MuscleMeat

Eerste DBB(st)er met Coronavirus, who will it be? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hier trap je toch niet in? :roflol:
Hoezo niet? Het is heel geloofwaardig geschreven.

"2. Het virus mengt zich vervolgens in een neusvloeistof die de luchtpijp en vervolgens de longen binnendringt en longontsteking veroorzaakt. Dit duurt ongeveer 5/6 dagen verder. "
 
Als je dan al trollt, zet dan gewoon neer dat sperma het virus doodt, dus veel pijpen en doorslikken geadviseerd wordt. Dat zal een hoop relaties goed doen.
 
Als je dan al trollt, zet dan gewoon neer dat sperma het virus doodt, dus veel pijpen en doorslikken geadviseerd wordt. Dat zal een hoop relaties goed doen.
Een geboortegolf in december 2020 lijkt me sowieso niet onwaarschijnlijk. Iedereen zit thuis en verveelt zich, alle evenementen zijn afgelast, geen sport op t.v., etc, etc...
 
  • Like
Waarderingen: BB_
39.5 is wel ziek hoog. Ben je ziek?

:roflol:
It was a joke mate.

Maar toch even voor de zekerheid.
20200314_180049.jpg


:eyebrow:
 
Net mijn temperatuur gemeten, 39.5 graden, ik ben imuum :D
Geld immuniteit ook als je expres je lichaam tempratuuur op 39grade zet en laat denken dat je koorts hebt. Zodat je immuunsysteem verbeterd omdat je je lichaam laat denken dat je ziek bent ? Dus je weerstand hoger ligt omdat die aan het vechten is tegen iets wat er niet is ?
 
Geld immuniteit ook als je expres je lichaam tempratuuur op 39grade zet en laat denken dat je koorts hebt. Zodat je immuunsysteem verbeterd omdat je je lichaam laat denken dat je ziek bent ? Dus je weerstand hoger ligt omdat die aan het vechten is tegen iets wat er niet is ?
Nee. Je put je lichaam uit.

Het enige dat je kunt doen is zorgen dat je fit bent, gezond eet en je lichaam niet belast met zaken die je lichaam aantasten.

Risico voor ernstige bijeffecten zijn:
- Diabetes
-Obesitas
- Hoge bloeddruk
- Hart en vaatziekten
- Longziekten

Doe zo veel mogelijk om dat te voorkomen. Dus geen aas nemen met bijwerkingen op dit vlak, of drugs. Niet roken, wel sporten. Zorg voor longinhoud ( cardio dus). Maar dus niet overtrainen.

Tenminste; dat is wat ik ga doen. En als ik dan toch pech heb: helaas. Maar daarmee maak ik de kans iig kleiner.

Verder is de kans groot dat we het allemaal gaan krijgen. Dus wees er maar klaar voor.
 
Geld immuniteit ook als je expres je lichaam tempratuuur op 39grade zet en laat denken dat je koorts hebt. Zodat je immuunsysteem verbeterd omdat je je lichaam laat denken dat je ziek bent ? Dus je weerstand hoger ligt omdat die aan het vechten is tegen iets wat er niet is ?
Is dat niet wat een sauna doet? Kunstmatig je lichaamstemperatuur verhogen.

Dat helpt in ieder geval wel goed om gezond te blijven.
 
Is dat niet wat een sauna doet? Kunstmatig je lichaamstemperatuur verhogen.

Dat helpt in ieder geval wel goed om gezond te blijven.
Zit momenteel op dnp en dat gooit je lichaamstemperatuur omhoog. Kan zelfs soms wel tot 40grade. Ik had gelezen dat dit overheen komt met een kunstmatige koorts opwekken en dat daar door je immuunsysteem beter werkt.
 
Je kan van alles lezen wat onzin is.
 
Na al die dingen die ik over je gelezen heb blastoise is me sowieso een raadsel dat je nog leeft.

edit; ik betrap me vaak op een soort spelletje die ik speel. Ik lees eerst de comment en dan weet ik of jij het hebt geschreven ja of nee, volgens mij heb ik heb altijd nog goed geraden :)
 
Back
Naar boven