Fitness Seller

Subq test injectie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik doe tegenwoordig +-200mg test e per week.
ik trek met een gewone spuit met optreknaald enkele ml’s op, trek de plunger uit de insuline spuit en vul deze langs achter tot 0,8 ml, dan plunger er terug lichtjes achter tegen, slinspuit draaien tot de lucht bij de naald zit, dan plunger er iets verder in.
”backloading” op Google vind je wel een paar draadjes.
volledig pijnloze injecties.

Zet je de 0.8 ml test met insuline spuitje subcutaan in jet buikvet?
 
Zou het zelf niet olie subq zetten, te veel dingen gehoord over ingekapselde olie en daardoor bultjes onderhuids.
 
Zet je de 0.8 ml test met insuline spuitje subcutaan in jet buikvet?
Nope, IM in mijn bovenbeen.
Ik heb subcutaan met 0,2 ml enkele keren geprobeer. Dit gaf mij vervelende jeukende bultjes.
 
Nope, IM in mijn bovenbeen.
Ik heb subcutaan met 0,2 ml enkele keren geprobeer. Dit gaf mij vervelende jeukende bultjes.
moet je niet extra voorzichtig zijn in je bovenbeen? (zenuwen etc)
 
moet je niet extra voorzichtig zijn in je bovenbeen? (zenuwen etc)
Nog geen problemen mee gehad.
91DCA3AC-4F20-4BAB-8738-D3C947F8E877.png
 
Gaat dat wel goed? Niet pijnlijk? olie oplossing die je in buikvet injecteert.

Gaat goed ,soms wat roodheid, door dat de olie een reactie kan geven.
 
Ik heb me behoorlijk verdiept in de materie de laatste tijd.
Of je iets subq kan zetten hangt in grote mate af van het type olie wat gebruikt wordt in de injectievloeistof.

Hoe dikker (Castorolie vs pindaolie vs grapeseed) en/of hoe meer benzylalcohol er gebruikt is hoe vervelender een subqinjectie.

Dr Stevens, baas, legt het uit.
Hij behandeld clienten met een everyday test cyp sub q protocol omdat test cyp het meest geschikt zou zijn voor subq.
 
Ik heb me behoorlijk verdiept in de materie de laatste tijd.
Of je iets subq kan zetten hangt in grote mate af van het type olie wat gebruikt wordt in de injectievloeistof.

Hoe dikker (Castorolie vs pindaolie vs grapeseed) en/of hoe meer benzylalcohol er gebruikt is hoe vervelender een subqinjectie.

Dr Stevens, baas, legt het uit.
Hij behandeld clienten met een everyday test cyp sub q protocol omdat test cyp het meest geschikt zou zijn voor subq.
Subcutaan minder conversie naar oestrogeen omdat het dan trager bij de lever komt? Jezus deze kerel mag wel weer terug naar de schoolbanken :roflol:
 
Ik snap niet waarom je AAS subcutaan zou willen injecteren. Sorry... :(
 
Subcutaan minder conversie naar oestrogeen omdat het dan trager bij de lever komt? Jezus deze kerel mag wel weer terug naar de schoolbanken :roflol:

Volgens mij is het idee inderdaad tragere afgifte en door de kleinere frequentere doses zou dit leiden to stabiele waarden waarbij men, in vergelijk met Test IM, minder hoeft te zetten en oestrogeen in check blijft. Waar wringt de schoen voor jou?

recente update van em
1588236549568.png
 
Volgens mij is het idee inderdaad tragere afgifte en door de kleinere frequentere doses zou dit leiden to stabiele waarden waarbij men, in vergelijk met Test IM, minder hoeft te zetten en oestrogeen in check blijft. Waar wringt de schoen voor jou?

recente update van em
Bekijk bijlage 489259
Er vindt nagenoeg geen conversie plaats naar oestrogeen in de lever.

Een wat beter grafiekje uit een journal (SC=subcutaan, IM=intramusculair), tevens spreekt ie in jouw plaatje over IM-injectie:

1588239790132.png


Als je een lange halfwaardetijd beoogt kun je beter gaan voor testosteronundecanoaatinjecties (Nebido). Hoef je niet elke dag te prikken.

Ik heb trouwens wat meer van z'n filmpjes oppervlakkig gekeken, en de ironie is dat hij claimt evidence-based te werken, terwijl hij dat absoluut niet doet.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: GruX
Ik zet zelf ook elke dag subcutaan en bevalt qua prikken prima, veel beter dan IM.
Doe dit na de hand van een studie die is gedaan op transgenders waarbij bleek dat de opname nagenoeg hetzelfde was.
Ik gebruik nooit hoger dan 250mg test pw op deze manier wel.
 
Back
Naar boven