Fitness Seller

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BB_

💪
Elite Member
Challenge x2
Foto Contest
Lid geworden
25 sep 2016
Berichten
26.187
Waardering
44.850
Lengte
1m89
Massa
117kg
Vetpercentage
12%
DBB'ers,

Vanaf april ga ik hier loggen.

De eerste 2 weken van april zal ik nog bulken (op 5500+ kcal) en daarna direct de cut ingaan; kcal afbouwen to ca. 1000 kcal beneden onderhoud. Cut zal zo'n 3 maanden duren. Waarschijnlijk zijn er tussendoor een paar weken dat ik niet/minder in de gelegenheid ben te trainen en overgeleverd ben aan eten wat de pot schaft i.v.m. cursussen in het buitenland. Gelukkig zijn we dit jaar iets minder tijdgebonden, dus als het nodig is, trek ik de cut wat langer door. Mijn voorkeur heeft gewoon 3 maanden m'n schema volgen 7 dagen p/w zonder cheatmeals en zonder trainingen te skippen. Geleidelijk aan zal ik meer cardio toevoegen.

Startshape en BW:
volgt

Doel:
Het maximale uit de cut halen en een wedstrijdwaardige fysiek neerzetten.

Voor mij is het eindresultaat ook een goed meetpunt om te kijken of het reëel is volgend jaar voor Classic Physique op te gaan. Op het podium wil ik 100 kg+ wegen en een shape hebben waar ik tevreden mee ben. Met name benen blijven een aandachtspunt.

Huidige trainingsschema is een 7-daags schema:
Dag 1: Rug
Dag 2: Benen
Dag 3: Schouders + triceps
Dag 4: Cardio (bijv. spinning)
Dag 5: Rug
Dag 6: Benen
Dag 7: Borst + biceps
Daarna weer dag 1 etc.
Minstens 2-3 x p/w abs wanneer het uitkomt.

Mogelijk zal ik ergens in de cut overgaan op PPL als ik van mening ben dat de frequentie van borst/schouders/armen te weinig is.

Start cut + startfoto's staan hier:
 
Laatst bewerkt:
volg! Wel raar trainschema maar dat zal zijn reden hebben
 
  • Like
Waarderingen: BB_
In alvast
 
  • Like
Waarderingen: BB_
volg! Wel raar trainschema maar dat zal zijn reden hebben
Explain?

Een splitschema heeft mijn voorkeur boven PPL omdat met schouders en borst op één dag het één ten koste gaat van het ander. Benen zijn mijn zwakste punt, dus train ik sowieso 2x p/w. Daarnaast vind ik mijn rug niet breed te genoeg. Daarom kies ik ervoor meer aandacht aan benen en rug te besteden dan de andere spiergroepen.

Ooit met een Meadowsschema, gebaseerd op 4-6 dagen p/w ben ik het zo gaan doen. Daarbij waren spiergroepen verdeeld over 4 dagen en bij 5 dagen pakte je je zwakste spiergroep 2x en bij dagen je 2 zwakste spiergroepen 2x p/w.

Spinning om mijn conditie op peil te houden, omdat ik het leuk vind en voor m'n hart, bloedvaten en HDL/LDL. Benen zo gepland dat deze niet direct voor of na m'n cardiodag vallen.
 
Laatst bewerkt:
Van Bert naar Berter, gemiste kans.
 
  • Love
Waarderingen: BB_
In!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Natuurlijk in!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
In Bertus. Ik hoop je nog eens tegen te komen en met je te kunnen praten. Ik heb respect voor hoe je deze sport beoefent en je intelligentie.

Succes!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Succes!!! Volg :)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Double in
 
  • Like
Waarderingen: BB_
In!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Heel veel succes. Ik ga volgen
En er is niks mis met spinning hoor, ik doe dat ook met veel plezier
 
  • Like
Waarderingen: BB_
in
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Hoi beertje bert, ik ben deze keer in je
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven