XXL Nutrition

Winstrol only kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gainertje123

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
10 mrt 2020
Berichten
783
Waardering
726
Lengte
1m81
Massa
100kg
Vetpercentage
10%
Beste gainers,

ik denk eerst dat een introductie op zijn plek is.
Train nu al 4 jaar lang.

Huidige stats: (bevind me momenteel in week 6(8 van een winny kuur)

1,80
82kg
Bf: 9%

bench pr: 130 2x
Squat pr: 170 2x
Deadlift : 180 1x

Ik merk dat de meningen erg verschillen over het gebruik van een winstrol kuur . Wat ik vooral kan concluderen voor mezelf is dat wat er vaak geadviseerd wordt niet overeenkomt met hetgeen wat mijn eigen bevindingen zijn. aangezien jullie mijn huidige stats hebben gezien geef ik jullie nu graag de stats van 9 maart ( toen ik begon ). Heb bewust besloten om 300 calorieën onder behoefte te zitten en de resultaten op 40/mg e/d zijn op dit moment zeker te merken.

83,9kg
Bf : 13%

Bench pr: 115kg 3x
Squat pr 160: 3x
Deadlift : 170 1x

Aangezien ik erg veel vooruitgang heb geboekt met het dalen in bf en daarbij in de spiegel een stuk groter ben geworden hoor ik graag andere bevindingen van hoe jullie wellicht een winstrol kuur hebben aangepakt . Merk ook dat er vaak gesproken wordt dat het geen kuurtje is om op te cutten . Zelf heeft het bij mij echt grote veranderingen gemaakt op het gebied van cutten , echter train en eet ik wel als een gek dus dat is dan wel optimaal. Heb ook vaak gelezen dat het bij mensen tegenvalt die op winstrol licht bulken , hoor hier graag andere meningen over ??
 
netjes 4 procent bf dalen in 6 weken. Zou alleen altijd winstrol afraden. Jaren geleden minimale gains op gemaakt en heeft mijn haarlijn voor de rest van mijn leven verpest.
 
netjes 4 procent bf dalen in 6 weken. Zou alleen altijd winstrol afraden. Jaren geleden minimale gains op gemaakt en heeft mijn haarlijn voor de rest van mijn leven verpest.
Ja dat is klote , heb ik persoonlijk nog geen last van . Kwam dit later bij je aanzetten of was dit al merkbaar tijdens de kuur ?
 
Zelf nog nooit gebruikt, maar ben het eens met het afraden van winstrol.

Tenminste, voor de doeleinden die jij noemt (bulken of cutten op enkel winstrol). Bulken/cutten kan prima op test (+andere compounds) en orals zoals winstrol/anavar kun je misschien beter lekker bewaren voor het einde van je cut om spiermassa te behouden terwijl je nog verder in VP% te zakken.

Hepatotoxicititeit zal op 40mg/d niet zozeer een probleem zijn maar imo ben je beter af met een combinatie van bijvoorbeeld test+mast.
 
Zelf nog nooit gebruikt, maar ben het eens met het afraden van winstrol.

Tenminste, voor de doeleinden die jij noemt (bulken of cutten op enkel winstrol). Bulken/cutten kan prima op test (+andere compounds) en orals zoals winstrol/anavar kun je misschien beter lekker bewaren voor het einde van je cut om spiermassa te behouden terwijl je nog verder in VP% te zakken.

Hepatotoxicititeit zal op 40mg/d niet zozeer een probleem zijn maar imo ben je beter af met een combinatie van bijvoorbeeld test+mast.
Ik denk dat de volgende kuur ( na de zomer) een test e 500mg e/w wordt . Wordt ook mijn eerste injectie kuur , maar daar zie ik gelukkig niet echt tegen op . Als je groot wilt zijn moet je ook de lasten kunnen dragen , verder bedankt voor je comment 👍
 
Als je nog nooit aas hebt gebruikt kan een beetje winstrol of anavar geen kwaad om te proberen voor een paar weken denk ik, niks mis mee. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je orals een beetje goed verdraagt.
 
Ik kan er niet meer tegen. :treuren:
 
Oral only kuurtjes...

Jouw idool Dorian begon naar eigen zeggen ook met 15mg dbol ofzo per dag als eerste cycle.

Als je nog een echte natty bent en alles goed doet kan je echt wel een stapje voorwaarts zetten hoor met een beetje oral. Helaas kon ik zelf niet langer dan 1 week orals verdragen :hahaha:
 
Als je nog nooit aas hebt gebruikt kan een beetje winstrol of anavar geen kwaad om te proberen voor een paar weken denk ik, niks mis mee. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je orals een beetje goed verdraagt.
Dat is zeker waar , verder is dit de laatste keer dat ik een oral only kuur zal doen . Mooie vooruitgangen geboekt dus dat is wel positief . Maar wil de bulk over een paar maanden gebruiken om toch wel echt een paar flinke kilo’s extra’s te gainen . Verder snap ik vaak de commotie omtrent orals , echter kom je nergens zonder een optimaal voedings-trainingsschema. Hoor mensen vaak zeggen dat het niks voorsteld , begrijp ik als die twee zaken totaaal niet op orde zijn.
 
Jouw idool Dorian begon naar eigen zeggen ook met 15mg dbol ofzo per dag als eerste cycle.

Als je nog een echte natty bent en alles goed doet kan je echt wel een stapje voorwaarts zetten hoor met een beetje oral. Helaas kon ik zelf niet langer dan 1 week orals verdragen :hahaha:
Dat zou kunnen. Alleen bevinden wij ons niet in de jaren 80. 🙈
Als je nog nooit aas hebt gebruikt kan een beetje winstrol of anavar geen kwaad om te proberen voor een paar weken denk ik, niks mis mee. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je orals een beetje goed verdraagt.

11. Ik plan een kuurtje met alleen orale anabolen (dianabol of oxy of winstrol only) Hoe kan ik dit het beste gebruiken? Kan dit zonder negatieve bijwerkingen?

Stel deze vraag NIET! (je topic wordt gesloten). Alleen orale anabolen gebruiken in je kuur is gewoon niet verstandig. Omdat ze extreem schadelijk zijn voor de lever, mogelijk zelfs met blijvende schade, kan je ze nooit lang gebruiken en moet je ook rekening houden met langere off perioden. Je kan geen noemenswaardige massa winnen in een te korte kuur en je kan ook praktisch geen kwalitatieve massa behouden na zulke kuur.

Met dianabol of Anadrol is het nog tweemaal zo erg. De grote winst komt vooral door werking van oestrogeen (het vrouwelijk hormoon dat overblijft na aromatase van testosteron of synthetische varianten). Dat betekend (tijdelijk) opgeblazen zachte spieren, huid en aangezicht en vocht retentie, vet winst, en heel gemakkelijk te verliezen winst na de kuur (verwacht nooit meer dan de helft te behouden van een dianabol only kuur, zelfs met een perfect voedingsschema), en zo voort.

Dianabol, oxy ed. kunnen gebruikt worden als deel van elk goed schema, maar zijn is GEEN kuurschema op zich.

Voor veilige en behoudbare winst moet je sowieso gaan injecteren.



Mooie tijden. 🙊
 
Wat is er mis met gewoon standaard 500mg aan test per week?
 
Back
Naar boven