AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (12 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Sinds vier weken weer normaal (met ijzer ipv elastieken) kunnen trainen. Vooralsnog niet merkbaar ingeleverd op kracht. Dat maakt mijn dag goed ja. :)

20200418_110623.jpg
 
Mooie set. Nieuw of de foto bijgewerkt met een app?
Thnx, nieuwe set inderdaad. Genoeg voor de barbell basics. Zit een filter over de foto heen. :thumbup:
 
Laatst bewerkt:
Thnx, nieuwe set inderdaad. Genoeg voor de barbell basics. Zit een filter over de foto heen. :thumbup:
Uit nieuwsgierigheid, wat kost zo'n setup?

Ik ben aan het kijken om zelf een kleine set thuis te hebben.
Zoals het er nu naar uitziet kunnen sportscholen open maar dan enkel op afspraak.
En als het dan niet uitkomt kan je altijd thuis wat doen. Ik kan nu bij een maat terecht in zijn home(pakhuis)gym.
Maar dat kan ook niet altijd.
 
Uit nieuwsgierigheid, wat kost zo'n setup?

Ik ben aan het kijken om zelf een kleine set thuis te hebben.
Zoals het er nu naar uitziet kunnen sportscholen open maar dan enkel op afspraak.
En als het dan niet uitkomt kan je altijd thuis wat doen. Ik kan nu bij een maat terecht in zijn home(pakhuis)gym.
Maar dat kan ook niet altijd.
Precies de reden waarom ik dit setje aangeschaft heb. Alhoewel ik mij afvraag of na 28 april de sportscholen al op afspraak open gaan. Dat zal zeker komen, maar ik vrees nog niet over twee weken..

Ik ben voor sportschoolkwaliteit gegaan, dus voor een halterset (120kg aan schijven), bank en free stands was ik €1500,- kwijt. Nogmaals, dit is echt sportschool kwaliteit, het kan goedkoper.
 
Laatst bewerkt:
Precies de reden waarom ik dit setje aangeschaft heb. Alhoewel ik mij afvraag of na 28 april de sportscholen al op afspraak open gaan. Dat zal zeker komen, maar ik vrees nog niet over twee weken..

Ik ben voor sportschoolkwaliteit gegaan, dus voor een halterset (120kg aan schijven), bank en free stands was ik ruim €1500,- kwijt. Nogmaals, dit is echt sportschool kwaliteit, het kan goedkoper.
Ik hoop het wel. Ik wordt een beetje gek van dat thuiswerken damn.
 
Back
Naar boven