XXL Nutrition

Vragen over water (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maxjek95

Cool Novice
Lid geworden
26 sep 2019
Berichten
46
Waardering
6
Lengte
1m79
Massa
68kg
Vetpercentage
15%
Hallo,

Op internet lees ik op elke site bijna wat anders. De ene site zegt dat thee wel meetelt als water, de andere weer niet, etc. etc..

Telt thee nu wel of niet mee als "water"?

En als ik een shake maak met 200 ml water, dextrose, whey en creatine, telt dit dan wel of niet mee als "water"?
 
Alles telt mee, koffie, thee, frisdrank, een shake..
H2O = H2O.

Het idee dat sommige dranken met vocht afdrijven is achterhaald. Dat geldt alleen niet voor alcohol. Alcohol doet dat wel.

 
Alles telt mee, koffie, thee, frisdrank, een shake..
H2O = H2O.

Het idee dat sommige dranken met vocht afdrijven is achterhaald. Dat geldt alleen niet voor alcohol. Alcohol doet dat wel.

Dus in principe kan ik de thee die ik drink en mijn shakes met water gewoon meetellen?
 
Wtf...
 
Elke keer verbaas je me weer met een nutteloze over-gedetailleerde vraag. Hoe doe je het toch.
Focus je gewoon op de basics en laat al die details gaan.
 
Elke keer verbaas je me weer met een nutteloze over-gedetailleerde vraag. Hoe doe je het toch.
Focus je gewoon op de basics en laat al die details gaan.
Voor jou is het nutteloos, voor mij niet. Als het je niet bevalt dan reageer je toch niet? :clown:
 
Voor jou is het nutteloos, voor mij niet. Als het je niet bevalt dan reageer je toch niet? :clown:
Mensen hebben je de vorige keren ook al in de juiste richting proberen te helpen. Elk topic van je komt op hetzelfde neer: teveel details, te weinig de hoofdlijnen begrijpen. Ga je eerst eens inlezen over trainen en voeding, daar heb je op termijn veel meer aan. Krijg je ook geen reacties meer die jou niet bevallen ;)
 
Mensen hebben je de vorige keren ook al in de juiste richting proberen te helpen. Elk topic van je komt op hetzelfde neer: teveel details, te weinig de hoofdlijnen begrijpen. Ga je eerst eens inlezen over trainen en voeding, daar heb je op termijn veel meer aan. Krijg je ook geen reacties meer die jou niet bevallen ;)
Wat heeft de vorige keer met deze keer te maken? Ik heb me ingelezen, het feit dat ik vraag of thee onder water valt heeft niks met inlezen te maken. :)
 
Een glas wat telt als water, maar als je er een theezakje doorheen haalt niet meer. Logisch toch? ;)
Waar is het gezonde verstand gebleven, mensen?
 
Met thee nog wel, maar met dextrose, whey en/of creatine niet meer? Wat met zoestoffen, of als koffie?
 
Thee is oké.
 
Ik drink altijd ongv anderhalft liter thee en 2.5 liter water ofzo. Voor zover ik weet is vocht inderdaad vocht wat eerder al gezegd werd
 
het is mij wel duidelijk dat deze sport een grote aantrekkingskracht heeft op autisten en mensen met een
eetstoornis

o.t ,T.S je verspilt teveel waardevolle tijd met onzinnige details ,bij sporten op ons niveau is het absoluut niet nodig
om je met dit soort dingen bezig te houden ,het is ongetwijfeld goed bedoelt maar onnodig en zonde van je energie
 
Laatst bewerkt:
Majoring in minors
 
Back
Naar boven