MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (45 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Prijs je dan maar gelukkig, want het was de allerlaatste aflevering.

    Overigens is DWDD wel een prima programma om actualiteiten bij het brede publiek onder de aandacht te brengen (natuurlijk is het gekleurd en subjectief) en was het een leuk podium voor alternatieve/onbekende bandjes en artiesten. Het is alleen jammer dat Matthijs van Nieuwkerk het zo goed met zichzelf heeft getroffen en die flapdrol van een Marc-Marie Huijbregts zich altijd geroepen voelt iedereen te onderbreken met zijn gekrijs om zijn mening te verkondigen, ondanks dat zijn mening niets voorstelt. Hij heeft werkelijk echt helemaal niets in te brengen en zijn mening voegt echt niets, maar dan ook niets toe. Er komen geen normale zinnen, maar alleen maar losse fragmenten stront uit zijn mond gespoten. Als wij hier in Nederland het kastenstelsel zouden hebben, zou hij een paria zijn. Iemand voor het verboden zou moeten zijn met normale mensen om te gaan en wiens mening geen enkele waarde zou hebben. Ik snap niet dat die debiel zo'n groot publiek weet te trekken. Stop die man in thuisquarantaine voordat hij anderen besmet met z'n gehinnik. Slechts mijn bescheiden mening.
    Die Marc-Marie heb ik ook nooit begrepen. Daar kwam gewoon echt nooit wat zinnigs uit.
     
    IMG-20200328-WA0005.jpg
     
    Jumbo die 2,79 durft te vragen voor 4 toiletrollen, geweldig.
     
    Een zak party snacks van Mora, denk een goede halve kilo frieten, mayonaise, andalouse,etc...
    Half potje Ben en Jerry's en wat nic-nacs.

    En dan kan je deze post morgen nog eens lezen in het wat verpeste mijn dag topic.
     
    Een zak party snacks van Mora, denk een goede halve kilo frieten, mayonaise, andalouse,etc...
    Half potje Ben en Jerry's en wat nic-nacs.

    En dan kan je deze post morgen nog eens lezen in het wat verpeste mijn dag topic.
    Dat maakt toch je dag?
     
    Idd vraag en aanbod enzo. Mondkapjes ook een keer zo deur gaan verkopen of 4x Zo duur. Want vraag en aanbod enzo
    Ja zelfs de blikken ananas in Aldi waren 1 eurie 15 vorige week en gisteren 1 euro 89 !!!

    WAL!!

    GE!!!!!

    LIJK!!
     
    Ik voel me geweldig goed vandaag... zoals ik me nu voel heb ik me al in geen jaren meer gevoeld.
    Binnen een tiental minuten gaan trainen en ik denk dat het geweldig zal gaan.
    EN... heb vandaag mijn reusachtige grasmaaier kunnen herstellen...
    EN... mijn zus voelt zich terug gelukkig en dat was al jaren geleden. Vreemd hoe een ziekte je kan helpen de dingen in perspectief te plaatsen (of hoe zeg je dat?).
     
    Ik voel me geweldig goed vandaag... zoals ik me nu voel heb ik me al in geen jaren meer gevoeld.
    Binnen een tiental minuten gaan trainen en ik denk dat het geweldig zal gaan.
    EN... heb vandaag mijn reusachtige grasmaaier kunnen herstellen...
    EN... mijn zus voelt zich terug gelukkig en dat was al jaren geleden. Vreemd hoe een ziekte je kan helpen de dingen in perspectief te plaatsen (of hoe zeg je dat?).
    Ik zie een correlatie tussen rellen met crash en jouw gezondheid.
     
    Ik denk dat velen zouden appreciëren als men niet constant ruzies probeert uit te lokken. Sanca heeft een topic moeten sluiten om deze reden... hou daar eens mee op.
    Ik zoek geen ruzie.
    Het leven is te kort om te haten.


    :engel:
     
    Ja zelfs de blikken ananas in Aldi waren 1 eurie 15 vorige week en gisteren 1 euro 89 !!!

    WAL!!

    GE!!!!!

    LIJK!!
    Ik vind dat echt niet kunnen. De wet van vraag en aanbod is tot op zekere hoogte te rechtvaardigen maar langs de andere kant kan dit toch wantoestanden leiden; Ok, als ALdi dit doet omdat er inderdaad extra kosten bij zijn gekomen, dan is dat zeker te rechtvaardigen maar we moeten opletten dat de zwakkeren in onze samenleving het nog financieel kunnen redden.
     
    Back
    Naar boven