XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Als eindejaarsgeschenk had ik nog een cadeaubon van bol.com. Ik heb besloten deze nuttig te besteden, en heb dus via bol.com een doosje met XXL producten gekocht. Wat mij echter opviel was dat jullie producten op bol.com significant duurder zijn. Maar ze komen, adus de site van Bol, rechtstreeks bij jullie vandaan. Is dat hogere bedrag de winstmarge van bol.com? Daar komt nog eens bij dat ik nu geen goodies kreeg. Het is dat ik nu vanwege die cadeaukaart niks betaald heb voor de supplementen, maar XXL producten zou ik dus nooit via Bol.com bestellen.
    Voor elke "tussenpersoon" betaal je.

    Weet nog op mijn werk... kon je als soort van beloning voor iets een bon krijgen.. alleen de shop waar je het kon besteden was 3 x duurder dan in de winkel...
    Maar je kon dan ook bol.com bonnen kiezen.. die waren maar 1,5 x duurder dan rechtstreeks.... Dus ja... zo werken die toko's... :(
     
    Als eindejaarsgeschenk had ik nog een cadeaubon van bol.com. Ik heb besloten deze nuttig te besteden, en heb dus via bol.com een doosje met XXL producten gekocht. Wat mij echter opviel was dat jullie producten op bol.com significant duurder zijn. Maar ze komen, adus de site van Bol, rechtstreeks bij jullie vandaan. Is dat hogere bedrag de winstmarge van bol.com? Daar komt nog eens bij dat ik nu geen goodies kreeg. Het is dat ik nu vanwege die cadeaukaart niks betaald heb voor de supplementen, maar XXL producten zou ik dus nooit via Bol.com bestellen.

    Nee toch niet. De producten boven de 35euro hebben dezelfde prijs als bij ons, onder de 35 euro dan zit daar onze verzendkosten bij. Helaas moet dit bij elke product worden opgeteld. BOL heeft geen systeem dat als je meer producten onder de 35 euro koopt je maar 1x verzendkosten betaald. Vind het zelf zeer vreemd dat ze daar geen mogelijkheden toe hebben op hun site. Maar zo zit het dus.
     
    Nee toch niet. De producten boven de 35euro hebben dezelfde prijs als bij ons, onder de 35 euro dan zit daar onze verzendkosten bij. Helaas moet dit bij elke product worden opgeteld. BOL heeft geen systeem dat als je meer producten onder de 35 euro koopt je maar 1x verzendkosten betaald. Vind het zelf zeer vreemd dat ze daar geen mogelijkheden toe hebben op hun site. Maar zo zit het dus.
    Bedankt!
     
    XXL Nutrition

    Wat is de houdbaarheid van een geopende verpakking light saus?

    Heb 3 groot verpakkingen staan, waarvan er 2 geopend zijn. Ben alleen huiverig om de derde te openen, daar ik deze alle 3 niet binnen een maand ga opmaken...
     
    Kan prima, heb iets van 8 smaken los staan in de koelkast om lekker veel af te wisselen. Ben nog steeds niet dood, en ze kunnen soms maanden los staan.
     
    • Love
    Waarderingen: Onit
    Naja de vanille protein pudding is lekker , volgende keer een andere smaak
     
    Kan prima, heb iets van 8 smaken los staan in de koelkast om lekker veel af te wisselen. Ben nog steeds niet dood, en ze kunnen soms maanden los staan.

    Ben ik raar dat ik 2 weken met een grootverpakking doe? :emo:

    Kijk nog steeds uit naar de grootverpakking Samurai.
     
    XXL Nutrition

    Wat is de houdbaarheid van een geopende verpakking light saus?

    Heb 3 groot verpakkingen staan, waarvan er 2 geopend zijn. Ben alleen huiverig om de derde te openen, daar ik deze alle 3 niet binnen een maand ga opmaken...

    Als je deze opent en direct in de koelkast zet kan deze zeker 2 maanden goed blijven. Alleen haal je deze er steeds langere tijd uit (staat op tafel), dop staat open, veel saus langs de opening etc.. dan is het veel korter houdbaar.
     
    • Love
    Waarderingen: Onit
    XXL Nutrition

    Wat is de houdbaarheid van een geopende verpakking light saus?

    Heb 3 groot verpakkingen staan, waarvan er 2 geopend zijn. Ben alleen huiverig om de derde te openen, daar ik deze alle 3 niet binnen een maand ga opmaken...
    Heb laatst nog van de teriyaki gegeten die al zeker 3 maanden open was.
     
    • Love
    Waarderingen: Onit
    De flavdrops die jullie hebben, gaan deze er helemaal uit of worden de andere smaken ooit bijgevuld? En komen hier nog meer smaken van?
     
    De flavdrops die jullie hebben, gaan deze er helemaal uit of worden de andere smaken ooit bijgevuld? En komen hier nog meer smaken van?

    Meer smaken niet direct, of de uitverkochte smaken nog terugkomen heb ik nagevraagd en wacht even op antwoord. Product blijft wel in het assortiment.
     
    Onrechtstreeks iets gekocht van jullie.
    Lekker die BBQ saus.
     
    • Like
    Waarderingen: Onit
    Nu het toch begint te vreten dat ik niet meer kan trainen vraag ik me af wanneer
    de Resistance Bands evt terug beschikbaar zouden komen?
     
    Meer smaken niet direct, of de uitverkochte smaken nog terugkomen heb ik nagevraagd en wacht even op antwoord. Product blijft wel in het assortiment.

    Bessen gaat eruit maar de rest is besteld

    Onrechtstreeks iets gekocht van jullie.
    Lekker die BBQ saus.

    Goed om te horen!

    Nu het toch begint te vreten dat ik niet meer kan trainen vraag ik me af wanneer
    de Resistance Bands evt terug beschikbaar zouden komen?

    Alles ook uitverkocht bij onze leveranciers...
     
    XXL Nutrition : werd de smaak van de Whey Isolate Vanille ook veranderd? Zo ja, is het mogelijk om een sample hiervan te krijgen (kopen) vooraleer ik weer wat kilo's koop? 😅

    Thx!
     
    XXL Nutrition : werd de smaak van de Whey Isolate Vanille ook veranderd? Zo ja, is het mogelijk om een sample hiervan te krijgen (kopen) vooraleer ik weer wat kilo's koop? 😅

    Thx!

    We hebben daar geen samples van. Komen veel nieuwe samples aan de komende tijd maar niet van Isolaat. Ga eens kijken of we die ook kunnen toevoegen. Smaak is veranderd als ik me niet vergis maar is al maanden geleden.
     
    Ik vond net nog 2 protein drinks, houdbaar tot 16-11-2019 zijn die nog veilig te drinken of kan ik ze beter weggooien?

    (Het zijn niet de N'Joy protein drinks, maar de vorige)
     
    Back
    Naar boven