XXL Nutrition

Bubs goes Ganbaru (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik heb er maar 1 :(.
Mijn vriend vroeg vanochtend serieus of ik die speciaal in huis heb gehaald om te trainen :roflol:.
Het antwoord is nee, maar ik wil hem nu natuurlijk niet open doen :o.
Een paar vuilniszakken en een rol ducttape eromheen en je hebt een stevige zandzak, kan je er ook nog mee cleanen, pressen, getups en weet ik het wat zonder zorgen dat ie stuk gaat.

Goed bezig!

De volgende video-suggestie van Mina met bal was ook de moeite.
 
Potgrond for gainzzzzzz :lifter:
 
Een paar vuilniszakken en een rol ducttape eromheen en je hebt een stevige zandzak, kan je er ook nog mee cleanen, pressen, getups en weet ik het wat zonder zorgen dat ie stuk gaat.

Goed bezig!

De volgende video-suggestie van Mina met bal was ook de moeite.
Ik ben daarnet tot de conclusie gekomen dat hier ook nog een zak ongeopende cement ligt, excellent :burns:.

Potgrond for gainzzzzzz :lifter:
:peachy:

Ondanks dat ik eigenlijk tot 7u30 (of langer) kan slapen met het thuiswerk, toch besloten om gisteren vroeg mijn bed in te duiken en vandaag om 5u30 op te staan.
De reden: een herstelloopje met mijn hubby :heart:. De enige looptraining waar ik mijn tempo wel eens écht laag kan houden :rolleyes:.
Normaal maakt mijn Garmin van zijn oren dat mijn hartslag te hoog is, nu was het omgekeerde het geval. Hij stond nochtans in zone 3...

Looptraining woensdag 25 maart 2020 - 40' Tempo 1 (volgens schema)
Cijfertjes: 59'; 8,7km; 8,8km/h; ~500kcal; AVG HR 134bpm (lekker laag!)

wp_ss_20200325_0001.jpgwp_ss_20200325_0002.jpgwp_ss_20200325_0004.jpg

In de loop van de dag nog een rondje abs doen, en misschien tussendoor wat BW squats/lunges ofzo. Gewoon omdat het kan...
Toedeloe!
 
Geen energie om te trainen vanochtend, dan al maar de wandeling van de dag gedaan.
Iets van een 5,5km schat ik.
Misschien over de middag een (korte) training, en anders neem ik eens een rustdag.
Ben nu toch al sinds vorige week maandag elke dag afwisselend KT/lopen aan het doen, dus eens skippen zou geen ramp zijn denk ik.
 
Geen energie om te trainen vanochtend, dan al maar de wandeling van de dag gedaan.
Iets van een 5,5km schat ik.
Misschien over de middag een (korte) training, en anders neem ik eens een rustdag.
Ben nu toch al sinds vorige week maandag elke dag afwisselend KT/lopen aan het doen, dus eens skippen zou geen ramp zijn denk ik.
Je kan dat wandelen gewoon aan jezelf als hersteltraining verkopen en rust is ook belangrijk.

Zowel voor progressie, als voor je gezondheid. Blijf aan de goede kant van de J-curve (niet te weinig, maar ook niet teveel, wel sporten, niet uitputten in één training of door een zware trainingsweek).
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Geen energie om te trainen vanochtend, dan al maar de wandeling van de dag gedaan.
Iets van een 5,5km schat ik.
Misschien over de middag een (korte) training, en anders neem ik eens een rustdag.
Ben nu toch al sinds vorige week maandag elke dag afwisselend KT/lopen aan het doen, dus eens skippen zou geen ramp zijn denk ik.
Rust doet meer goed dan we denken hoor bubs.
Vraag maar aan MrDroeftoeter .
 
Je kan dat wandelen gewoon aan jezelf als hersteltraining verkopen en rust is ook belangrijk.

Zowel voor progressie, als voor je gezondheid. Blijf aan de goede kant van de J-curve (niet te weinig, maar ook niet teveel, wel sporten, niet uitputten in één training of door een zware trainingsweek).

Trainingen zijn sowieso niet héél zwaar op dit moment, dus ik denk dat het wel moet lukken om dagelijks iéts te doen.
Als ik voel dat het toch even teveel wordt, dan kan de rem er altijd even op :).

Rust doet meer goed dan we denken hoor bubs.
Vraag maar aan MrDroeftoeter .

Maar... Rust roest ook hé IP! Dus in mijn lunchpauze toch getraind :D!

Training donderdag 26 maart 2020 - FB@Home 2
3' Warm-up/Stretch
2DB Bulgarian Split squat
4x10x8
De haat/liefde verhouding blijft toch een dingetje hier :roflol:.

One arm DB row
4x12x9

Potgrond squat
2x15x30L
1x20x30L
1x25x30L

DB Arnold press
2x10x8
2x8x8

Unilateral Hip thrust
2x10xBW
2x15xBW
Nog eentje waarmee ik een haat/liefde verhouding ga aangaan :P.

DB One arm upright row
4x10x8

2DB Deadlift
4x15x9

DB Flies
Mijn elleboog werd hier vorige week niet blij van, dus iets lichter gedaan.
2x12x6
2x8x8

DB Preacher curl SS One arm DB tricep overhead extension
4x10x8 // 4x10x6

10' Abs

KT + cardio gehad, dus vanavond lekker chillen op de bank met de kat :cheer: .
Morgenochtend rondje 3/4 rennen, als de "courage" er is :).
 
Peis niet daj gowe go roestn wei.
 
  • Haha
Waarderingen: Bubs
Hoo jong, lees ik hier west vlaams? Vreems vreemd :p potgrond squat, leest wel vermakelijk gaha
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
West vlams is een weireldtaoltje
 
  • Love
Waarderingen: Bubs
Mo gow zeg!
West- vlaanders represent ier tink mie.
 
  • Haha
Waarderingen: Bubs
Back
Naar boven