AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Mijn nichtjes hadden koekjes gebakken en kwamen speciaal
    20200327_164837.jpg
    mij een paar brengen (door het raam hihi). Bijzondere smaak :roflol: maar zo lief :heart:
     
    Mijn nichtjes hadden koekjes gebakken en kwamen speciaalBekijk bijlage 485101 mij een paar brengen (door het raam hihi). Bijzondere smaak :roflol: maar zo lief :heart:
    Het lijken pepernoten die zo'n 3 jaar over de datum zijn. Vooral die linker lijkt aardig beschimmeld. Jokes on you.
     
    Prima samengevat.

    Natuurlijk werken steroids, dat ontkent niemand. Maar om dan te zeggen dat je steroids kunt gebruiken om te compenseren voor een slecht dieet is gewoon totale onzin. Je KUNT het proberen inderdaad, maar of het ook het gewenste resultaat gaat geven is een ander verhaal. Maarja, er zijn genoeg mensen die genoegen nemen met een mediocre fysiek.

    Veel natties hebben een vertekend beeld van wat voor toegevoegde waarde steroids daadwerkelijk hebben. Laat ze een keer een kuurtje doen met een slecht dieet. Ben benieuwd wat er gecompenseerd gaat worden in hun ogen.

    De enige compensatie in dit verhaal die ik kan bedenken is dat je een enorme hoeveelheid GH/TREN gebruikt en minder snel dik wordt dan als je dit niet zal gebruiken. Als jij niet de juiste hoeveelheid voeding binnenkrijgt ga je niet groeien.



    Natuurlijk is dit ook afhankelijk van je genen. Ikzelf had al een prima fysiek(in mijn ogen) na 4-5 jaar natty training. Niet om te humblebraggen, maar om een voorbeeld te geven:
    Bekijk bijlage 485073
    Geef je online coaching?
     
    Wauw ok. Nouja, ik waardeer het iig wel :heart: Toedelss
    Pff. Waardeloze opmerkingen hier . Superlief dat je nichtjes koekjes voor je bakken. Iedereen hier is gewoon jaloers. Ik wel in ieder geval . :)
     
    Back
    Naar boven