XXL Nutrition

Winstrol only (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wacht dan wel tot je aan de winstrol zit, dan ga je helemaal hard
Vindt op 21 jarige leeftijd tot nu toe 130kg bench
180 squat en 190 deadlift niet verkeerd?
 
Vindt op 21 jarige leeftijd tot nu toe 130kg bench
180 squat en 190 deadlift niet verkeerd?
te weinig ga maar winstrol nemen, doe je minimaal dubbele, wel 70mg per dag voor 10 weken.
 
Nakuur is overdreven omdat het niet langs je lever gaat, het wordt gelijk opgenomen in het bloed, nakuur is alleen nog meer troep voor je lichaam
 
Beste groeivrienden,

Bij deze stel ik mezelf eerst even voor, ben 21 jaar 1,84 en weeg 84kg . Mijn vetpercentage ligt op 11%
en mijn onderhoud naar schatting op ongeveer 3000 kcal. Ik train 6x per week en split dit ook op natuurlijk . Mijn macro’s houdt ik ook altijd goed waarbij de eiwitten vaak rond de 200-250g zit. Qua training en voeding vraag ik niet om tips . Dit om de simpele reden dat ik zelf op dit gebied wel pluis zit ( Elk lichaam reageerd immers iets anders op bepaalde voedingsstoffen) .

Ik train nu bijna 5 jaar waarvan 3 intensief. Na veel gelezen te hebben over de in en outs van anabolen heb ik besloten om mijn eerste kuur te gaan doen. Heb mezelf altijd al diep in de materie willen duwen met gymmen en voeding en ook dit heb ik gedaan met anabolen. Over wat het gaat worden is geen discussie meer mogelijk want het gaat een winstrol kuur van 6 weken worden waarbij ik 50m e/d ga slikken , inderdaad tablets, beste mensen bespaar me de moeite met ja injects doen dit dat , want echt mijn mening staat vast . Het is inderdaad slecht voor de lever. Maar dit leek mij een mooie kennismaking met anabolen. Het gaat er mij ook om dat ik mijn gewonnen spiermassa blijf behouden en daarbij wat vetpercentages inlever.

Nu is mijn vraag dan ook , hoe denken jullie over winstrol tablets. Ik vraag er niet om dat jullie mij moeten overhalen om het niet te doen want dat gebeurd niet en ben er al mee bezig . Wel ben ik benieuwd hoe jullie visie en kijk is op het gebruik van winstrol?

hoor graag meer van jullie
Los van het feit dat oral only afgeraden word en dat winstrol bij extreem misbruik schadelijk kan zijn voor je lever, ga je er ook niet je doelen mee behalen.

Met winstrol only ga je geen percentages omlaag in vet en ook nog eens spiermassa winnen.
 
Nakuur is overdreven omdat het niet langs je lever gaat, het wordt gelijk opgenomen in het bloed, nakuur is alleen nog meer troep voor je lichaam
Inderdaad !!!!! Net zoals die injecties van jou kun je beter een keer in je mond zetten!
 
Inderdaad !!!!! Net zoals die injecties van jou kun je beter een keer in je mond zetten!

Aan je reacties te zien kun je maar beter gewoon helemaal niet kuren
 
Los van het feit dat oral only afgeraden word en dat winstrol bij extreem misbruik schadelijk kan zijn voor je lever, ga je er ook niet je doelen mee behalen.

Met winstrol only ga je geen percentages omlaag in vet en ook nog eens spiermassa winnen.
Wat wordt bedoeld met extreem misbruik ? Langer dan 6 weken en meer dan 50mg e/d?
 
Aan je reacties te zien kun je maar beter gewoon helemaal niet kuren
Ja kom eens op , ik vraag om ervaringen en dat is mis , wordt er zo sarcastisch gedaan en komt er een woordje terug en dan is dat een argument om niet te gaan kuren?
 
Wat wordt bedoeld met extreem misbruik ? Langer dan 6 weken en meer dan 50mg e/s?
Extreem misbruik dan hebben we het over of maanden lang achter elkaar gebruiken of je zit op 80+ mg per dag (bijvoorbeeld he...)
 
Dat was niet gebaseerd op alleen die ene reactie
 
Mag inderdaad jouw mening zijn , denk daar zelf anders over.

Dat mag, je zult wel zien dat de mensen hier gelijk hadden.

Al zul je dat toch niet toegeven met die ego van je
 
Dat mag, je zult wel zien dat de mensen hier gelijk hadden.

Al zul je dat toch niet toegeven met die ego van je
Uiteindelijk zal ik inderdaad lachen , achja voor een 21 jarige mag je nog een keer je hoofd stoten .
 
Dat mag, je zult wel zien dat de mensen hier gelijk hadden.

Al zul je dat toch niet toegeven met die ego van je
Ik ben inderdaad een ego , sta wel altijd open voor andere meningen
 
Extreem misbruik dan hebben we het over of maanden lang achter elkaar gebruiken of je zit op 80+ mg per dag (bijvoorbeeld he...)
Dat is niet het geval , ga het voor 6 weken doen en ga op 50mg e/d zitten
 
Voor een 21 jarige ben je behoorlijk dom
Ligt eraan wat jou invulling is van dom , mensen die dit schreeuwen hebben vaak een wat lager IQ, is niet erg hoor! Misschien beschik ik inderdaad nog niet over jarenlange kennis over anabolen . De tijd zal het leren.
 
Dat is niet het geval , ga het voor 6 weken doen en ga op 50mg e/d zitten
Ik neem aan dat je de keuze maakt om AAS te gebruiken om een doel te halen. Met winstrol ga je dat doel niet halen.

Een paar procent vet eraf, dat lukt vast wel. Een kilo of 2 a 3 spierwinst? Dat lukt ook vast wel. Een paar procent eraf EN een paar kilo spierwinst? Gaat 'm niet worden man.

Aan jou de keus verder :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven