XXL Nutrition

Kastnation 2020 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sexy AF.
Hoe is het met het laseren, andere arm gok ik? Schiet dat een beetje op?

moet aanstaande vrijdag voor 5e sessie ben ik op de helft als ik het echt goed licht wil hebben.
 
Alle gyms gaan sluiten wtf en nu? Waarom moet ik trainen:roflol:
 
Synthol :flex:
 
Hoe gaat het hier grote broer

rustig aan.... geen gym dus ook niet aan het trainen denk dat dit het moment is om me lichaam de rust te geven die ik nodig had.

elke 5 dagen 125mg test blijf ik nog zetten.

verder zie ik iedereen home workouts en shit doen wat ik zelf niet zie zitten en maak me er niet zoveel druk om eigenlijk, zodra ik weer kan knallen ga ik er volop tegenaan.

Me vakantie van 3april gaat ook niet door. Lasersessie voor me tattoo ook niet dus tja alles staat een beetje stil.
 
rustig aan.... geen gym dus ook niet aan het trainen denk dat dit het moment is om me lichaam de rust te geven die ik nodig had.

elke 5 dagen 125mg test blijf ik nog zetten.

verder zie ik iedereen home workouts en shit doen wat ik zelf niet zie zitten en maak me er niet zoveel druk om eigenlijk, zodra ik weer kan knallen ga ik er volop tegenaan.

Me vakantie van 3april gaat ook niet door. Lasersessie voor me tattoo ook niet dus tja alles staat een beetje stil.

zorgt die test er voor dat je je huidige massa houdt?
 
zorgt die test er voor dat je je huidige massa houdt?
Met de massa die hij heeft, ben ik zeker van niet. Maar zorgt er wel voor dat deze minder snel verdwijnt volgens mij :) Als je nu stopt met test zetten en niet/minder gaat sporten of veel cardio dan zie je er binnen korte tijd niet uit :p
 
Met de massa die hij heeft, ben ik zeker van niet. Maar zorgt er wel voor dat deze minder snel verdwijnt volgens mij :) Als je nu stopt met test zetten en niet/minder gaat sporten of veel cardio dan zie je er binnen korte tijd niet uit :p
Ik denk (persoonlijk) dat zelfs met weerstands banden etc. hij ze massa gaat verliezen.

Ga zelf ook niet met elastieken of iets bezig als ik niet kan trainen.
 
Ligt er aan hoelang, 2 weken niet trainen oid maakt geen flikker uit.
 
Met de massa die hij heeft, ben ik zeker van niet. Maar zorgt er wel voor dat deze minder snel verdwijnt volgens mij :) Als je nu stopt met test zetten en niet/minder gaat sporten of veel cardio dan zie je er binnen korte tijd niet uit :p

ik zet 125mg hopelijk is dit gewoon genoeg. En nee ik doe geen cardio of sport momenteel niet, ik ben niet zo bang om dik te worden maar juist om af te vallen. Veel mensen komen aan maar ik heb juist het tegen overgestelde ik val altijd af als ik niet train.
 
Laatst bewerkt:
ik zet 125mg hopelijk is dit gewoon genoeg. En nee ik doe geen cardio of sport momenteel niet, ik ben niet zo bang om dik te worden maar juist om af te vallen. Veel mensen komen aan maar ik heb juist het tegen overgestelde ik val altijd af als ik niet train.
Dan zal het grotendeels van je voeding afhangen. Al bij al, we zullen het (hopelijk) zien binnen enkele weken. Hoop dat het niet veel langer duurt en nog voor de zomer alles beetje bij beetje weer normaal wordt
 
Back
Naar boven