Fitness Seller

Extreem zweten tijdens korte esters? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
18 mei 2019
Berichten
12
Waardering
2
Lengte
1m90
Massa
100kg
Goedemiddag,

Ik ben benieuwd of korte esters zorgen voor meer zweten dan lange esters. Heb nu 500mg sust en 200mg tren A 8 weken genomen. Vorige week laatste keer sust/tren A geprikt en nu cruisen op 250mg test E. Ik zweet en zweette echt als een malle in de gym, maar ook veel buiten de gym. In de gym boeit mij niet, maar daar buiten wel. Zelfs in rust, tv kijken etc zweet ik op mijn rug en tussen mijn billen. Ook in de auto met airco aan. Koude handen en armen, maar rug en reet zweten.....Mijn t shirt en spijkerbroek zijn dan doorweekt op die plekken. Kan dit zo extreem zijn door de snelle esters? Zweet met deca ook, maar kan mij niet herinneren dat het zo erg was. Tevens totaal geen nacht zweten, dat blijft mij dan weer bespaard blijkbaar.
 
Goedemiddag,

Ik ben benieuwd of korte esters zorgen voor meer zweten dan lange esters. Heb nu 500mg sust en 200mg tren A 8 weken genomen. Vorige week laatste keer sust/tren A geprikt en nu cruisen op 250mg test E. Ik zweet en zweette echt als een malle in de gym, maar ook veel buiten de gym. In de gym boeit mij niet, maar daar buiten wel. Zelfs in rust, tv kijken etc zweet ik op mijn rug en tussen mijn billen. Ook in de auto met airco aan. Koude handen en armen, maar rug en reet zweten.....Mijn t shirt en spijkerbroek zijn dan doorweekt op die plekken. Kan dit zo extreem zijn door de snelle esters? Zweet met deca ook, maar kan mij niet herinneren dat het zo erg was. Tevens totaal geen nacht zweten, dat blijft mij dan weer bespaard blijkbaar.
Hier ook eerste keer tren, maar ik heb het gelukkig alleen tijdens het trainen (en als ik in de zon lig te bakken). Opvallen genoeg in bed nergens last van.
 
100 mg tren-e op weekbasis is ook niet echt veel te noemen, zet eens 400 mg tren-e en kijk nog eens hoe je je bed uit drijft 's nachts :roflol:
Geloof ik. Maar voor een eerste keer leek dit mij prima, aangezien niet iedereen er even goed op reageert.
In de zomer was mijn bed natty al een zwembad. :P
 
Klopt, dit was de eerste keer tren. Nu ook weer tijdens het werken, alleen met normaal lopen al de rug zeiknat... Hopelijk als het uit mijn systeem is dat het weer minder wordt🤓
Veel veel water drinken.
 
100 mg tren-e op weekbasis is ook niet echt veel te noemen, zet eens 400 mg tren-e en kijk nog eens hoe je je bed uit drijft 's nachts :roflol:
Op 400 tren en 200 test-e had ik nergens last(slaap was prima, niet overmatig zweten etc). Op 300 tren en 750 test-e tho... holy shit

Die ratio's maken wel veel uit mbt bijwerkingen heb ik gemerkt.
 
Op 400 tren en 200 test-e had ik nergens last(slaap was prima, niet overmatig zweten etc). Op 300 tren en 750 test-e tho... holy shit

Die ratio's maken wel veel uit mbt bijwerkingen heb ik gemerkt.
Ik heb tot dusver alleen relatief low dose test met tren gedraaid en zweten is alle keren goed aanwezig geweest, minste was bij laagste dosering tren (200 mg).

Ergens eind van dit jaar wil ik eigenlijk high test met tren-a draaien in bulk, benieuwd hoe t dan gaat zijn :roflol:
 
Ik heb tot dusver alleen relatief low dose test met tren gedraaid en zweten is alle keren goed aanwezig geweest, minste was bij laagste dosering tren (200 mg).

Ergens eind van dit jaar wil ik eigenlijk high test met tren-a draaien in bulk, benieuwd hoe t dan gaat zijn :roflol:
Iedereen reageert anders natuurlijk. Maar lees wel vergelijkbare ervaringen van andere mensen.

Had ik paar maanden terug ook geprobeerd. Dacht dat ik een paar keer KO ging in de gym, omdat ik zulke erge hypo's kreeg. Op trillende benen snel naar boven gerend om een banaan te eten. Was geen pretje.Vreemd genoeg had ik hier minder last van tijdens met cut(400 tren 200 test), terwijl ik toen zelf op low carb zat.

Maar fuck, tren tijdens bulk is wel een godsend als je je abs wilt behouden. Met test only krijg ik dit niet voor elkaar iig.

Imo als je het niet langer gebruikt dan 8 weken gaat het wel prima. Hoe langer je het gebruikt, hoe gruwelijker de sides worden.
 
Ik heb tot dusver alleen relatief low dose test met tren gedraaid en zweten is alle keren goed aanwezig geweest, minste was bij laagste dosering tren (200 mg).

Ergens eind van dit jaar wil ik eigenlijk high test met tren-a draaien in bulk, benieuwd hoe t dan gaat zijn :roflol:
100mg tren-e is wel echt laag, had eerder 100mg tren-a p week gedaan.

Of überhaupt de tren-e in de prullenbak gooien
 
Of überhaupt de tren-e in de prullenbak gooien
Waarom? Is er overigens verschil tussen ace en enth? Lees er verschillende dingen over, maar heb tot nu toe alleen enth gepakt.
 
Waarom? Is er overigens verschil tussen ace en enth? Lees er verschillende dingen over, maar heb tot nu toe alleen enth gepakt.
Persoonlijk meer sides op enth en ik slaap nog zeker x weken ruk na stoppen wat met ace korter is. Je krijgt per 100mg ook meer tren met ace.
 
Hier ook eerste keer tren, maar ik heb het gelukkig alleen tijdens het trainen (en als ik in de zon lig te bakken). Opvallen genoeg in bed nergens last van.
Hoeveel mg per week en hoe lang zet je al? Dat zweten in de nacht is echt tering goor. Slapen zonder shirt omdat je het warm krijgt, vervolgens wakker worden zeiknat en een shirt aan doen omdat koud en dan vervolgens weer wakker worden helemaal bibberend van je ijskoude shirt hnnnng.

Oh 100mg, ja dat verklaart.
 
Waarom? Is er overigens verschil tussen ace en enth? Lees er verschillende dingen over, maar heb tot nu toe alleen enth gepakt.
Tren ace was voor mij het zelfde als tren E
 
Tren ace was voor mij het zelfde als tren E
Heb je ook last van die hoest gehad? Lees verschillende dingen over dat mbt ace/enth

inb4 die hoest heb je bij elke compound.
 
.
Hoeveel mg per week en hoe lang zet je al? Dat zweten in de nacht is echt tering goor. Slapen zonder shirt omdat je het warm krijgt, vervolgens wakker worden zeiknat en een shirt aan doen omdat koud en dan vervolgens weer wakker worden helemaal bibberend van je ijskoude shirt hnnnng.

Oh 100mg, ja dat verklaart.

Went wel man lekker een strandlaken op bed leggen en die dan idd midden in de nacht moeten vervangen omdat #doorweekt.
Kickstart vaak me blast met wat trenA vind dat wel fijn.
Merk wel hoe vaker tren hoe minder sides of ik last heb van dat gezweet.
Eerste keer trenE op 400mg en was iedere avond feest met dat zweten.
Laatste blast 800mg trenE en 300mg trenA pw en had er een stuk minder last van.
 
Back
Naar boven