Fitness Seller

Wie werkt nog door tijdens Corona? (1 bezoeker)

Werk jij door met Corona?


  • Totaal stemmers
    50

Bezoekers in dit topic

Ook hier word gewoon verder gewerkt,lekker rustig nu om naar het werk te rijden...
 
Ja heerlijk! Rustig op de weg en op kantoor, stukken beter dan normaal.
 
Hier wordt er ook verder gewerkt in de energie sector. Mensen kunnen niet zonder elektriciteit hé !
Ik voel me niet altijd even veilig maar we doen verder...
 
Ik werk in de verpakkingswereld en ben net zo druk als weken terug.. we scoren ook record omzet na record omzet.:roflol: Ik was even bang voor mijn baan, maar dat gaat na de afgelopen twee weken wel goed komen.
 
Laatste dag van mn vakantie,morgen begin ik terug.
 
Gouden tijden.
Betaald thuiszitten van me vaste baan.
En tijdens en thuiszitten lekker als zzper aan de slag voor mezelf.
Kan niet beter win/win
 
Gouden tijden.
Betaald thuiszitten van me vaste baan.
En tijdens en thuiszitten lekker als zzper aan de slag voor mezelf.
Kan niet beter win/win

Vergeet niet je schadeloosstelling vanuit den Haag aan te vragen voor gederfde inkomsten van je zzp werkzaamheden.
Gaat via je gemeente. Als je spoed aanvinkt krijg je jouw schadeloosstelling sneller.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Bij ons op het werk hadden ze een nieuwe regeling waarbij mensen op andere tijdstippen starten en stoppen zodat afstand in de kleedkamer gegarandeerd was en geen mondelingen overdrachten meer waren tussen de shiften, resultaat was dat we op 85% konden verder doen.
Nu gaan ze vanaf maandag 4 grote containers voorzien als kleedkamers zodat meer mensen op het zelfde moment kunnen starten en stoppen :roflol:
 
Baas vraagt net of ik dinsdag weer terug wil beginnen.

:fuu:
 
Wij hebben gisteren onze persoonlijke handgel gekregen om ons te beschermen... 😖
 
Ja als ze niemand kunnen missen :trollface:
Door die kontkruipende eikels die blijkbaar een boterham minder moeten eten als ze niet gaan werken.
Ik heb toegezegd mits ik niet met anderen in contact kom, ik hou vooral rekening met mijn zwanger vrouwtje :mad:
 
Door die kontkruipende eikels die blijkbaar een boterham minder moeten eten als ze niet gaan werken.
Ik heb toegezegd mits ik niet met anderen in contact kom, ik hou vooral rekening met mijn zwanger vrouwtje :mad:
Mensen ontwijken je toch standaard al 🤣
 
Vergeet niet je schadeloosstelling vanuit den Haag aan te vragen voor gederfde inkomsten van je zzp werkzaamheden.
Gaat via je gemeente. Als je spoed aanvinkt krijg je jouw schadeloosstelling sneller.

Dit gaat niet aangezien ik al boven minimum zit met loondienst.
Als ik van me ZZP gebeuren afhankelijk zou zijn zou ik het wel kunnen aanvullen tot bijstands niveau.
Maar dit is dus niet van toepassing voor mij.
Zal het eerdaags eens overleggen met me boekhouder maar volgens mij was dat wel zo.
 
Back
Naar boven