MuscleMeat

Subq test injectie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Timon1991

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 jan 2013
Berichten
169
Waardering
45
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Het schijnt dat dit een goed en makkelijker alternatief is voor im. Iemand hier ervaring mee? Kan dit met de zelfde producten?

 
Is al 729373872 keer besproken op dit forum in verscheidene topics
 
Domme vragen zijn er niet, alleen domme antwoorden.

Maar ik ben blij dat je even reageert.
 
Domme vragen zijn er niet, alleen domme antwoorden.

Maar ik ben blij dat je even reageert.
Ik heb het geprobeerd en hield er steeds een jeukende rode vlek aan over voor enkele dagen. Ik vind met insulinespuit IM veel fijner.
 
Ik zou graag met een wat kleinere naald willen werken dan die 0,8 x 40, heb je daar een goede methode voor gevonden?
 
-
 
Laatst bewerkt:
Goede omschrijving van de methode kameraad.

Is die naald ook geschikt voor bil of pak jij dan been of schouder?

Wat is jullie favoriete methode met een kleine naald?
 
Goede omschrijving van de methode kameraad.

Is die naald ook geschikt voor bil of pak jij dan been of schouder?

Wat is jullie favoriete methode met een kleine naald?
IM met insuline naald in quad en 0,6x25 in bil
 
Ik doe tegenwoordig +-200mg test e per week.
ik trek met een gewone spuit met optreknaald enkele ml’s op, trek de plunger uit de insuline spuit en vul deze langs achter tot 0,8 ml, dan plunger er terug lichtjes achter tegen, slinspuit draaien tot de lucht bij de naald zit, dan plunger er iets verder in.
”backloading” op Google vind je wel een paar draadjes.
volledig pijnloze injecties.
 
Ja dat kan. Bij de een werkt het goed, bij de ander minder.
 
Ik heb eens een pak insulinespuiten gekocht, voor im in de benen eens proberen.

0,33 x 12,7. Dit is een poging waard lijkt mij? Eventueel backloaden, Zijkant been, ik denk meerdere keren een kleine hoeveelheid te gaan zetten. Ben benieuwd
 
Ik heb eens een pak insulinespuiten gekocht, voor im in de benen eens proberen.

0,33 x 12,7. Dit is een poging waard lijkt mij? Eventueel backloaden, Zijkant been, ik denk meerdere keren een kleine hoeveelheid te gaan zetten. Ben benieuwd
Ik denk dat het je gaat bevallen, plunjer induwen is wel wat moeilijker omdat de olie door een heel dun naaldje moet, maar de injectie is stukken aangenamer
 
Fijn
 
Ik heb eens een pak insulinespuiten gekocht, voor im in de benen eens proberen.

0,33 x 12,7. Dit is een poging waard lijkt mij? Eventueel backloaden, Zijkant been, ik denk meerdere keren een kleine hoeveelheid te gaan zetten. Ben benieuwd

subq injectie ongeveer 0,5 ml per injectie aanhouden.
 
Oké nog ff voor de duidelijkheid. Ik ga nu intra musculair zetten met de insuline spuit als volgt 0,33 x 12,7. Evt backloaden, Zijkant been, meerdere keren een kleine hoeveelheid zetten.
 
Oké nog ff voor de duidelijkheid. Ik ga nu intra musculair zetten met de insuline spuit als volgt 0,33 x 12,7. Evt backloaden, Zijkant been, meerdere keren een kleine hoeveelheid zetten.
Zeker backloaden, als je met de insuline uit De Vial,opzuigen gaat heel moeilijk en de naald is meteen redelijk bot, stukje pijnlijker bij prikken
 
Ik ga het proberen het is toch prima om op meerdere plekken te zetten? 2x benen 2x schouder per week bijvoorbeeld.
 
Back
Naar boven