MuscleMeat

Winstrol only

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gainertje123

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
10 mrt 2020
Berichten
783
Waardering
726
Lengte
1m81
Massa
100kg
Vetpercentage
10%
Beste groeivrienden,

Bij deze stel ik mezelf eerst even voor, ben 21 jaar 1,84 en weeg 84kg . Mijn vetpercentage ligt op 11%
en mijn onderhoud naar schatting op ongeveer 3000 kcal. Ik train 6x per week en split dit ook op natuurlijk . Mijn macro’s houdt ik ook altijd goed waarbij de eiwitten vaak rond de 200-250g zit. Qua training en voeding vraag ik niet om tips . Dit om de simpele reden dat ik zelf op dit gebied wel pluis zit ( Elk lichaam reageerd immers iets anders op bepaalde voedingsstoffen) .

Ik train nu bijna 5 jaar waarvan 3 intensief. Na veel gelezen te hebben over de in en outs van anabolen heb ik besloten om mijn eerste kuur te gaan doen. Heb mezelf altijd al diep in de materie willen duwen met gymmen en voeding en ook dit heb ik gedaan met anabolen. Over wat het gaat worden is geen discussie meer mogelijk want het gaat een winstrol kuur van 6 weken worden waarbij ik 50m e/d ga slikken , inderdaad tablets, beste mensen bespaar me de moeite met ja injects doen dit dat , want echt mijn mening staat vast . Het is inderdaad slecht voor de lever. Maar dit leek mij een mooie kennismaking met anabolen. Het gaat er mij ook om dat ik mijn gewonnen spiermassa blijf behouden en daarbij wat vetpercentages inlever.

Nu is mijn vraag dan ook , hoe denken jullie over winstrol tablets. Ik vraag er niet om dat jullie mij moeten overhalen om het niet te doen want dat gebeurd niet en ben er al mee bezig . Wel ben ik benieuwd hoe jullie visie en kijk is op het gebruik van winstrol?

hoor graag meer van jullie
 
valt in het niets in vergelijking met een lage dosis test
 
Hoe zit het dan met het behouden van de gewonnen massa op basis van een lage dosis test?
 
Over wat het gaat worden is geen discussie meer mogelijk want het gaat een winstrol kuur van 6 weken worden waarbij ik 50m e/d ga slikken , inderdaad tablets, beste mensen bespaar me de moeite met ja injects doen dit dat , want echt mijn mening staat vast . Het is inderdaad slecht voor de lever. Maar dit leek mij een mooie kennismaking met anabolen. Het gaat er mij ook om dat ik mijn gewonnen spiermassa blijf behouden en daarbij wat vetpercentages inlever.

Nu is mijn vraag dan ook , hoe denken jullie over winstrol tablets. Ik vraag er niet om dat jullie mij moeten overhalen om het niet te doen want dat gebeurd niet en ben er al mee bezig . Wel ben ik benieuwd hoe jullie visie en kijk is op het gebruik van winstrol?

?????????
 
Winstrol gebruik ik om af te vallen , daar is deze kuur voor bedoeld . Ik ben gewoon nieuwsgierig als jij dat reageerd ? Hoe zit het dan met de behaalde resultaat met een test kuur?
 
Winstrol gebruik ik om af te vallen , daar is deze kuur voor bedoeld . Ik ben gewoon nieuwsgierig als jij dat reageerd ? Hoe zit het dan met de behaalde resultaat met een test kuur?

hangt natuurlijk af van diverse factoren...waar sta je voordat je aan je kuur begint, hoe is je voeding na je kuur, hoe verloopt je herstel, duur van je kuur, dosering, etc.

je zult altijd wat inleveren, soms zelfs alles.
 
Winstrol only; niet doen.
Test E i.c.m. is wel mooie eerste kuur, maar beste Test E only proberen.
 
Nee oké dat begrijp ik , daarom ben ik daar t wat terughoudender in . Vind het zonde als er teveel van de winst verloren gaat. Bouw liever massa op in de bulk en dan de cutfase op deze manier stimuleren.
 
En waarom dan geen winstrol only?
 
Maar dit leek mij een mooie kennismaking met anabolen.
giphy.gif
 
En waarom dan geen winstrol only?
Dat je deze vraagt stelt, zegt genoeg. "Na veel gelezen te hebben over de in en outs van anabolen heb ik besloten om mijn eerste kuur te gaan doen." Kan je aanpassen naar "Na niks gelezen te hebben over de in en outs van anabolen heb ik besloten om mijn eerste kuur te gaan doen."
 
ja joh als jij dat beter weet dan ik prima , lees mijn laatste zinnen . Ik vraag naar jullie visie en kijk hierop .
 
ja joh als jij dat beter weet dan ik prima , lees mijn laatste zinnen . Ik vraag naar jullie visie en kijk hierop .
Je spreekt jezelf tegen? Je vraagt onze kijk en visie, maar dan zeg je dat jij het beter weet? Succes met je Win only kuur :haha:
 
Nee oké dat begrijp ik , daarom ben ik daar t wat terughoudender in . Vind het zonde als er teveel van de winst verloren gaat. Bouw liever massa op in de bulk en dan de cutfase op deze manier stimuleren.

Hey maar je kunt ook een kleine dosis test in je cut zetten :rolleyes: Het resultaat zal beter zijn én het is minder schadelijk.
 
Je spreekt jezelf tegen? Je vraagt onze kijk en visie, maar dan zeg je dat jij het beter weet? Succes met je Win only kuur :haha:
ik heb inderdaad al dezelfde miljoen redenen gelezen waarom het niet te gebruiken , toch blijf ik vissen naar andere verhalen , maar lui zoals jij altijd gelijk zo reageren beetje jammer maat!
 
ik heb inderdaad al dezelfde miljoen redenen gelezen waarom het niet te gebruiken , toch blijf ik vissen naar andere verhalen , maar lui zoals jij altijd gelijk zo reageren beetje jammer maat!
Wat wil je van ons horen? Dat het slim is? Dat het een goeie kuur is? Maak het niet mooier dan dat het is, het één van de domste dingen die je kan doen, oral only.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven