AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Na bijna een half jaar op uitzending in Afghanistan ga ik morgen eigenlijk terug naar huis. Door corona maatregelen langer gebleven dan gepland. Ondanks dat ik thuiskom in een land wat op z'n gat ligt, kijk ik er enorm naar uit. Home sweet home.
Het idee dat ik morgen weer thuis ben maakte mijn dag goed.
Welkom terug :) lange vakantie nu?
 
Welkom terug :) lange vakantie nu?
Bedankt! Ja dat zeker, maar die vakantie heb ik wel een dubbel gevoel bij. Ik heb veel tijd maar kan praktisch niks doen. Mijn vrijetijdsbesteding wordt dagelijks boodschappen doen. :roflol:
Best wel een overgang van een half jaar dag in dag uit werken in een oorlogsgebied.
 
Dat doen wij ook, alleen dan een beetje anders :o
Hier is het vechten voor een pak toiletrollen.
En voor behoud van spiermassa.
 
Appie in mierlo gaan :p
Als ik sta te kloten bij de ingang of kassa van de supermarkt, heb ik het gevoel dat ik met één of andere 'Wie-is-de-Mol'-opdracht bezig ben. Begin een beetje klaar te zijn met dat spastische steriele gedoe.
 
Begin een beetje klaar te zijn met dat spastische steriele gedoe.
20200404_150638.jpg
 
Bedankt! Ja dat zeker, maar die vakantie heb ik wel een dubbel gevoel bij. Ik heb veel tijd maar kan praktisch niks doen. Mijn vrijetijdsbesteding wordt dagelijks boodschappen doen. :roflol:
Best wel een overgang van een half jaar dag in dag uit werken in een oorlogsgebied.
Het gewone leven ben je snel terug gewoon vind ik persoonlijk.
 
Als ik sta te kloten bij de ingang of kassa van de supermarkt, heb ik het gevoel dat ik met één of andere 'Wie-is-de-Mol'-opdracht bezig ben. Begin een beetje klaar te zijn met dat spastische steriele gedoe.
Nog even volhouden Bert.
 
Lekker weertje vandaag. En goed idee gekregen om werkgever ondanks de Corona blij te maken. Lijkt goed te worden ontvangen.

mom af te sluiten vanaf 4 uur gespijbeld en lekker rondje gedaan op de racefiets. Nu met koffie in het zonnetje in de tuin.
 
Als ik sta te kloten bij de ingang of kassa van de supermarkt, heb ik het gevoel dat ik met één of andere 'Wie-is-de-Mol'-opdracht bezig ben. Begin een beetje klaar te zijn met dat spastische steriele gedoe.
Rustagh gewoon met de kudde meelopen....jij ook!!
 

Komop guys! Show the power of DBB.
 

Komop guys! Show the power of DBB.
Dus door even niet naar de sportschool te kunnen worden onze longen zo slecht dat het een gevaar wordt voor ons?
 
Dus door even niet naar de sportschool te kunnen worden onze longen zo slecht dat het een gevaar wordt voor ons?

Zal net gene zijn wat je over the edge duwd.

Maar buiten dat, sportscholen kunnen prima open.
 
Zal net gene zijn wat je over the edge duwd.

Maar buiten dat, sportscholen kunnen prima open.
Voor mij part doen ze alles open.

Maar gans hun sporten voor onze longen is echt een zeer zwak zelfs lachwekkend argument
 
Gemaakt van afgekeurde papagaai stangen uit de zorg, gaten doorgeboord zodat de wielen en gewichten geborgd kunnen worden. :P
20200409_110025.jpg


Dikwandig materiaal, dus daar gebeurt niets mee.
 
Back
Naar boven