AndroidHealthClinic

Even voorstellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

NoNatty87

Cool Novice
Lid geworden
13 apr 2020
Berichten
67
Waardering
86
Lengte
1m82
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal👋🏼

Ik ben “Piet” (Blijf graag anoniem) 🙂
32 jaar en al me hele leven op en aan bezig met trainen/sporten. Mijn vader heeft een sportschool nu 38 jaar, en is zelf bodybuilder geweest in zijn jonge jaren en verschillende wedstrijden gedaan. Nog steeds traint die elke dag en heeft een lichaam waar de meeste jongeren van dromen haha. Vandaar dat de sport mij altijd heeft geïnteresseerd.

Ik heb nogal een “ruwe” jeugd achter de rug en een verslaving van 17 jaar waar ik met succes van afgekickt ben al een paar jaar.

5 jaar geleden begon ik met calisthenics.
Ondanks mijn verslaving kon ik altijd nog de handstand + variaties doen, als een vlag hangen of backflips springen.
Ook de motivatie om 1 tot 2 uur per dag te trainen had ik altijd. Na een paar jaar wou ik kijken hoe groot ik kon worden met middelen zoals Test. Al snel ging ik overstag en greep naar de gewichten. De droge look van Calisthenics vond ik altijd erg mooi maar wou graag meer massa hebben.
Sinds 2 jaar ben ik zwaar aan het trainen in de sportschool.
Ook heb ik nog een halve marathon gerend maar toen ik daar mee Klaas was, was het hardlopen ook echt klaar haha!
Ik hou van alles wat met de sport, of zelfs sport in het algemeen te maken heeft, inclusief het eten😉

Zondag kook ik lekker voor de hele week mijn maaltijden, maak mijn eigen eiwitrepen maar ben niet heel erg bezig met alles afwegen of iets dergelijks. Ik probeer te luisteren naar mijn lichaam en zo te groeien. Zo lang ik aankom en niet vet word zit ik goed, als dat niet het geval is voeg ik een bak eten extra toe.
Vind het belangrijk dat het vooral leuk blijft, al slaan dit soort dingen natuurlijk snel over in een soort obsessie. Maar dat is niet erg. Zo lang ik er langzaam in rol en het goed blijft voelen vind ik het prima.

Op dit moment weeg ik 90kg en zit op een vetpercentage van 12-14% (Apparaat dat ik gebruik is apart) In mijn calisthenics tijd zat ik op 8%

Ik weet niet of het belangrijk is om te weten of überhaupt om te posten in de voorstel ronde maar me stats zijn als volgt:
145kg BP
160kg Squat
215kg DL

Wat ik hier graag zou willen leren?

Zo veel mogelijk over voeding en meer leren over kuren op een “verantwoorde” manier.
Ik volg altijd maar 1 persoon waar ik informatie bij haal en die persoon staat erg dicht bij mij in de zin van dat hij het beste met mij voor heeft. Toch is het altijd handig om meerdere dingen te lezen en meningen te horen van anderen.

Als jullie nog iets van mij willen weten hoor ik dat graag🙂

Groeten “Piet”
 
Laatst bewerkt:
welkom, zeer nette stats.
top dat je van je verslaving af bent, zal wel zwaar zijn geweest na zo een lange tijd.
 
welkom, zeer nette stats.
top dat je van je verslaving af bent, zal wel zwaar zijn geweest na zo een lange tijd.
Zeker! Ik ben een erg “zwart/wit” denker en het is vaak alles of niets bij mij wat mij erg heeft geholpen. Ergens wou ik dat het eerder had gedaan, maar je moet er klaar voor zijn in je hoofd en dat is zeker niet eerder het geval geweest.
Als enige uit mijn groep ben ik zonder terugval “geslaagd” en heb er nooit meer naar om gekeken. Nu kan ik doen wat ik altijd al heb willen doen🙂
 
Welkom Piet:)

Flinke geschiedenis! Goed dat je er uit bent gekomen.

Misschien te persoonlijk maar ben je gezien je verslavingsverleden niet bang dat je met aas ook sneller een grens over gaat/sneller verlegd? Of heb je daar ook de persoon voor die je begeleid?

Leuke username! Origineel:P Benieuwd hoe je op de naam bent gekomen.

Ga je ook loggen?
 
Welkom Piet:)

Flinke geschiedenis! Goed dat je er uit bent gekomen.

Misschien te persoonlijk maar ben je gezien je verslavingsverleden niet bang dat je met aas ook sneller een grens over gaat/sneller verlegd? Of heb je daar ook de persoon voor die je begeleid?

Leuke username! Origineel:P Benieuwd hoe je op de naam bent gekomen.

Ga je ook loggen?

Nee hoor, helemaal niet te persoonlijk🙂 Ik begon er zelf over dus vragen staat vrij.

Ja ik heb iemand die mij begeleid, die persoon staat erg dicht bij mij. Ik snap idd dat dit iets is wat snel over kan slaan als je er gevoelig voor bent.

10 jaar geleden heb ik het ook gedaan alleen toen werd ik best agressief en toen ben ik er mee gestopt. Nu ik mijn leven op orde heb wou ik het nog een kans geven. Mensen om mij heen vinden mij (ook al verander je altijd wel iets) nog steeds leuk in de omgang en van agressie is niks te merken behalve in de sportschool.

Trainen in het algemeen is gewoon iets wat altijd in mij zat maar ik nooit heb kunnen uitvoeren door mijn eigen fouten die ik heb gemaakt. Ik neem tot nu toe alleen Test en doseer het erg laag. Geen rare adviezen van verkeerde mensen, vandaar dat ik ook maar luister naar 1 persoon.

Ik ben zeker van plan om te gaan loggen!
Vind het leuk als mensen er iets aan hebben, of mij info kunnen bieden.

En over mijn nickname.. Ik ben zo slecht in namen kiezen hahaha! Maar nu is het iig duidelijk hoe en wat als je mijn naam ziet haha! Al denk ik dat die aardig wat reacties op gaat leveren😂
 
Nee hoor, helemaal niet te persoonlijk🙂 Ik begon er zelf over dus vragen staat vrij.

Ja ik heb iemand die mij begeleid, die persoon staat erg dicht bij mij. Ik snap idd dat dit iets is wat snel over kan slaan als je er gevoelig voor bent.

10 jaar geleden heb ik het ook gedaan alleen toen werd ik best agressief en toen ben ik er mee gestopt. Nu ik mijn leven op orde heb wou ik het nog een kans geven. Mensen om mij heen vinden mij (ook al verander je altijd wel iets) nog steeds leuk in de omgang en van agressie is niks te merken behalve in de sportschool.

Trainen in het algemeen is gewoon iets wat altijd in mij zat maar ik nooit heb kunnen uitvoeren door mijn eigen fouten die ik heb gemaakt. Ik neem tot nu toe alleen Test en doseer het erg laag. Geen rare adviezen van verkeerde mensen, vandaar dat ik ook maar luister naar 1 persoon.

Ik ben zeker van plan om te gaan loggen!
Vind het leuk als mensen er iets aan hebben, of mij info kunnen bieden.

En over mijn nickname.. Ik ben zo slecht in namen kiezen hahaha! Maar nu is het iig duidelijk hoe en wat als je mijn naam ziet haha! Al denk ik dat die aardig wat reacties op gaat leveren😂
Duidelijk en verstandig!

Werd al een paar keer getagd idd:p

Wbt trainingen. Hoe train je en focus je alleen op je fysiek of heb je ook kracht doelen?
 
Duidelijk en verstandig!

Werd al een paar keer getagd idd:p

Wbt trainingen. Hoe train je en focus je alleen op je fysiek of heb je ook kracht doelen?

Ik train 6 keer in de week met alleen zondag rust. Ma - borst schouder tricep, Di - rug bicep en Wo - benen. Dat herhaal ik.
3 weken train ik vooral op “tut” en 1 week push ik met alles wat ik heb.
Die 3 weken let ik ook vooral op de rust die ik neem tussen oefeningen en sets. (Ong 45-60 sec) en die ene week dat ik voor kracht ga neem ik langere pauzes.

Ik ben begonnen met compound oefeningen zoals: Deadlift, Squat, Benchpress, Rows/Pull-ups en Militaire Press.
Die oefeningen vind ik tot nu toe nog steeds het leukst en voeg ik altijd toe in mijn workouts.

Uiteindelijk draait het mij om het fysiek maar vind dat kracht ook zeker niet mag ontbreken.
Ik wil graag zien hoe ver ik mijzelf kan pushen in fysiek maar ook kwa kracht.
 
Duidelijk en verstandig!

Werd al een paar keer getagd idd:p

Wbt trainingen. Hoe train je en focus je alleen op je fysiek of heb je ook kracht doelen?

Oja bijna vergeten😅

Mijn doel: Ik wil ong 100kg wegen met een vetpercentage van 8-10%. Dan ligt het er uiteraard nog aan of ik tevreden ben. Waarschijnlijk niet maar dat zie ik tegen die tijd wel weer haha!

Kwa kracht zou ik 200kg willen Squatten, 200 Benchpress en 250kg Deadlift. Maar daar is wel naar toe te werken denk ik 🙂
 
Oja bijna vergeten😅

Mijn doel: Ik wil ong 100kg wegen met een vetpercentage van 8-10%. Dan ligt het er uiteraard nog aan of ik tevreden ben. Waarschijnlijk niet maar dat zie ik tegen die tijd wel weer haha!

Kwa kracht zou ik 200kg willen Squatten, 200 Benchpress en 250kg Deadlift. Maar daar is wel naar toe te werken denk ik 🙂
Doelen zijn zeker haalbaar! Succes:)
 
Oja bijna vergeten😅

Mijn doel: Ik wil ong 100kg wegen met een vetpercentage van 8-10%. Dan ligt het er uiteraard nog aan of ik tevreden ben. Waarschijnlijk niet maar dat zie ik tegen die tijd wel weer haha!

Kwa kracht zou ik 200kg willen Squatten, 200 Benchpress en 250kg Deadlift. Maar daar is wel naar toe te werken denk ik 🙂
I have bad news for you
 
Welkom. Mooi verhaal. Succes!
 
Heb je skinny Legs ofzo ?
Tegen de tijd dat ik 100kg bench press kon deed ik al 200kg deadlift en 155 kg squat
 
welkom "Piet" ,

groetjes van "Vieze Jij"
 
Heb je skinny Legs ofzo ?
Tegen de tijd dat ik 100kg bench press kon deed ik al 200kg deadlift en 155 kg squat

Lijkt mij te kloppen. Vroeger bp 100, sq 150 en dl 170 back in tha days.
 
Back
Naar boven