Fitness Seller

Winstrol only (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Later krijg je spijt omdat je niet meteen een echte cycle deed.
 
Wat wil je van ons horen? Dat het slim is? Dat het een goeie kuur is? Maak het niet mooier dan dat het is, het één van de domste dingen die je kan doen, oral only.
Tuurlijk hoef ik dat niet te horen zie zelf ook wel in dat het niet slim is , tevens is geen enkel anabool ‘slim’ om daar over te spreken.
 
Hey maar je kunt ook een kleine dosis test in je cut zetten :rolleyes: Het resultaat zal beter zijn én het is minder schadelijk.
Ik denk ook dat test het volgende wordt , indien ik nog ooit een kuur ga zetten.
 
1-12 500 mg Test e
Kickstart: Dianabol 40 mg

Ik moet toen 22 geweest zijn. Trainde al sinds mijn 16de.
Hoe was jou ervaring met test e? Enige side effects of waren die bij jou ook minimaal?
 
Hoe was jou ervaring met test e? Enige side effects of waren die bij jou ook minimaal?
Wat wil je nou eigenlijk? Je opent een topic over Winstrol, vervolgens wil je de negatieve reacties niet omarmen en ben je benieuwder naar testosteron.
Is het niet gewoon zo dat je wel de lusten wilt, maar niet de lasten van het injecteren en daarom hoopt dat je orals goed uitvallen?
 
Wat wil je nou eigenlijk? Je opent een topic over Winstrol, vervolgens wil je de negatieve reacties niet omarmen en ben je benieuwder naar testosteron.
Is het niet gewoon zo dat je wel de lusten wilt, maar niet de lasten van het injecteren en daarom hoopt dat je orals goed uitvallen?
In de eerste instantie wat meer verschillende meningen over winstrol( omdat ik hier natuurlijk al veel onderzoek naar heb gedaan) vond ik het niet erg over te stappen naar een ander onderwerp .Als het voor jou allemaal zo een probleem is wat er wordt besproken begin je toch ergens je eigen topic.
 
Wat wil je nou eigenlijk? Je opent een topic over Winstrol, vervolgens wil je de negatieve reacties niet omarmen en ben je benieuwder naar testosteron.
Is het niet gewoon zo dat je wel de lusten wilt, maar niet de lasten van het injecteren en daarom hoopt dat je orals goed uitvallen?
Aangezien ik niet zo veel aan jou inbreng heb
 
In de eerste instantie wat meer verschillende meningen over winstrol( omdat ik hier natuurlijk al veel onderzoek naar heb gedaan) vond ik het niet erg over te stappen naar een ander onderwerp .Als het voor jou allemaal zo een probleem is wat er wordt besproken begin je toch ergens je eigen topic.
Luisterdan, je praat letterlijk poep, je zegt dat je "natuurlijk al veel onderzoek" hebt gedaan, maar als je dat daadwerkelijk hebt gedaan, dan kom je niet met deze rare vraag. Test E voor 12 weken 500mg spuit erin en niet teveel praten, je bent toch geen wijf :hello:
 
Als het voor jou allemaal zo een probleem is wat er wordt besproken begin je toch ergens je eigen topic.
oke ik moest hard op lachen.
Er zijn zoveel van dit soort topics joh. Lees je gewoon even in voordat je dingen gaat vragen ;)
 
Ik vraag om een ervaring met test e , maat , kan echt niet inzien hoe jullie sommig dingen oppakken . Heb die shit nog nooit gebruikt is toch logisch dat ik nieuwsgierig ben ?
 
oke ik moest hard op lachen.
Er zijn zoveel van dit soort topics joh. Lees je gewoon even in voordat je dingen gaat vragen ;)
Kom een keer Trainen met mij , gaan we zien wie hardop gaat lachen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven