MuscleMeat

Eerste DBB(st)er met Coronavirus, who will it be?

Bezoekers in dit topic

DA174D4D-CFA1-4A25-8C72-8C2DF18CAEE8.jpeg

ik niet
.
 
Waar is mijn banner? First blood svp.

Tevens op weg naar superspreader banner winnaar want geen koorts. Als ik het coronavirus heb ben ik nu goed bezig met verspreiden want er wordt van mij verwacht dat ik door blijf werken!
Stuur in quarantaine een most muscular pic met bordje opgeschreven dbb en datum. En die tag wordt geregeld.
 
Waar is mijn banner? First blood svp.

Tevens op weg naar superspreader banner winnaar want geen koorts. Als ik het coronavirus heb ben ik nu goed bezig met verspreiden want er wordt van mij verwacht dat ik door blijf werken!

Thuis blijven dude, srs....

Werkgever mag je niet vragen te komen.
 
Ik ben momenteel niet fit, neusverkoudheid en droge hoest, geen koorts daarentegen.

Ook mijn vriendin heeft dezeffde symptomen maar ook een druk op de borst die ze niet kan thuisbrengen vanuit andere ziekteperiodes oid.

En nu?
Zekere voor het onzekere nemen; preventieve euthanasie.
 
ben al twee weken ziek met keelpijn en hoesten. Ook mijn neus wisselt van druipkraan tot cementblok. Telkens net voor het weekend zo goed als genezen maar twee zware weekends achter de rug en dus elke maandag terug ziek :p werk van thuis uit, is opgelegd door het werk. Al langs dokter geweest en zei 'als het voglende week nog is, moet je maar bellen en dan stuur ik je door om te testen op corona'
 
Het hele land is gek geworden. Doe ff normaal met oew corona!

we gaan nu toch ook geen verkeersdoden tellen? Of mensen die overlijden aan een overdosis drugs?

man man man wat een gezeur.

Beide doen we wel en investeren we enorme hoeveelheden energie en geld in om te voorkomen.
 
Beide doen we wel en investeren we enorme hoeveelheden energie en geld in om te voorkomen.

mr. wiseguy :clap:

ik bedoelde tellen met z’n allen, en al die media-aandacht.

Ik kom verdomme in de winkel en iedereen gooit als een paranoia alles 13x in z‘n winkelwagen.
 
Waar is mijn banner? First blood svp.

Tevens op weg naar superspreader banner winnaar want geen koorts. Als ik het coronavirus heb ben ik nu goed bezig met verspreiden want er wordt van mij verwacht dat ik door blijf werken!
Dan hebben jij of je baas het advies van het rivm niet gelezen, of je werkt in de zorg.
 
mr. wiseguy :clap:

ik bedoelde tellen met z’n allen, en al die media-aandacht.

Ik kom verdomme in de winkel en iedereen gooit als een paranoia alles 13x in z‘n winkelwagen.

Is toch geen goede vergelijking?

Verkeersdoden is een laag nummer waar we goed op letten en hard werken om naar beneden te krijgen, maar verder totaal geen potentie heeft veel te groeien in een korte tijd.

Als er een nieuwe drugs waarvan het gebruik expotentieel groeid, mensen na 1x gebruik volledig meteen verslaafd maakt, iedereen verslaafd aan kan raken en 3% van gebruikers doodt, dan zou iedereen daar bovenop zitten.
 
Is toch geen goede vergelijking?

Verkeersdoden is een laag nummer waar we goed op letten en hard werken om naar beneden te krijgen, maar verder totaal geen potentie heeft veel te groeien in een korte tijd.

Als er een nieuwe drugs waarvan het gebruik expotentieel groeid, mensen na 1x gebruik volledig meteen verslaafd maakt, iedereen verslaafd aan kan raken en 3% van gebruikers doodt, dan zou iedereen daar bovenop zitten.

Doede gullie oe eige maar lekker druk maken over deze circus. Ik vat nog een coronaatje :wijnfles:
 
Geen test laten doen?
Nee. Op dit moment wordt niet getest in de zorg tenzij je koorts hebt icm hoesten/niezen waarbij de koorts verergerd. Ivm de maximale capaciteit van de laboratoria in Nederland wordt er wat selectiever getest momenteel. Onder andere de reden dat het aantal besmettingen wat naar buiten gecommuniceerd laag blijft..
 
Ik heb de afgelopen maand 7x gevlogen in gebieden waar nu steeds meer gevallen bekend worden, ben in een land waar ik een maand niet uit kan, en er zijn in de stad waar ik woon al een paar gevallen bekend (ook al wonen er 10 miljoen mensen). Ik heb ook al een tijdje een raar kuchje en ga om met allemaal reizigers, oa uit probleemgebieden. This gon be gud
 
Back
Naar boven