over dat ze moeilijk afvallen. Tsja, iets met voeding.
Haha helaas gebeurt het. Er word tegenwoordig al snel gezegd dat tren onmisbaar is in een cut. Tot op een punt dat veel mensen bijna denken dat het nutteloos is om zonder tren te cutten. Ik dacht dit ook een hele tijd maar het kan echt meer dan prima zonder. Tuurlijk is "de look" echt wel tof, maar qua vetverlies wel overrated. Of andere compounds qua vetverlies underrated, het is maar hoe je het bekijkt :)
 
Haha helaas gebeurt het. Er word tegenwoordig al snel gezegd dat tren onmisbaar is in een cut. Tot op een punt dat veel mensen bijna denken dat het nutteloos is om zonder tren te cutten. Ik dacht dit ook een hele tijd maar het kan echt meer dan prima zonder. Tuurlijk is "de look" echt wel tof, maar qua vetverlies wel overrated. Of andere compounds qua vetverlies underrated, het is maar hoe je het bekijkt :)
Cutten op low test is meer dan prima lijkt me. Lekker basic. Ik ga toch niet door met kuren, dus zal alles straks weer lekker op eigen houtje moeten doen. Op naar 95kg op 10%, dubbel trots als dat lukt straks zonder verder te kuren :thumb:
 
Ik voorspel moodswings, zweten, onrust, slapeloosheid, etc. FIJN.

En dan te bedenken dat er mensen zijn die dit echt doen en vervolgens klagen over dat ze moeilijk afvallen. Tsja, iets met voeding.
Valt mee hoor me mood gaat er niet op achteruit. En ik slaap altijd als een blok. Gele plekken in bed da dan wel zweten op de raarste plekken. Maar het is alleen maar zweten en warm hebben dat is wel iets wat je moet nemen met deze combi. Vind het nog wel te harde eigenlijk lekker 2 uur cardio knallen heerlijk. Morgen denk uppen na 600mg kijken wa da doet :rolleyes:

Dod gaan we toch
 
Valt mee hoor me mood gaat er niet op achteruit. En ik slaap altijd als een blok. Gele plekken in bed da dan wel zweten op de raarste plekken. Maar het is alleen maar zweten en warm hebben dat is wel iets wat je moet nemen met deze combi. Vind het nog wel te harde eigenlijk lekker 2 uur cardio knallen heerlijk. Morgen denk uppen na 600mg kijken wa da doet :rolleyes:

Dod gaan we toch
Ook T3/T4 er bij?
 
Ook T3/T4 er bij?
Oh wat ik beschreef is waar ik nu momenteel zelf op zit.
Cut kickstart
Dnp 400mg
T3 100mcg
Tren a 100mg EOD (350 EW)
Bulk switch na 4 weken
Test E 500mg EW
Tren E 400mg EW

Laten we het niet over mijn tekort hebben maar het is belachelijk laag :roflol:
 
Oh wat ik beschreef is waar ik nu momenteel zelf op zit.
Cut kickstart
Dnp 400mg
T3 100mcg
Tren a 100mg EOD (350 EW)
Bulk switch na 4 weken
Test E 500mg EW
Tren E 400mg EW

Laten we het niet over mijn tekort hebben maar het is belachelijk laag :roflol:

Je durft wel met DNP.
 
Zit je hier nu op ?
Meende dat je zoiets al eens had gedaan namelijk
True dit is geen nieuw spelletje voor mij ;)
Na een diet break van 3 weken op onderhoud vliegen de killos er wel af ja.
 
Is toch wel heftig spul?

Zelf geen ervaring mee.
 
True dit is geen nieuw spelletje voor mij ;)
Na een diet break van 3 weken op onderhoud vliegen de killos er wel af ja.
Hoezo niet gewoon op een kcal-tekort (en een gewone kuur) zonder T3 en DNP? Lijkt me toch gezonder en daarmee ga je ook prima kilo's verliezen.
 
Back
Naar boven