AndroidHealthClinic

Contest Log Mucci’ thick to fit log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Blast dan maar stoppen denk ik zo, was een leuk weekje :o ik baal echt! Maar zou nutteloos zijn om nog drie weken te prikken met suboptimale trainingen (en das een understatement). Ik vermoed overigens dat het nog verlengd zal worden naar vijf weken. Mijn examens staan dan voor de deur helaas :grumble:

Ik heb thuis twee halters die ik tot 18 of 20kg kan verstellen alsook een sit up bank die ik op creatieve wijze kan ombouwen tot een bench:o daarvan zal het moeten komen de volgende weken.

Voeding zal nog een week op 4200 LB focus dagen, 4000 UB focus dagen en 3500 rustdagen staan. Wat er nadien gebeurt moet ik nog uitvogelen.
 
Laatst bewerkt:
Balen man, ik hoop ook dat ik hem door kan zetten. Vrees het ergste :(
 
Ik hoop voor jou van harte dat de gyms open blijven , midden in je blast niet kunnen sporten .. ergere nachtmerrie is er niet :p
Gaat hier ook gebeuren.
 
Blast dan maar stoppen denk ik zo, was een leuk weekje :o ik baal echt! Maar zou nutteloos zijn om nog drie weken te prikken met suboptimale trainingen (en das een understatement). Ik vermoed overigens dat het nog verlengd zal worden naar vijf weken. Mijn examens staan dan voor de deur helaas :grumble:

Ik heb thuis twee halters die ik tot 18 of 20kg kan verstellen alsook een sit up bank die ik op creatieve wijze kan ombouwen tot een bench:o daarvan zal het moeten komen de volgende weken.

Voeding zal nog een week op 4200 LB focus dagen, 4000 UB focus dagen en 3500 rustdagen staan. Wat er nadien gebeurt moet ik nog uitvogelen.
Balen man! Maar als het meezit kan je blast nog voor ze zomer erop zitten. Beetje improviseren om in elk geval je shape te behouden komende tijd
 
Balen man, ik hoop ook dat ik hem door kan zetten. Vrees het ergste :(
Echt balen hè, is het in NL al een lockdown? Meende dat je 8 weken wou blasten? Als je dan 3 weken niet kan trainen, beetje waste dan :(
Gaat hier ook gebeuren.
Denk het ook idd.
Balen man! Maar als het meezit kan je blast nog voor ze zomer erop zitten. Beetje improviseren om in elk geval je shape te behouden komende tijd
Dit was de enige mogelijkheid om nog te blasten (en te bulken) voor juli. Tijdens mijn examens staat trainen op een laag pitje en de stress die er bij gepaard gaat, lijkt me niet echt verstandig om dan te blasten.

had het idee in m’n hoofd dat die bulk het verschil ging maken :o ik wou van 100-102 cutten naar 90-92. Wil niet meer onder de 90 uitkomen:o
 
Echt balen hè, is het in NL al een lockdown? Meende dat je 8 weken wou blasten? Als je dan 3 weken niet kan trainen, beetje waste dan :(
Nee NL is alles nog gewoon open. Doodzonde zou dat zijn:treuren:
 
Nee NL is alles nog gewoon open. Doodzonde zou dat zijn:treuren:
Denk dat het nog zal komen helaas. :o Das echt balen, zeker voor jou gezien je nog niet cruised (al was dat wel het plan toch nadien?)
 
Kom er net pas achter dat je een log hebt en het is gelijk al over met de pret :( Fucking kut allemaal.

Ik hoop niet dat ze hier ook alle gyms sluiten want ik zou echt fucking parra worden.

Sterkte iig. Foto van op de vorige pagina zag er goed uit!
 
Denk dat het nog zal komen helaas. :o Das echt balen, zeker voor jou gezien je nog niet cruised (al was dat wel het plan toch nadien?)
Jep, als de gyms sluiten cruisen en later maar verder. :(

Fucking Chinezen
 
Jep, is ook werkelijkheid geworden helaas. Alles toe tot 3 april... :treuren:

Kijken of ik bij een homegym terecht kan maar als dat niet zo is, dan ga ik een knoop moeten doorhakken helaas :(
Woon je ver van Nederland? Volgens mij zijn de meeste gyms hier nog gewoon open.
 
Jep, is ook werkelijkheid geworden helaas. Alles toe tot 3 april... :treuren:

Kijken of ik bij een homegym terecht kan maar als dat niet zo is, dan ga ik een knoop moeten doorhakken helaas :(
Verschrikkelijk... ergere nachtmerrie is er niet
 
Kom er net pas achter dat je een log hebt en het is gelijk al over met de pret :( Fucking kut allemaal.

Ik hoop niet dat ze hier ook alle gyms sluiten want ik zou echt fucking parra worden.

Sterkte iig. Foto van op de vorige pagina zag er goed uit!
Ik word ook echt helemaal fucking gestoord als dat gebeurt. Het hele Corona gezeik doet me echt niks maar als de gym dicht gaat word ik echt ongelukkig
 
Ik word ook echt helemaal fucking gestoord als dat gebeurt. Het hele Corona gezeik doet me echt niks maar als de gym dicht gaat word ik echt ongelukkig
Volgende week. Deze maand zeker.
 
In!
 
Kom er net pas achter dat je een log hebt en het is gelijk al over met de pret :( Fucking kut allemaal.

Ik hoop niet dat ze hier ook alle gyms sluiten want ik zou echt fucking parra worden.

Sterkte iig. Foto van op de vorige pagina zag er goed uit!
Bedankt en welkom, wou zeggen dat het juicy ging worden maar zal nog even moeten wachten... :(

alle gyms toe is best kut, Khad gehoopt dat alles open ging blijven maar nee, alle scholen, cafés, restaurants, recreatie evenementen, etc allemaal dicht

Ik hoop oprecht dat het in Rusland niet zo ver komt. Daar viel het momenteel wel mee dacht ik?
Jep, als de gyms sluiten cruisen en later maar verder. :(

Fucking Chinezen
Echt fucked e :( verpest m’n planning best hard.
Woon je ver van Nederland? Volgens mij zijn de meeste gyms hier nog gewoon open.
Woon vrij dicht bij Vlissingen en aangelegen steden. Hoorde dat die gisteren overspoeld werden met Belgen (Sluis bijvoorbeeld). Ik vermoed eerlijk gezegd dat een dezer dagen hetzelfde in NL gaat gebeuren. Wil ook het risico niet lopen de eerste dbb’er met cornona te zijn lol, of erger, m’n omgeving te besmetten. Zal even homegym zijn helaas :(
Verschrikkelijk... ergere nachtmerrie is er niet
Zeg wel, die zag ik niet aankomen. Of toch niet zo drastisch zoals nu.
Ik word ook echt helemaal fucking gestoord als dat gebeurt. Het hele Corona gezeik doet me echt niks maar als de gym dicht gaat word ik echt ongelukkig
Idem :/ ik hoop dat het in NL niet gebeurt maar vrees er voor.
Volgende week. Deze maand zeker.
Denk ik ook helaas.
Welkom!
 
Kwam vanmorge hele club belgen de gym in.
 
Hier in Russia is er in het dagelijkse leven nog niet echt iets aan de hand ofzo. In de stad/regio waar ik woon zijn wel al 5 besmettingen geconstateerd geloof ik maar alles en iedereen werkt nog gewoon en je merkt er eigenlijk niks van. De maatschappij zit hier natuurlijk ook iets anders in elkaar en men raakt niet zo snel in paniek. Gaat vooralsnog vrij prima dus en hopen dat het ook zo blijft. Wil nochtans over een weekje mijn volgende blast beginnen, haha.
 
Kwam vanmorge hele club belgen de gym in.
Was meteen ook de laatste keer lol
Hier in Russia is er in het dagelijkse leven nog niet echt iets aan de hand ofzo. In de stad/regio waar ik woon zijn wel al 5 besmettingen geconstateerd geloof ik maar alles en iedereen werkt nog gewoon en je merkt er eigenlijk niks van. De maatschappij zit hier natuurlijk ook iets anders in elkaar en men raakt niet zo snel in paniek. Gaat vooralsnog vrij prima dus en hopen dat het ook zo blijft. Wil nochtans over een weekje mijn volgende blast beginnen, haha.
Mss verstandig om het nog even aan te kijken? 5 gevallen is ofc niets maar stel dat het dag na dag stijgt, ben je ook de pineut. Wat ging/gaat het trouwens worden, je blast?
 
Was meteen ook de laatste keer lol

Mss verstandig om het nog even aan te kijken? 5 gevallen is ofc niets maar stel dat het dag na dag stijgt, ben je ook de pineut. Wat ging/gaat het trouwens worden, je blast?
Ja voor mij ook..
 
Was meteen ook de laatste keer lol

Mss verstandig om het nog even aan te kijken? 5 gevallen is ofc niets maar stel dat het dag na dag stijgt, ben je ook de pineut. Wat ging/gaat het trouwens worden, je blast?

Ja klopt... ik kijk het sowieso nog ff een week aan en dan zie ik wel wat ik doe. Er zijn nu ook in mijn gym een aantal gasten al fucking 3 maanden lang aan het preppen voor een wedstrijd begin april, dus ik hoop ook voor hen dat dat allemaal doorgaat.

Ik zat voornamelijk te twijfelen tussen 500test-300bold en 500test-400mast. 500 test-200npp is ook nog een optie.

Maar ik denk toch dat ik nog een keer voor de test+mast ga. Ik ging daar gewoon erg lekker op tijdens mijn cut en ik wil het eens proberen met iets meer test ernaast (500 ipv 250) en meer calories. Ik denk dat ik daar gewoon een paar goede kilo’s op kan gainen met minimale sides en shit. De bold en deca doe ik wel de blasts erna want ik wil sowieso alle compounds eerst een keer geprobeerd hebben.
 
Back
Naar boven