AndroidHealthClinic

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Gyms zijn dan wel gesloten, maar personal training is nog steeds toegestaan, zolang de 1,5 m maar in acht wordt genomen. Er zijn ook gyms waar de de gym kan huren voor een eigen training, zie bijvoorbeeld hier:
€ 15 voor 50 minuten.
Ik ga even verder kijken of er meer van dit soort mogelijkheden zijn.

ben je hier al gaan kijken?
Lijkt me wel wat.

Maar dit is niet van Snap he?
 
Ja die grens ken ik goed, je kan via 3 sluiproutes er in. 1 weg met bomen langst de kant (luikersteenweg als ik mij niet vergis), 1 weg met een oude grens bewaking hut en dan nog ergens 1.
Dat is de achterdeur van NL. Komt veel binnen en buiten :fluit: :roflol: Als ze 1 weg controles houden zijn de andere meestal open.
Luikersesteenweg :D
 
Ik heb je wallsit oefening gejat en toegevoegd in Mn schema, dank voor de inspiratie !
 
Training (zonder weerstandsbanden helaas) buiten:

Back/Rear Delts;
3 Supersets (zoals in filmpje 3x):
- Pull-up
- BW Row
- Cable BW Rear Delt (Reverse Flye)

Legs:
3 Supersets (zoals in filmpje):
- Bulgarian Splits
- Supported Pistol Squat-achtig iets
- BW 1½ Squat
Daarna nog wat plyo squats en even 90 graden zitten:

Chest:
3 Supersets (zoals in filmpje):
- Decline push-up (upper chest) (1x, was niet zo'n succes)
- Cable BW Chest Press
- Cable BW Flye
- Diamond/small push-up
Camera viel om:

Shoulders:
3 Supersets (zoals in filmpje):
- Press (One Arm)
- Front Raise
- Squat/upright row
Lekker gefilmd bertje, heel goed in beeld...

Arms:
- Biceps
- Triceps

Abs:
- Dragon Flags / Bruce Lee Abs
- Schuine buik vanuit voorligsteun
- Planking
Iets te quasimodo, dus dat filmpje krijg je niet te zien :P

Als ik weerstandsbanden heb, zal ik nog eens wat filmen.
Is dit niet net in Prinsenbeek?
 
Een berichtje van Bert! Hij leeft nog! Kom op Bert, niet bij de pakken neerzitten nu. Er is nog een leven na corona...
Gaat helemaal prima; van gisteren was maar een grapje. :P
Ik train elke dag lekker; enkel zal ik niet echt massa aanzetten met hoe ik nu train. Misschien toch maar een power rack / cage aanschaffen.
 
Gaat helemaal prima; van gisteren was maar een grapje. :P
Ik train elke dag lekker; enkel zal ik niet echt massa aanzetten met hoe ik nu train. Misschien toch maar een power rack / cage aanschaffen.
Zie het als een uitdaging om met minimale middelen het maximale eruit te halen. Door goed te zoeken naar oefeningen kun je heel ver komen. Ik ga echt geen honderden tot duizenden euros uitgeven aan een home gym, ondanks dat ik echt wel een behoorlijk gym-addict ben en ik er de middelen voor heb. Na de crisis zal ik daar spijt van krijgen.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Pré-gym tijdperk liepen er ook al beren rond hoor.
 
Dat is echt 3 straten van mij verwijderd! Mijn homegym is nog corona free :engel: mocht je interesse hebben, pm me even
Wow, ik ben nu aan het trainen haha. Ik heb zeker interesse. Echt super als ik af en toe bij jou zou kunnen trainen. Je hoort van me!!
 
Dat is echt 3 straten van mij verwijderd! Mijn homegym is nog corona free :engel: mocht je interesse hebben, pm me even
Je weet niet waar je aan begint, eens ie binnen is eet hij al het eten op en moet je hem daarna naar buiten dragen.
Gisteren zat ie ook bij mij.
 
Wow, ik ben nu aan het trainen haha. Ik heb zeker interesse. Echt super als ik af en toe bij jou zou kunnen trainen. Je hoort van me!!
Helemaal goed!
Je weet niet waar je aan begint, eens ie binnen is eet hij al het eten op en moet je hem daarna naar buiten dragen.
Gisteren zat ie ook bij mij.
Het is in de garage, geen toegang tot koelkast :cool:
 
Let alleen even op dat het nu niet Bert gummibeer wordt.
 
Back
Naar boven