MuscleMeat

Kuur mijmeringen in Corona tijd.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Galdeau

Novice
Lid geworden
25 feb 2020
Berichten
15
Waardering
6
Lengte
1m78
Massa
77kg
Vetpercentage
12%
Goedemiddag!

Corona tijd geeft veel (te veel) tijd om na te denken. Helaas is de gym dicht, maar ik heb volop mogelijkheden om thuis te trainen. Het heeft me ook de ruimte gegeven om na te denken over een eerste 'echte' kuur. Ik heb ervaring met Anavar (tabs only). Waarom hiervoor gekozen? Eigenlijk als kennismaking en eigenlijk zijn de resultaten best goed bevallen. Na 4 weken 30mg ED stukje strakker geworden en 2 kilo zwaarder. Toch zou ik het niet op deze manier herhalen, gelet op de leverbelasting in relatie tot de gains.

Ik gebruik deze (corona) tijd om mijn vetpercentage wat verder te laten dalen en lekker door te trainen. Huidplooimeting geeft nu 15% aan, wat ik terug wil brengen naar zo'n 12% alvorens ik ga kuren. Tegen de tijd dat de gym weer opengaat (medio mei) overweeg ik dan een 'echte' kuur te starten. Gelet op alle kennis die hier aanwezig is ontvang ik graag feedback. Wanneer ik tzt start houd ik uiteraard een log bij!

Over mij
- 36 jaar
- Train 4 jaar serieus
- 1,78
- 82 KG
- VP15%

Kuur voorstel:
Week 1-8 Test 2ml pw
Week 1-8 Mast 1ml pw
Week 1-8 HCG 2x 500iu pw
Week 9-12 Nolva 20mg ed

Ik heb mijn oog laten vallen op een combinatie van test en mast omdat ik graag enerzijds massa zou willen pakken, maar tegelijk de spierhardheid vergroten en het vetpercentage verder zou willen verlagen. Goede kuur hiervoor in jullie optiek? Of zouden jullie dan miss kiezen voor test+anavar?

8 weken is misschien kort, maar ik sla genoeg gear in om 2 weken door te kunnen gaan (mocht ik dat besluit nemen).

Wat vind ik spannend:
- Risico op gyno (ben ik als de dood voor, aangezien ik vroeger een dikkertje was. Ben van 94kg vet naar 70kg afgevallen en van daaruit spieren gaan opbouwen.
- Kleine ballen (geen idee, lijkt me gewoon kut, maar daarom HCG)
- Spuiten an sich (is toch een dingetje de eerste keer denk ik)

Wat verwacht ik te behalen:
- Serieuze groei en echte sprong maken.
- Ervaring met een eerste serieuze kuur

Ik heb altijd veel gelezen en geleerd van al jullie ervaringen en logs en deel ook graag mijn voornemens, ideeën en voortgang.

Aanvullingen, tips en vragen: kom maar door!
 
Ik heb mijn oog laten vallen op een combinatie van test en mast omdat ik graag enerzijds massa zou willen pakken, maar tegelijk de spierhardheid vergroten en het vetpercentage verder zou willen verlagen. Goede kuur hiervoor in jullie optiek?

Als je vetpercentage wil verlagen doe je dat door te cutten, dat gaat je masteron niet voor je doen. Je eerste kuur wil je dan ook bulken en test icm mast gaat je in de bulk niet een verlaging van je vetpercentage opleveren.

Test + mast in de eerste kuur kan prima maar waarom niet gewoon test only?
Als je al gyno krijgt nolva bij de hand houden en daarmee bestrijden.
 
ben geen fan van half half, daarmee bedoel ik of je bent in een groeifase of in cutting fase niet ertussenin zitten.

ik zou naar een vet% gaan van idealiter zon 10% en daarna je kuur beginnen.
de praktijk wijst uit dat veel mensen de eerste kuur gaan overeten en significant in vet% omhoog(4-5%) gaan.
 
Test + mast in de eerste kuur kan prima maar waarom niet gewoon test only?

Helder, dank. Het idee hierachter is om wel masse te pakken, maar ook wat hardheid te behalen. Maar je geeft aan hier (in de eerste kuur) geen Mast voor te gebruiken. Wat zou in jouw opties dan wel een reden zijn om Mast toe te voegen?

ik zou naar een vet% gaan van idealiter zon 10% en daarna je kuur beginnen.
Ja, daar heb ik ook aan gedacht. Dan veel mensen 4/5% stijgen in vet, heeft dit in jouw optiek vooral te maken met overeten? Wat dat betreft maak ik mijzelf niet zo'n zorgen, want ik ben over het algemeen gedisciplineerd wanneer het hierop aankomt. Of bedoel je dat een test kuur an sich leidt tot een hoger vp?

Gelet op jullie input neig ik naar het volgende:

  1. 8 week Test + 4 weken anavar (start per 1 mei)
  2. 8 week Test only (eerst cutten naar 10% en starten na de zomer)
 
Wat zou in jouw opties dan wel een reden zijn om Mast toe te voegen?
Voor A:E balans en zo oestrogene sides te voorkomen.
Mijn eerste kuur was 450 test, 200 mast maar ben er ondertussen wel achter dat oestrogeen niet zo'n probleem voor mij is.
 
een test kuur leidt ansich niet tot extra vetopslag maar de reden dat de meeste aankomen in vet% is omdat het hun eerste kuur is en ze hebben gehoord dat de eerste kuur het meeste effect geeft en zullen dus geen progressie willen laten liggen.
Vandaar dat je in de praktijk ziet dat veel mensen overeten.
 
ik zou week 1-8 test 400mg pakken en het ondersteunen met een oral op 40mg per dag het liefst 50dagen(7weken en 1 dag).
voor bijna de gehele lengte van je kuur. misschien Tboll of Anavar ofzo.

ik ben geen fan van een kickstart of frontload, ik ben wel bekend met het principe maar het heeft gewoon tijd nodig om te gaan werken.

ik begrijp dat een ester een aantal weken nodig heeft om te werken maar twee dagen na je derde injectie ervan uitgaand dat je op de eerste dag van week 1 injecteert(dus week 3 dag 3, na 16dagen is het wel redelijk opgebouwd aangezien die esters al na 36 uur pieken.
dus mijn punt is als je vier weken een oral pakt heb je in week drie maar vooral in week vier de hoogste hormonale waardes en piek je op dat moment in je kuur en moet je nog vier weken.

Als je 50 dagen een oral niet ziet zitten dan zou ik het houden op max 20 dagen(zie hierboven)

gr
 
Je bent een idioot met jou stats en die hoeveelheden.
 
Je bent een idioot met jou stats en die hoeveelheden.
500-600 test en 200 mast is toch niet zo schrikbarend?
Zijn stats kan je over discussieren maar hij geeft zelf aan eerst nog te gaan cutten naar een wat meer acceptabel vetpercentage. Heb gekkere doseringen met slechtere stats voorbij zien komen en vind dit nog best.
 
500-600 test en 200 mast is toch niet zo schrikbarend?
Zijn stats kan je over discussieren maar hij geeft zelf aan eerst nog te gaan cutten naar een wat meer acceptabel vetpercentage. Heb gekkere doseringen met slechtere stats voorbij zien komen en vind dit nog best.

Oké en kijk eens verder dan je neus lang is. En probeer het nou eens vanuit ethisch perspectief te bekijken.

Iedere kuurder loopt risico op gezondheidsklachten. In tijden van Corona is de desbetreffende ziekenhuis capaciteit nodig voor dergelijke patiënten. De zorg heeft het zwaar en meneer besluit vervolgens om te knoeien met zijn gezondheid.

Lijkt mij ook niet een hele handige dit maar prima. De maatschappij is tegenwoordig zo individualistisch en de mensen egoïstisch. Doe er mee wat je wilt; ik zou wachten tot na de crisis
 
Oké en kijk eens verder dan je neus lang is. En probeer het nou eens vanuit ethisch perspectief te bekijken.

Iedere kuurder loopt risico op gezondheidsklachten. In tijden van Corona is de desbetreffende ziekenhuis capaciteit nodig voor dergelijke patiënten. De zorg heeft het zwaar en meneer besluit vervolgens om te knoeien met zijn gezondheid.

Lijkt mij ook niet een hele handige dit maar prima. De maatschappij is tegenwoordig zo individualistisch en de mensen egoïstisch. Doe er mee wat je wilt; ik zou wachten tot na de crisis
500 test en 200 mast dat zal leiden tot een ziekenhuisopname? Hij moet dan wel een dusdanige aangeboren afwijking hebben dat hij sowieso een tikkende tijdbom is. Als hij gewoon 1x per week minder boodschappen gaat halen, is de kans dat ie daarbij een ernstig ongeluk krijgt ook dusdanig verkleind dat het risico van beginnen aan AAS in deze periode gecompenseerd is.

AAS gebruiken brengt sowieso een risico op je gezondheid met zich mee en is het altijd verstandig van te voren je fysiek door te laten lichten, maar bijna niemand doet dit. Of heb jij wel braaf een hartfilmpje laten maken en je lichaam volledig door laten lichten etc alvorens je begon?
 
Oké en kijk eens verder dan je neus lang is. En probeer het nou eens vanuit ethisch perspectief te bekijken.

Iedere kuurder loopt risico op gezondheidsklachten. In tijden van Corona is de desbetreffende ziekenhuis capaciteit nodig voor dergelijke patiënten. De zorg heeft het zwaar en meneer besluit vervolgens om te knoeien met zijn gezondheid.

Lijkt mij ook niet een hele handige dit maar prima. De maatschappij is tegenwoordig zo individualistisch en de mensen egoïstisch. Doe er mee wat je wilt; ik zou wachten tot na de crisis

Ga je ook langs de weg staan en alle Motorrijders op hun vingers tikken dat ze onnodig risico's nemen terwijl de ziekenhuizen hun capaciteit nu zo hard nodig hebben? Zo ja, chapeau :thumbs:
 
Ga je ook langs de weg staan en alle Motorrijders op hun vingers tikken dat ze onnodig risico's nemen terwijl de ziekenhuizen hun capaciteit nu zo hard nodig hebben? Zo ja, chapeau :thumbs:

Yup vind dat hun net zo fout bezig zijn!
 
500 test en 200 mast dat zal leiden tot een ziekenhuisopname? Hij moet dan wel een dusdanige aangeboren afwijking hebben dat hij sowieso een tikkende tijdbom is. Als hij gewoon 1x per week minder boodschappen gaat halen, is de kans dat ie daarbij een ernstig ongeluk krijgt ook dusdanig verkleind dat het risico van beginnen aan AAS in deze periode gecompenseerd is.

AAS gebruiken brengt sowieso een risico op je gezondheid met zich mee en is het altijd verstandig van te voren je fysiek door te laten lichten, maar bijna niemand doet dit. Of heb jij wel braaf een hartfilmpje laten maken en je lichaam volledig door laten lichten etc alvorens je begon?

Nee maar ook kijkend naar andere klachten. Zou je dit zelf willen in de huidige tijd? Wat is er de meerwaarde van?

Het is gewoon een feit dat wanneer je toch wel klachten krijgt , je gewoon minder goed geholpen word.

Doe een mee wat je wilt. Wss ben je toch zo stronteigenwijs en ram je die naald toch wel in je bil. Zonder nagedacht te hebben over de lange termijn visie.

Je bent een idioot om daar nu aan te beginnen.
 
Nee maar ook kijkend naar andere klachten. Zou je dit zelf willen in de huidige tijd? Wat is er de meerwaarde van?

Het is gewoon een feit dat wanneer je toch wel klachten krijgt , je gewoon minder goed geholpen word.

Doe een mee wat je wilt. Wss ben je toch zo stronteigenwijs en ram je die naald toch wel in je bil. Zonder nagedacht te hebben over de lange termijn visie.

Je bent een idioot om daar nu aan te beginnen.
Ik ben niet de topicstarter he, maar de kans dat er wat gebeurt met TS als gevolg van AAS, zeker geringe doses, is klein.

Voor wat betreft mezelf: Ik ben prima op de hoogte van mijn fysieke gesteldheid. Ik heb meegedaan met de HAARLEM-studie en ik laat regelmatig allerlei waarden testen, als gevolg hiervan heb ik dus een aardig een idee van de effecten van AAS op mijn lichaam en gezondheid en ik ga dus gewoon onverminderd door met mijn AAS gebruik, aangezien ik ondertussen al 3 jaar onafgebroken on ben.
 
500 test en 200 mast dat zal leiden tot een ziekenhuisopname? Hij moet dan wel een dusdanige aangeboren afwijking hebben dat hij sowieso een tikkende tijdbom is. Als hij gewoon 1x per week minder boodschappen gaat halen, is de kans dat ie daarbij een ernstig ongeluk krijgt ook dusdanig verkleind dat het risico van beginnen aan AAS in deze periode gecompenseerd is.

AAS gebruiken brengt sowieso een risico op je gezondheid met zich mee en is het altijd verstandig van te voren je fysiek door te laten lichten, maar bijna niemand doet dit. Of heb jij wel braaf een hartfilmpje laten maken en je lichaam volledig door laten lichten etc alvorens je begon?
Dit inderdaad. Ik denk dat Wanna zich beter eerst kan inlezen omtrent AAS en de gevolgen hiervan als hij denkt dat je hiervan opgenomen moet worden het ziekenhuis. Gaat echt nergens over dit :roflol:

ik zou week 1-8 test 400mg pakken en het ondersteunen met een oral op 40mg per dag het liefst 50dagen(7weken en 1 dag).
voor bijna de gehele lengte van je kuur. misschien Tboll of Anavar ofzo.

ik ben geen fan van een kickstart of frontload, ik ben wel bekend met het principe maar het heeft gewoon tijd nodig om te gaan werken.

ik begrijp dat een ester een aantal weken nodig heeft om te werken maar twee dagen na je derde injectie ervan uitgaand dat je op de eerste dag van week 1 injecteert(dus week 3 dag 3, na 16dagen is het wel redelijk opgebouwd aangezien die esters al na 36 uur pieken.
dus mijn punt is als je vier weken een oral pakt heb je in week drie maar vooral in week vier de hoogste hormonale waardes en piek je op dat moment in je kuur en moet je nog vier weken.

Als je 50 dagen een oral niet ziet zitten dan zou ik het houden op max 20 dagen(zie hierboven)

gr
>Orals voor 7 weken?
>Anavar/tboll voor ''gains''.
:thinking:
 
Dit inderdaad. Ik denk dat Wanna zich beter eerst kan inlezen omtrent AAS en de gevolgen hiervan als hij denkt dat je hiervan opgenomen moet worden het ziekenhuis. Gaat echt nergens over dit :roflol:


>Orals voor 7 weken?
>Anavar/tboll voor ''gains''.
:thinking:


Je bent een idiot zie filmpje vanaf 22:00 , t’s weer niet of hij aangeboren kwaaltjes etc heeft. In deze tijd is het NIET slim en niet sociaal.

Idioot
 

Je bent een idiot zie filmpje vanaf 22:00 , t’s weer niet of hij aangeboren kwaaltjes etc heeft. In deze tijd is het NIET slim en niet sociaal.

Idioot
Is dit een troll of ben je daadwerkelijk serieus?

Ik denk dat je genetisch wel heel erg fucked moet zijn als je van zo'n cycle opgenomen moet worden in 't ziekenhuis. En als dit het geval was geweest dan moet dit dusdanig zo erg zijn geweest dat je er echt wel iets van gemerkt had in die 36 jaar. Idioot
 
Is dit een troll of ben je daadwerkelijk serieus?

Ik denk dat je genetisch wel heel erg fucked moet zijn als je van zo'n cycle opgenomen moet worden in 't ziekenhuis. En als dit het geval was geweest dan moet dit dusdanig zo erg zijn geweest dat je er echt wel iets van gemerkt had in die 36 jaar. Idioot

Daag mij niet uit maat.

Mafkees dat je bent , hoe Kun je dit goed praten ?
 
Back
Naar boven