MuscleMeat

Leuk kuurtje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zolang jij gewoon in een calorietekort zit maakt het niet uit waar je op cut, in termen van echt daadwerkelijk vetverlies en spierbehoud. Natuurlijk is tren en de bijbehorende tren look ongeëvenaard, maar gaat dat echt kilo's vetverlies verschillen? Neen.

Legit primobolan is altijd goed in een cut, zo ook masteron, en dihydroboldenone.

Ik cut momenteel op een niet al te overdreven calorietekort op 250mg test, 200mg masteron en 800mg boldenone en ik moet zeggen dat het me prima bevalt. Ik heb gelukkig niet de hongeraanvallen van boldenone die veel mensen wel hebben, anders had ik het niet in een cut gedaan.
Waarom voor bold gegaan ipv dhb dan?
 
Waarom voor bold gegaan ipv dhb dan?
Omdat ik de DHB van Nederlandse merken niet vertrouw en geen geld had voor de buitelandse merken :roflol:
 
Goedemiddag,

Op wat voor (cut) kuurtje gingen jullie nu lekker op?

Tren ging ik heerlijk op maar door de sides wil ik liever wat anders proberen (Kuur verleden Test only - Test + Mast - Test + Tren)
Wil graag wat ideetjes op doen.. :)
Welke sides had je last van
 
Welke sides had je last van

Heel (te) agressief, heel het bed nat elke dag en lastig slapen.
Ga ik liever voor een iets mildere ass als masteron of bold waar ik dit bijna niet bij heb. ookal was tren wel echt heerlijk..
 
Omdat ik de DHB van Nederlandse merken niet vertrouw en geen geld had voor de buitelandse merken :roflol:
Hahahha same, toch het eerste stuk dan :P
 
DHB is overrated.
 
True. Maar krachtbehoud is imo wel een pak beter dan met een andere compound.

Dus jij verliest kracht als je aan het cutten bent op AAS?
 
Gepaard met nog meer honger. Als je dat vol kan houden en je merkt er echt profijt van, by all means. Voor mezelf heb ik nu ervaren dat het weinig toevoegde. Ook met tren... ik heb laatst 6 weken tren gedaan zonder T3 en ik voelde me precies hetzelfde.
Voor een recreatieve cut is het niet nodig maar voor een prep (kan) het nodig zijn. Als je al 2 uur cardio per dag doet en al extreem laag zit kwa calorieën kunnen die 2/300 calorieën die je extra verbrand erg aangenaam zijn.
 
Als je als recreatieve gebruiker middelen als T3 en clenbuterol nodig hebt om een beetje vet te verliezen ben je echt een mongeaul.

Om antwoord te geven op de vraag van TS zou ik 250 test - 400 masteron adviseren. Prima kuurtje om mee te cutten en wat vvm te gainen tegelijkertijd. Op een paar puisten op me schouders na geen enkele side.
 
Als je als recreatieve gebruiker middelen als T3 en clenbuterol nodig hebt om een beetje vet te verliezen ben je echt een mongeaul.

Om antwoord te geven op de vraag van TS zou ik 250 test - 400 masteron adviseren. Prima kuurtje om mee te cutten en wat vvm te gainen tegelijkertijd. Op een paar puisten op me schouders na geen enkele side.
Want gear gebruiken om te cutten is niet het zelfde ?
 
Dunno het zou misschien een rol kenne spelen gepaard met een laag onderhoudje.

Zou het nier verstandiger zijn, om je metabolisme te versnellen? Dit door geleidelijk meer te gaan eten? Hier heb je op de lange termijn veel meer aan, omdat je onderhoud hoger gaat liggen. Je zou deze video bijvoorbeeld eens kunnen bekijken: How To Boost Your Metabolism & Burn More Fat
 
Zou het nier verstandiger zijn, om je metabolisme te versnellen? Dit door geleidelijk meer te gaan eten? Hier heb je op de lange termijn veel meer aan, omdat je onderhoud hoger gaat liggen. Je zou deze video bijvoorbeeld eens kunnen bekijken: How To Boost Your Metabolism & Burn More Fat
Heb mijn onderhoud al weten op te krikken naar 2800 maar thanks.
 
Goed om te horen man! Op wat voor manier heb je dit kunnen bereiken?
 
Goed om te horen man! Op wat voor manier heb je dit kunnen bereiken?
Soort reverse diet approach. Ging 2 Weken op 2300 zitten. En toen merkte ik nog heel de dag honger. 1 week later op 2500 en toen opgeschroefd naar 2800 somige dagen 3200 zelfs maar bleef hier redelijk stabiel op. Dit 4 weken volgehouden toch tot de conclusie gekomen om het zekere voor het onzekere te pakken en mijn onderhoud op 2800 gezet twijfelde teveel of de 3k Niet tewas maar daar kan die alsnog goed op liggen. Momenteel cut ik op 2300 en dat gaat wel lekker 0,7-1kg perweek met activiteit hierboven op. En dit nummer verklaard wel weer dat 2800 redelijk steady bij mijn onderhoud nu ligt.

Dat ik het ooit zover heb kunnen laten komen om op 1500kcal+gear en fatburners en 2uur cardio ed 0,0 aftevallen. Ik zou het immers nooit meer zo aanpakken zoals toen ik geleerd van mijn fouten dus.
 
Top man, leuk om te lezen.
 
Valt mee hoor me mood gaat er niet op achteruit. En ik slaap altijd als een blok. Gele plekken in bed da dan wel zweten op de raarste plekken. Maar het is alleen maar zweten en warm hebben dat is wel iets wat je moet nemen met deze combi. Vind het nog wel te harde eigenlijk lekker 2 uur cardio knallen heerlijk. Morgen denk uppen na 600mg kijken wa da doet :rolleyes:

Dod gaan we toch

Klopt maar ik wil de dood wel zo lang mogelijk uitstellen.
 
Back
Naar boven