MuscleMeat

All season bulk (Test - Bold - Deca - Tren - Mast) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gisteren maar heel kort benen getraind, had heel weinig tijd en nu gaat belgië ook nog in halve lockdown, hopelijk blijft de gym open..

Gisteren dus maar 1 oefening gedaan, en direct de crawl of shame erbij. Ben gefaald met 175kg op de tweede rep, had geen safetybars (omdat die zelfs op't laagste me niet helemaal parallel laten gaan).
Het was de vierde set, net nog 4x 170 gesquat. Ik denk: Kom op, twee schijfjes van 2,5 erbij en nog eens! Push it to the limit! (Limiiiiiiit!)

Anyway, eerste rep lukt nog goed, ik bereid me voor, pak adem, ga omlaag, begin kracht te zetten op parallel, ga een beetje omhoog.. Oh.. oh shit... hier gaan we.. going down.

Je hebt op dat moment maar een paar seconden om te beslissen hoe of wat, ik heb me op men kont naar achter laten vallen, barbell tegen de rechte palen van het squatrack aan, zaten de schijven links op de onderste safetybars (ongeveer 30cm van de grond af ofzo). De barbell lags dus schuin, had er klemmen op waardoor de schijven niet afvielen. Heb me er onderuit kunnen wurmen de barbel verder laten vallen.

Hele BF zit je aan te kijken maar meen je dat iemand zou komen helpen of even komt vragen of alles in orde is, vergeet het :')
Is direct ook de enigste oefening van gisteren geweest.

Heb een dikke rode streep om men arm van de barbells, linker heup, onderrug en rechter kuit zijn bijzonder gevoelig vandaag. Maar voelt niks kapot aan ofzo. Hebben we dat toch ook eens meegemaakt he :p

Barbell squat
100x5
140x5
170x4
175x1

Squats zijn altijd zonder riem of wraps
 
Rip, kan gebeuren. Wel beetje jammer dat niemand even komt helpen indd..
 
Gisteren maar heel kort benen getraind, had heel weinig tijd en nu gaat belgië ook nog in halve lockdown, hopelijk blijft de gym open..

Gisteren dus maar 1 oefening gedaan, en direct de crawl of shame erbij. Ben gefaald met 175kg op de tweede rep, had geen safetybars (omdat die zelfs op't laagste me niet helemaal parallel laten gaan).
Het was de vierde set, net nog 4x 170 gesquat. Ik denk: Kom op, twee schijfjes van 2,5 erbij en nog eens! Push it to the limit! (Limiiiiiiit!)

Anyway, eerste rep lukt nog goed, ik bereid me voor, pak adem, ga omlaag, begin kracht te zetten op parallel, ga een beetje omhoog.. Oh.. oh shit... hier gaan we.. going down.

Je hebt op dat moment maar een paar seconden om te beslissen hoe of wat, ik heb me op men kont naar achter laten vallen, barbell tegen de rechte palen van het squatrack aan, zaten de schijven links op de onderste safetybars (ongeveer 30cm van de grond af ofzo). De barbell lags dus schuin, had er klemmen op waardoor de schijven niet afvielen. Heb me er onderuit kunnen wurmen de barbel verder laten vallen.

Hele BF zit je aan te kijken maar meen je dat iemand zou komen helpen of even komt vragen of alles in orde is, vergeet het :')
Is direct ook de enigste oefening van gisteren geweest.

Heb een dikke rode streep om men arm van de barbells, linker heup, onderrug en rechter kuit zijn bijzonder gevoelig vandaag. Maar voelt niks kapot aan ofzo. Hebben we dat toch ook eens meegemaakt he :p

Barbell squat
100x5
140x5
170x4
175x1

Squats zijn altijd zonder riem of wraps
Haha gebeurd de beste, nu snap je ook waarom all out falen met squatten zo riskant is/kan zijn :p
 
Wat ga je doen met je blast als de gym 3 weken sluit?
 
Rip, kan gebeuren. Wel beetje jammer dat niemand even komt helpen indd..
Ja idd, ik weet niet of dit in men oude (hardcore) gym ook gebeurd zou zijn

Haha gebeurd de beste, nu snap je ook waarom all out falen met squatten zo riskant is/kan zijn :p
Ja in't vervolg toch maar die safetybars hangen of een spotter vragen :D

Wat ga je doen met je blast als de gym 3 weken sluit?
Nog geen idee, misschien tijdelijk een kleinere gym zoeken die wel open blijft :\
 
Heb besloten men kuur af te breken, maatregelen duren hier waarschijnlijk nog minstens 8 weken, is veel te veel weg gegooid dan. Ben nu gaan cruisen en gooi er nog een ml tren bij tegen spierverlies. Heb vorige week beetje zitten crashdiëten en weeg nu 94 kg ongeveer maar ben een pak droger. Ik ga deze tijd dat we binnen zitten benutten om samen met de vriendin wat bodyweight shizzle te doen en gewoon laag in carbs te gaan zitten om droger te worden.

De 100 kg gaat het dit jaar dus niet meer worden..
 
Bummer dude.
 
Yeah is echt klote, was op goede weg..
Kga nu proberen rustig droger te worden en dan misschien nog een blast kuurtje erachter mja ik moet eerst zien hoelang dit nog alles gaat duren
Had gedacht dat als het echt maar 3 weken ging duren dat ik erna gewoon weer een blast kuur doe, maar nog zeker 8 weken pff :\ dan is het eind mei.. We zien wel.

Ik zal dit topic bumpen wanneer de quarantaine voorbij is en als ik noemenswaardige dingen te melden heb.
Good luck iedereen en verzorg jullie! Dat we hier na de quarantaine weer allemaal samen zijn
 
ad gedacht dat als het echt maar 3 weken ging duren dat ik erna gewoon weer een blast kuur doe,

Hier hoopte ik ook op maar dacht vanaf dag 1 al dat het langer zou duren :P
(hoop het stiekem nog steeds haha)
 
Whatever man wist ik veel
 
Laatst bewerkt:
Ciao mense, ff nieuw op deze forum,
Ik train 3 jaar natuurlyk 14kg aangekomen in spiermassa totaal nu met kuur begonnen,
Is 200mg nandrolone decaonate per week en 200mg sustanon per week goed ? Ik doe dit woensdag 1ml van elk en zondag van elk nu wil ik sustanon naar 250mg brenge per week, voor 1ste kuur, iemand wat tips/i formatie of is dit goed als beginners kuurtje? Doe het zelf in beenspier.

Kuur nu al 4 weken en wil er ook nog dianabol bijpakken, totaal 12-14 weke kuur of beter laten zo

Maak een eigen topic aan, je zit nu iemand anders zijn log te vervuilen.
En je verhaal slaat als een lul op een drumstel. Maak er eerst een kloppend verhaal van.
 
Back
Naar boven