XXL Nutrition

Sticky Waar luister je nu naar? (25 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

101 is tegenwoordig niet meer zo :(

Helaas niet, alleen maar populaire rappertjes met crappy teksten.
Dat is waar jongeren tegenwoordig naar luisteren. Echte rap, zoals dit, haalt gewoon niet genoeg views (en dus geld) binnen.
 
Helaas niet, alleen maar populaire rappertjes met crappy teksten.
Dat is waar jongeren tegenwoordig naar luisteren. Echte rap, zoals dit, haalt gewoon niet genoeg views (en dus geld) binnen.
101 is van de NPO die krijgen de inkomsten van YouTube dacht ik. Dus ik denk niet dat het hun echt boeit wie daar staat.
 
Helaas niet, alleen maar populaire rappertjes met crappy teksten.


ik kan goede rap op zijn tijd wel waarderen maar die simpele ali b /maroc shit waarmee je tegenwoordig
word doodgegooid is een belediging voor de echte rapmuziek ,het niveau is bedroevend laag en goedkoop
 
ik kan goede rap op zijn tijd wel waarderen maar die simpele ali b /maroc shit waarmee je tegenwoordig word doodgegooid is een belediging voor de echte rapmuziek ,het niveau is bedroevend laag en goedkoop
Word, my nigga.
 
blijft een lekker nummertje:headphone:
zijn er imo niet veel tegenwoordig die zo een flow beet kunnen houden
6fe.jpg
 

Lekker aan het "luisteren".
 
#sarcasme toch?
nee hoor, vind het een knap als je op zo'n beat een goede flow kan zetten en beethouden.
Gast met redelijk wat potentie imo, nu hopen dat ie niet net als zn grote broer ronnie het pad af gaat
 
blijft een lekker nummertje:headphone:
zijn er imo niet veel tegenwoordig die zo een flow beet kunnen houden

Zijn er serieus mensen die dit luisteren?

Is dit waarom kids van 13 nu met kapmessen lopen en cool denken te zijn?
nee hoor, vind het een knap als je op zo'n beat een goede flow kan zetten en beethouden.
Gast met redelijk wat potentie imo, nu hopen dat ie niet net als zn grote broer ronnie het pad af gaat

:roflol: zo te zien is ie al van het pad af.
Nederlandse ''gangster'' rap is wel het meest cringe worthy wat ik ken.
Het is ook echt 2:30 lang waarvan zeker 1:30 gewoon een bekend nummer is waar hij niet alleen de beat maar gewoon het halve nummer van heeft gejat.

Edit: gvd dit heeft 3.5 miljoen views? wtf.
 
Zijn er serieus mensen die dit luisteren?

Is dit waarom kids van 13 nu met kapmessen lopen en cool denken te zijn?


:roflol: zo te zien is ie al van het pad af.
Nederlandse ''gangster'' rap is wel het meest cringe worthy wat ik ken.
Het is ook echt 2:30 lang waarvan zeker 1:30 gewoon een bekend nummer is waar hij niet alleen de beat maar gewoon het halve nummer van heeft gejat.

Edit: gvd dit heeft 3.5 miljoen views? wtf.
die gozers op de achtergrond vind ik ook losers :o De meeste rapvideo's zijn sws vaak kut en slaan nergens op. Er zitten hier een paar nice shots in die me aan stormzy video's doen denken maar de rest is ook wack. Met van het pad af gaan bedoel ik als in zijn rap-carriere. Zijn grote broer is ronnie flex, en terwijl ik de vroege shit van ronnie nog wel eens kon waarderen vind ik het de laatste jaren echt sell out trash. dit vind ik niet echt gangster rap tbh. dan vind ik louivos ofzo meer cringe worthy.
 
Back
Naar boven