XXL Nutrition

Contest Log Don’t wish for it, work for it! - Strive4muscles Contest Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Strive4muscle

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
26 jul 2015
Berichten
4.610
Waardering
10.871
Lengte
1m85
Massa
102kg
Vetpercentage
8%
Beste DBB’s,

Aangezien er dit jaar het een en ander veranderd is met betrekking tot de contest regels (wedstrijdervaring) heb ik besloten om mee te doen aan de contest. Ik log toch vrijwel iedere dag en dit motiveert me alleen maar meer om 100% uit mijn bodybuilding doelstellingen te halen :).

Ik ben van plan eind juni op vakantie te gaan dus zullen jullie de grootste transformatie van deze log meemaken in de periode mei/juni. De rest van de tijd staat vooral in het teken van leanbulken/vasthouden van mijn huidige shape.

Zoals de topicnaam ook al zegt waar een wil is is een weg. Als mensen zich 110% ergens voor inzetten kun je resultaten neerzetten waarvan je zelf voorstelt staat. Niet alleen in de gym, maar met alles in het leven.

Trainingsprincipes:
Ik train het afgelopen jaar vooral op trainingsprogramma’s van John Meadows. Dit omdat ik in zijn trainingsfilosofie geloof, hier progressie op blijf boeken en er veel gevarieerd wordt (low volume, high volume, high intensity, high/med/low frequentie). Volgens John werkt alles tot in zekere zin (wanneer je dan ook 100% inzet geeft).

Huidige stats:
25 jaar
1,85m
102,5kg
VP ~ 8-9%
Zie foto’s

Planning:
- Leanbulken/shape zo goed mogelijk proberen vast te houden tot eind mei (30 maart start ik ook m’n cruise);
- Eind mei starten met een minicut/blast van 4-6 weken;
- Na de vakantie kijken voor een goeie coach aangezien ik eind dit jaar wellicht meedoe met de Hercules Cup / Juliette Bergmann Grand Prix;

Ik zal wekelijks updates geven met betrekking tot trainingen, shape, voeding, Peds en alles met betrekking tot progressie.

Als mensen vragen hebben of suggesties hebben om de log meer tot leven te laten komen, let me know ;).
 

Bijlagen

  • 7608A882-254D-4A8B-B8E2-9B9D6EC02AD9.jpeg
    7608A882-254D-4A8B-B8E2-9B9D6EC02AD9.jpeg
    101,9 KB · Weergaven: 465
  • AED5A2A9-F876-4330-AC18-3BB4C6B13F61.jpeg
    AED5A2A9-F876-4330-AC18-3BB4C6B13F61.jpeg
    113 KB · Weergaven: 447
Laatst bewerkt:
In! Benieuwd wat we gaan zien van deze nu al mega dikke shape. Succes man!
 
Waar een wil is, is een weg, helemaal mee eens :thumb: je mag trots zijn op je huidige vertrekpunt. Succes!
 
Zal wel tussen jou en wovano gaan. :1e::2e::3e:
 
Ik ben mij nog aan het bedenken.
 
bekend gezicht ,heb je wel eens bij Platinum gezien ,bruut fysiek btw en jelly op die abs :mad:
 
bekend gezicht ,heb je wel eens bij Platinum gezien ,bruut fysiek btw en jelly op die abs :mad:
Aah hebben we het elkaar eerder gesproken? Anders zeker een keer aanspreken kerel! En ja die abs zijn echt genetisch, sorry :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven