MuscleMeat

Sportscholen dicht tot 6 april ivm Corona covid virus-verlengd tot 28 april

Bezoekers in dit topic

Tegoed op je pas? Wat kun je daarmee dan? Virtuele lessen kopen?
 
Slimme jongens daar bij Big Gym. Zo blijft de cash flow gegarandeerd. Het abonnementsgeld van de gemiste periode wordt dus niet terugbetaald, maar op je pasje gezet, waarmee je dan bijvoorbeeld consumpties kunt kopen.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het juridisch zit; of je als klant abonnementsgeld terug kunt eisen over de periode dat ze dicht waren. (en ja, ik snap ook wel dat er nu andere dingen belangrijk zijn)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het juridisch zit; of je als klant abonnementsgeld terug kunt eisen over de periode dat ze dicht waren. (en ja, ik snap ook wel dat er nu andere dingen belangrijk zijn)
Denk het niet, overmacht
 
Denk het niet, overmacht
Zou goed kunnen. Anderzijds is het ook zo dat deze tijdelijke gedwongen sluiting volgens de reglementen van Big Gym geen geldige reden is om je lopende abonnement op te zeggen. Dat is dan wel weer krom.
 
Weet je wat goed is voor je gains? Een paar weken niet trainen.

Zo kun je mooi van al je pijntjes herstellen je lichaam rust geven. Ik train nu nog door maar als er een totale lockdown komt ga ik mooi een paar weken aan mijn pik trekken.
 
Weet je wat goed is voor je gains? Een paar weken niet trainen.

Zo kun je mooi van al je pijntjes herstellen je lichaam rust geven. Ik train nu nog door maar als er een totale lockdown komt ga ik mooi een paar weken aan mijn pik trekken.
Tsja, dan lig je daar met je tenniselleboog...
 
Ik train nu nog door maar als er een totale lockdown komt ga ik mooi een paar weken aan mijn pik trekken.
Wel alternating doen dan, anders gaat je symmetrie verloren.
 
Weet je wat goed is voor je gains? Een paar weken niet trainen.

Zo kun je mooi van al je pijntjes herstellen je lichaam rust geven. Ik train nu nog door maar als er een totale lockdown komt ga ik mooi een paar weken aan mijn pik trekken.
Hoeveel man mag daar aan trekken? Ik vraag dit voor Bert.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Basic Fit zou vanavond een mail sturen volgens iemand die daar werkt en die ik ken.

Ben benieuwd.
 
Back
Naar boven