Fitness Seller

Ben terug... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

VeibboR

Advanced Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
27 feb 2013
Berichten
962
Waardering
1.378
Lengte
1m74
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
‘T voelt een beetje aan als terug thuis komen. Na 2 jaar verbouwen, heel veel kilometers te lopen (2 marathons, een ultra en wat halve marathons en kortere afstanden) heb ik het even gehad met enkel en alleen maar lopen.
Mijn trainingsmateriaal heb ik van de zolder kunnen halen en een voorlopig plaatsje kunnen geven. Sinds vorige week terug gestart met een Full Body... heb er terug goesting in. Mijn loopkilometers worden serieus terug geschroefd. Tijd om terug wat kracht en massa op te bouwen. Gestopt met trainen na een bulk, woog toen 96kg, nu nog 73 maar wel behoorlijk scherp zonder massa:D
 
Thx. Komt goed. Krijg al honger :brew:
 
‘T voelt een beetje aan als terug thuis komen. Na 2 jaar verbouwen, heel veel kilometers te lopen (2 marathons, een ultra en wat halve marathons en kortere afstanden) heb ik het even gehad met enkel en alleen maar lopen.
Mijn trainingsmateriaal heb ik van de zolder kunnen halen en een voorlopig plaatsje kunnen geven. Sinds vorige week terug gestart met een Full Body... heb er terug goesting in. Mijn loopkilometers worden serieus terug geschroefd. Tijd om terug wat kracht en massa op te bouwen. Gestopt met trainen na een bulk, woog toen 96kg, nu nog 73 maar wel behoorlijk scherp zonder massa:D
In! Succes :popcorn:
 
Mooi, eerst zo'n 23 eraf en nu opnieuw. Kijk ook even naar mijn bescheiden logje , ook van 106 terug naar 81 en nu weer 5 mnd bezig (50+ recomp 2019 2020)
Het is super trainen met een goede conditie en dan de muscle memory erbij, dat gaat als een speer. Succes :thumb:
 
Welkom terug!
 
Het is super trainen met een goede conditie en dan de muscle memory erbij, dat gaat als een speer. Succes

Gaat het echt als een speer? Ik vind zo’n twee jaar toch wel lang voor de “muscle memory”. Al zou het wel leuk meegenomen zijn
 
Wellicht een beetje overdreven maar je merkt het wel ja. Althans, ik merkte het na een jaar of wat lanterfanten wel.
Klinkt goed! Mijn koffie verder opdrinken en dan mijn training afwerken... moet nu vooral zorgen dat ik niet teveel train want de goesting en motivatie zitten echt wel hoog!
 
  • Like
Waarderingen: LM
Klinkt goed! Mijn koffie verder opdrinken en dan mijn training afwerken... moet nu vooral zorgen dat ik niet teveel train want de goesting en motivatie zitten echt wel hoog!
Goed, dat schematisch trainen is bij mij vaak ook een valkuil, omdat ik nogal graag hard van stapel loop. :D

Nog even een citaat van Harpep over spiergeheugen
[...]
We praten dan over zaken als meerdere celkernen om eiwitsynthese aan te sturen, een groter aantal ribosomen die dit uitvoeren binnen een groter endoplasmatisch reticulum voor de aanvoer van aminozuren.

Je zou het kunnen vergelijken met een bouwplaats waar alle opslag depots van materialen en machinerieën om opnieuw te gaan bouwen nog steeds aanwezig zijn en de opzichter is ook nog op de bouwplaats aanwezig.

Kortom, er kan vrijwel onmiddellijk weer op volle toeren gedraaid worden om spierweefsel aan te maken.
 
Goed, dat schematisch trainen is bij mij vaak ook een valkuil, omdat ik nogal graag hard van stapel loop. :D

Nog even een citaat van Harpep over spiergeheugen
Merci! Mooie quote... maar morgen een rustdag. Omdat het moet 😢🤞🏻
 
Ik had ongeveer 10 jaar niet aan krachttraining gedaan. In 5 maanden 10 kg redelijk schoon erbij. Nog steeds aders over biceps etc.
Me lifelong natty, 10kg is veel.
 
Och zalig zeg. Ik ga nu ook nog niet teveel calorieën aan m’n menu toevoegen... eerst enkele weken eten zoals ik bezig ben en dan de weegschaal en spiegel bekijken. Wil mijn “droge” look ook wel behouden zo net voor de zomer!
 
Herkenbaar, heb een enigszins soortgelijk verleden en ervaring. Veel succes. Ik heb ook je post over keto gelezen, maar mijn ervaring is dat dat met krachttraining en bodybuidling niet geweldig samengaat.

Wat zijn je PR's op de halve en hele? Slechts uit interesse.
 
  • Like
Waarderingen: LM
Wat zijn je PR's op de halve en hele? Slechts uit interesse.
Op de hele marathon heb ik vorig jaar in Düsseldorf 3u26 gelopen, halve marathon 1u26, 50km trail heb ik in 5u10 gelopen bij 30graden op een glooiend parcours
 
Op de hele marathon heb ik vorig jaar in Düsseldorf 3u26 gelopen, halve marathon 1u26, 50km trail heb ik in 5u10 gelopen bij 30graden op een glooiend parcours
Netjes. Zeker als je dat in ketose hebt gelopen, dan is het helemaal knap. (ik heb zelf 2x de hele gelopen en vaak genoeg de halve)

 
Wat voelen de afgelopen twee weken goed aan. Heerlijk gevoel om terug te squaten en met wat gewicht te sleuren ! Ben wel content :rocknana:
 
Met dienen lockdown is er toch wat verveling... ben hier al bijna elke dag bezig in mijn rack. Als ik daar maar geen overbelasting aan overhoud
 
Met dienen lockdown is er toch wat verveling... ben hier al bijna elke dag bezig in mijn rack. Als ik daar maar geen overbelasting aan overhoud
Met een goede programmering en naar je lichaam luisteren kan dat wel.
 
Moet het even kwijt... maar wat is die pomp terug genieten. Lekker :rocknana:
 
Back
Naar boven