AndroidHealthClinic

Favoriete foto's van Bodybuilders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

precies. Zou hij bv. met 250 mg test per week deze resultaten hebben behaald? Ik weet dat men tegenwoordig meer gebruikt maar ik vind de ifbb mensen er niet echt ver op vooruit zijn gegaan ten opzichte van vroeger (een enkeling daargelaten).

mwah 250 denk ik niet. Denk wel 500/600mg. Maar goed zeker weten doe je natuurlijk nooit. In die tijd was het geloof ik nog wel legaal dus die 500/600mg was ook echt goed. Daarnaast waren ze niet echt huge en niet super shredded zoals nu dus geloof best dat het bij lage doseringen bleef bij de meesten.
 
1584798176331.png


Nick Trigili

 
Bijna 58 ondertussen.
 
wat voor hoeveelheden aas zouden deze jongens toch gebruiken?

Viel blijkbaar erg mee, niet zo veel dus. Dave drapper trainde 10 jaar voor hij gebruikte, hij had toen al grote wedstrijden gewonnen.
Lee Priest is daar ook vrij duidelijk over in een discussie over het bb van vroeger en nu.
En nee, ze zien er nu niet beter uit. Old scool, happens to be the original scool :)
 
Viel blijkbaar erg mee, niet zo veel dus. Dave drapper trainde 10 jaar voor hij gebruikte, hij had toen al grote wedstrijden gewonnen.
Lee Priest is daar ook vrij duidelijk over in een discussie over het bb van vroeger en nu.
En nee, ze zien er nu niet beter uit. Old scool, happens to be the original scool :)
Het hangt ook wel af van bodybuilder tot bodybuilder. O.a. Titus, Nasser en Müntzer gebruikten met 100% zekerheid (te)veel. Zowel bij iemand met goede als slechte genen heeft dat, geloof ik, totaal geen nut.
 
Laatst bewerkt:
Cody Lewis spoot blijkbaar z'n rug vol. :o

1584890879952.png
 
  • Like
Waarderingen: Apw
De eerste wedstrijd van Dexter was (wellicht) in 1992. Toen was ik vier jaar oud. Nu ik 32 jaar ben werd hij 2de op de Arnold Classic US. :o

1584969587939.png


2008
 
1585054153494.png


Z'n laatste cycle werd gepubliceerd door Der Spiegel.

Weeks 1-10
ephedrine
aspirin
clenbuterol
valium (diazepam)
captagon (amfetamine)
cytomel (T3)

Weeks 1-5
500mg daily of test enanthate
152mg daily of parabolan
150mg daily of dianabol
150mg daily of halotestin
20 IU daily of HGH
20 IU daily of Insulin

Weeks 6-8
300mg daily of masteron
152mg daily of parabolan
250mg daily of winstrol tabs
150mg daily of halotestin
50mg daily of winstrol inj
24 IU daily of HGH

Weeks 9-10
200mg daily of masteron
100mg daily of winstrol inj
200mg daily of halotestin
400mg daily of winstrol tabs
24 IU daily of HGH
Insulin daily
IGF-1 daily

Days 1-3 leading up to show aldactone & lasix (diuretica)
 
After months of stomach pain, Münzer was admitted to hospital on the morning of March 12, 1996. By 7pm, doctors had decided to operate to stop bleeding from his stomach, but his liver and kidneys failed shortly afterwards. His condition by this point was too severe for a blood transfusion, and he died on the morning of March 14. The autopsy gave the cause of death as dystrophic multiple organ failure.

Some of the specific autopsy findings were an extremely muscular physique with an almost complete absence of subcutaneous fat, a liver that contained numerous table tennis ball-sized tumors (with half the liver consisting simply of a crumbly mass that was similar to polystyrene), shriveled testes, and cardiac hypertrophy0 Münzer's heart weighed 636g; a normal man's heart usually weighs 300–350g.

Münzer's electrolytes were also out of balance, and his potassium levels were extremely high. Traces of about 20 different drugs were found, along with acute toxicity (perhaps caused by a stimulant).
 
Maar hoe waar is dat?
1 gram oral AAS elke week
1 gram van de originele parabolan, niet eens tren
1 gram halo per week
Laatste 2 weken zelfs 4,2 gram aan orals :roflol:

De diuretics geloof ik wel
 
Back
Naar boven