MuscleMeat

sportschoolabonnementen in de coronacrisis (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wij kregen dit bericht:

“Jouw gezondheid en sportplezier staat bij ons altijd bovenaan. Vandaar dat wij je alvast willen informeren over enkele maatregelen die wij nemen wanneer wij wel weer open mogen. De nieuwe 1,5 meter samenleving laat het namelijk niet toe om door te gaan op de manier die jullie van voor de coronacrisis gewend zijn.



Zo zal iedereen die wil komen sporten straks van tevoren moeten reserveren. Dit om jou als sporter te beschermen tegen een te groot aantal mensen binnen onze beschikbare ruimte. Via de website en in onze app kun je reserveren voor een bepaalde tijd en duur. Bereid je hier alvast op voor en zorg dat je de app op je telefoon hebt staan en kunt inloggen. Ondanks dat wij slechts een beperkt aantal sporters tegelijk binnen mogen laten, maken onze ruime openingstijden het voor iedereen mogelijk om te kunnen sporten.



De indeling van bepaalde ruimtes zal anders zijn dan je gewend bent. Zo kun je in de eerste fase na opening nog geen gebruik maken van de kleedkamers. Om te kunnen voldoen aan de eisen van de 1,5 meter-samenleving hebben wij looproutes gemaakt en bepaalde sporttoestellen afgezet. Dit alles doen wij om jullie gezondheid te kunnen waarborgen. Wees dan ook voorzichtig, let goed op elkaar en help elkaar waar mogelijk.”
Dat er een protocol is, zegt dus helemaal niks.
 
Na 20 mei gaan ze ook nog niet openen, dan duurt het nog 4 weken voor ze weer beslissen maar ga er vanuit dat tot ten minste 1 juli de gyms dicht blijft. Denk zelfs nog langer maar goed
 
Na 20 mei gaan ze ook nog niet openen, dan duurt het nog 4 weken voor ze weer beslissen maar ga er vanuit dat tot ten minste 1 juli de gyms dicht blijft. Denk zelfs nog langer maar goed


is zwaar kut die onzekerheid ,ik durf niet goed nu een lat pulley te kopen ,als ik zeker wist dat ze tot 1 juli gesloten
bleven vind ik dat de investering wel waard
 
is zwaar kut die onzekerheid ,ik durf niet goed nu een lat pulley te kopen ,als ik zeker wist dat ze tot 1 juli gesloten
bleven vind ik dat de investering wel waard
Blijven ze.
 
Zou het niet zo hard durven zeggen, maar mijn verwachting is inderdaad ook wel dat het nog langer gaat duren.
 
is zwaar kut die onzekerheid ,ik durf niet goed nu een lat pulley te kopen ,als ik zeker wist dat ze tot 1 juli gesloten
bleven vind ik dat de investering wel waard
Voelt idd dubbel zo een investering. En wat ze zich nu vragrn gaat nergens over.
 
En wat ze zich nu vragrn gaat nergens over.


Dumbbells dumbells halters 2 X 15 kg nieuw in doos

70 x gezien 1 x bewaard sinds 01 mei '20, 11:17


$_86.jpg




€ 170,00

Levering
Ophalen
 
is zwaar kut die onzekerheid ,ik durf niet goed nu een lat pulley te kopen ,als ik zeker wist dat ze tot 1 juli gesloten
bleven vind ik dat de investering wel waard

Heb er een te koop staan. 140kg steekgewicht van Barbarian. Die blijft altijd zijn waarde behouden, ook over 10 jaar.

Zal je niet oplichten :D
 
Je ziet dat hoe langer het duurt, hoe meer vragen en onzekerheden bij de leden zijn en dat de uitschrijvingen ineens hard oplopen. In het begin is er veel support, wat uiteindelijk een keer ophoudt. Hopelijk mogen de sportscholen zo snel mogelijk weer open :(
 
Je ziet dat hoe langer het duurt, hoe meer vragen en onzekerheden bij de leden zijn en dat de uitschrijvingen ineens hard oplopen. In het begin is er veel support, wat uiteindelijk een keer ophoudt. Hopelijk mogen de sportscholen zo snel mogelijk weer open :(
Begint nu wel een beetje te voelen als wegenbelasting voor een auto die je niet hebt.
 
Kan me gewoon echt niet voorstellen dat ze het verder oprekken dan 1 Juni maar heb t al eerder mis gehad.
 
Kan me gewoon echt niet voorstellen dat ze het verder oprekken dan 1 Juni maar heb t al eerder mis gehad.

Dacht ik eerst ook en de druk wordt steeds groter ook natuurlijk, paar horeca zaken wilden geloof ik ook 1 juni openen met vergunning of zonder.
Zelf denk ik dat ze nog rekken omdat ze de scholen en verpleeghuizen eerst versoepelen maar die scholen gaan pas 11 mei open. Voordat je daar cijfers van ziet is het al eind mei begin juni.
Dus daarom denk ik niet dat ze versoepelen maar hoop dat ik het mis heb..
 
KLM begint met passagiers vluchten vanaf as maandag, dan vind ik het heel vreemd als sportscholen en horeca dicht blijven, met name de terrassen.

 
Dat wordt een mondkapje dragen tijdens het sporten.
 
Back
Naar boven