Fitness Seller

Coronavirus

Bezoekers in dit topic

een lege koelkast dussssssss
Van alles voor de helft. Vreet alles door elkaar en scheurt allerlei pakken open, weet lang niet altijd wat je precies hebt gegeten. Lijkt een beetje op hoe Asha ten Broeke normaal dineert en daarna schrijft dat ze er niets aan kan doen.
 
Van alles voor de helft. Vreet alles door elkaar en scheurt allerlei pakken open, weet lang niet altijd wat je precies hebt gegeten. Lijkt een beetje op hoe Asha ten Broeke normaal dineert en daarna schrijft dat ze er niets aan kan doen.
het kan n keertje mis gaan natuurlijk, een vriendin van me heeft een soort van kleine disk die zit op haar buik geprikt en doseert de "juiste" hoeveelheid
 
het kan n keertje mis gaan natuurlijk, een vriendin van me heeft een soort van kleine disk die zit op haar buik geprikt en doseert de "juiste" hoeveelheid
Rare buttplug
 
het kan n keertje mis gaan natuurlijk, een vriendin van me heeft een soort van kleine disk die zit op haar buik geprikt en doseert de "juiste" hoeveelheid
Zelfs daar is Asha te lui voor. Het monster schrijft liever over hoe machteloos ze staat en bouwt gestaag verder aan een verdienmodel rondom zelfbeklag.
 
Had niet verwacht dat mijn kans op seks beneden de 0 zou komen. Het lijkt de rentestand wel.


ik heb nog mooie aandelen voor je te koop ,gouden handel
 
Buiten sporten dan maar :roflol:

sport.jpeg
 
Zelfs daar is Asha te lui voor. Het monster schrijft liever over hoe machteloos ze staat en bouwt gestaag verder aan een verdienmodel rondom zelfbeklag.
Da's een domme koe ja, irriteer mij altijd mateloos aan haar
 
Ben ik de enige die vrij laconiek was over het hele coronagebeuren, maar toen het besluit kwam de sportscholen te sluiten pas maximaal getergd was. Alsof iemand aan je kind zit.
 
Ben ik de enige die vrij laconiek was over het hele coronagebeuren, maar toen het besluit kwam de sportscholen te sluiten pas maximaal getergd was. Alsof iemand aan je kind zit.
Ik had zoiets als t komt komt t toch wel.... Maar nu wordt t wel een "lock up" ...
 
Ben ik de enige die vrij laconiek was over het hele coronagebeuren, maar toen het besluit kwam de sportscholen te sluiten pas maximaal getergd was. Alsof iemand aan je kind zit.

hier kan ik mij enorm in vinden..
 
Ben ik de enige die vrij laconiek was over het hele coronagebeuren, maar toen het besluit kwam de sportscholen te sluiten pas maximaal getergd was. Alsof iemand aan je kind zit.
Ja inderdaad, behalve naar de gym gaan was ik toch al in isolement dus had geen impact nu wordt me gelijk alles afgenomen. :o
 
ik niet... weet helaas al hoe t voelt... :(
Na m'n operatie kon en mocht ik ook 6 weken niet trainen en kon ik amper eten, maar daar had ik mij op ingesteld. Nu is het trouwens ook overmacht.
 
Twijfel ook hoe serieus het nou genomen moet worden. Als het eigenlijk vergeleken moet worden met griep of gewone longontsteking dat al wel eens voorkomt dan vind ik de maatregelen te ver gaan. Als het stiekem toch een lucht-aids bioweapon is echter....
 
Back
Naar boven