MuscleMeat

sportschoolabonnementen in de coronacrisis

Bezoekers in dit topic

Sorry. Ik dacht dat jij bodybuilder was.
O ja, dan mag je natuurlijk geen cardio doen, zeker in de prep niet; of andere sporten beoefenen of iets aan je conditie of hart-/bloedvaten doen. :P
En trouwens, niet iedereen is bodybuilder. Het gaat er niet alleen om wat jij of ik doet. Jouw opmerking over cardio in de sportschool slaat gewoon nergens op.
 
O ja, dan mag je natuurlijk geen cardio doen, zeker in de prep niet; of andere sporten beoefenen of iets aan je conditie of hart-/bloedvaten doen. :P
En trouwens, niet iedereen is bodybuilder. Het gaat er niet alleen om wat jij of ik doet. Jouw opmerking over cardio in de sportschool slaat gewoon nergens op.
Kijk, door al die cardio ga je van deze rare uitspraken doen :)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Je ziet het gevaart niet van het virus, veel mensen gaan er aan dood of krijgen schade aan hun longen.
En wat wil jij? Jij wilt dat alle sportscholen opengaan en het virus van harte welkomen.
Je leeft in een andere wereld.

Je hoeft dan ook niet meteen zo denigrerend te doen we kunnen ook op een normale manier communiceren.:D

Ik heb het niet over gevaar van het virus.

Er gaan een hoop mensen dood of worden ziek en hoe minder maatregelen hoe meer mensen dat zullen zijn.

Ik vind ook zeker niet dat we dit maar moeten negeren en moeten laten gaan, maar wat we nu doen is gewoon heel raar, we laten sommige niet essentiele gevaren wel toe, maar anderen niet.

Daarbuiten is de vraag ook wel, hoe veel economische schade laten we toe.

Als we dit nog maanden door laten gaan hebben we straks meer doden door economische resessie dan door het virus.
 
O ja, dan mag je natuurlijk geen cardio doen, zeker in de prep niet; of andere sporten beoefenen of iets aan je conditie of hart-/bloedvaten doen. :P
En trouwens, niet iedereen is bodybuilder. Het gaat er niet alleen om wat jij of ik doet. Jouw opmerking over cardio in de sportschool slaat gewoon nergens op.
Nee klopt. Daar ben ik zeer flauw over en dan heb ik mij nog ingehouden.
 
Als we dit nog maanden door laten gaan hebben we straks meer doden door economische resessie dan door het virus.
In Nederland zal dat wel meevallen toch? Hier zal je niet snel omkomen van de honger.
 
In Nederland zal dat wel meevallen toch? Hier zal je niet snel omkomen van de honger.
Ja merk je niks van. Heb daalijk 10 jaar geen pensioen opgebouwd.
 
Ja merk je niks van. Heb daalijk 10 jaar geen pensioen opgebouwd.


:roflol: je denkt toch niet dat er over 20-30 jaar nog geld over is voor een pensioen ,bro

dit word weggegeven aan alles en iedereen behalve aan degene die ervoor gewerkt hebben
 
Kijk, door al die cardio ga je van deze rare uitspraken doen :)
Ik dacht dat dat door de AAS kwam. Ik doe momenteel wel wat te weinig cardio, over een week weer cutten.
 
Nee klopt. Daar ben ik zeer flauw over en dan heb ik mij nog ingehouden.
Zoiets? :P
1586607438721.png
 
:roflol: je denkt toch niet dat er over 20-30 jaar nog geld over is voor een pensioen ,bro

dit word weggegeven aan alles en iedereen behalve aan degene die ervoor gewerkt hebben
Die hebben speciaal potje voor mij:D Maar idd. Als je ziet naar welke landen geld gaat. Daar kunnen wij daalijk 10 jaar langer voor werken en die vinden het wel prima als ze 50+ zijn.
 
In Nederland zal dat wel meevallen toch? Hier zal je niet snel omkomen van de honger.

Nee maar indirect wel.

Zelfmoord door geldproblemen.
Zorg uitstellen door geldproblemen.
Behandelingen die niet meer vergoed worden door verzekeraars.
Ga zo door.
 
Vandaag in 5+ jaar de eerste factuur van m'n gym ontvangen.

Als u gewend bent om aan de balie te betalen vragen wij u ook het bedrag te voldoen via de ideal link.

Ze hebben me door. :(
 
Wij kregen dit bericht:

“Jouw gezondheid en sportplezier staat bij ons altijd bovenaan. Vandaar dat wij je alvast willen informeren over enkele maatregelen die wij nemen wanneer wij wel weer open mogen. De nieuwe 1,5 meter samenleving laat het namelijk niet toe om door te gaan op de manier die jullie van voor de coronacrisis gewend zijn.



Zo zal iedereen die wil komen sporten straks van tevoren moeten reserveren. Dit om jou als sporter te beschermen tegen een te groot aantal mensen binnen onze beschikbare ruimte. Via de website en in onze app kun je reserveren voor een bepaalde tijd en duur. Bereid je hier alvast op voor en zorg dat je de app op je telefoon hebt staan en kunt inloggen. Ondanks dat wij slechts een beperkt aantal sporters tegelijk binnen mogen laten, maken onze ruime openingstijden het voor iedereen mogelijk om te kunnen sporten.



De indeling van bepaalde ruimtes zal anders zijn dan je gewend bent. Zo kun je in de eerste fase na opening nog geen gebruik maken van de kleedkamers. Om te kunnen voldoen aan de eisen van de 1,5 meter-samenleving hebben wij looproutes gemaakt en bepaalde sporttoestellen afgezet. Dit alles doen wij om jullie gezondheid te kunnen waarborgen. Wees dan ook voorzichtig, let goed op elkaar en help elkaar waar mogelijk.”
 
Tsja, degene met dagpost zijn savonds lekker genaaid, bij de drukkere sportscholen gaan die blokken constant volzet zijn lijkt mij
 
Tsja, degene met dagpost zijn savonds lekker genaaid, bij de drukkere sportscholen gaan die blokken constant volzet zijn lijkt mij

make them an offer the can't refuse :evil2:
 
Back
Naar boven