MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Vind het misschien wel een van de betere. Het verbloemt de bcaa smaak meer dan prima

Ja klopt. Komt doordat bcaa zuur is. Zure smaak erbij maskeert dan beter. Daarom zijn pre-workouts 9 van de 10x ook zure smaken.
 
Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst
WEEKACTIE ➡ www.MuscleMeat.nl
Gratis Monster Espresso bij iedere bestelling 🤩!
Geen voorwaarde, het wordt bij iedere bestelling toegevoegd die wij vanaf nu sturen t/m 4 mei.
Mensen die dus al voor aankomende week besteld hebben, krijgen het ook!
 
Waarom is mijn bestelling die ik zojuist geplaatst heb geannuleerd ?

Bestelling #415461 is geplaatst op 27/04/2020 en is op dit moment Geannuleerd.

@The Dutch Giant

Ik zie bij mijn Transactiehistoriek dat het wel betaald is ?

1588014505650.png
 
Laatst bewerkt:
Waarom is mijn bestelling die ik zojuist geplaatst heb geannuleerd ?

Bestelling #415461 is geplaatst op 27/04/2020 en is op dit moment Geannuleerd.

@The Dutch Giant

Ik zie bij mijn Transactiehistoriek dat het wel betaald is ?

Bekijk bijlage 489014

Vertraging in de betaling vermoed ik, staat goed in ons systeem, wordt vandaag verzonden!
 
Vandaag voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij jullie, kijk eerlijk gezegd het meest uit naar de monster espresso :roflol:
Heb 1 bij besteld, kunnen jullie er eventueel voor zorgen dat het gratis blikje die andere soort is?

Kan ze dan beide eens proeven :D
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst
WEEKACTIE ➡ www.MuscleMeat.nl
Gratis Monster Espresso bij iedere bestelling 🤩!
Geen voorwaarde, het wordt bij iedere bestelling toegevoegd die wij vanaf nu sturen t/m 4 mei.
Mensen die dus al voor aankomende week besteld hebben, krijgen het ook!


Zat niet bij mijn bestelling maat!
 
Vandaag voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij jullie, kijk eerlijk gezegd het meest uit naar de monster espresso :roflol:
Heb 1 bij besteld, kunnen jullie er eventueel voor zorgen dat het gratis blikje die andere soort is?

Kan ze dan beide eens proeven :D

Bedankt voor je bestelling! Heb je een ordernummer / echte naam voor mij? Dan kan ik het regelen.
 
Mensen ervaring met de prep bakjes ? Hoe zijn die en gaan ze snel open in de tas bijvoorbeeld ? Naar mijn first impression zien ze er niet echt stevig uit. Dat ik het in een tas kan doen waar boeken voor school inzitten bv.

Ik heb ze nog niet besteld ze koste ook geen drol. Maar het zou sund zijn dat als ze niet stevig genoeg zijn ze binnen 2 seconden de prullebak in vliegen toch ?
 
Mensen ervaring met de prep bakjes ? Hoe zijn die en gaan ze snel open in de tas bijvoorbeeld ? Naar mijn first impression zien ze er niet echt stevig uit. Dat ik het in een tas kan doen waar boeken voor school inzitten bv.

Ik heb ze nog niet besteld ze koste ook geen drol. Maar het zou sund zijn dat als ze niet stevig genoeg zijn ze binnen 2 seconden de prullebak in vliegen toch ?

Dit zijn 20 cent wegwerp bakjes. Het type bakje wat niet erg is als je na eten weggooit. Ze sluiten prima en zijn sterk genoeg, maar zou het nooit in je tas doen naast een laptop of boeken voor de ´´just in case´´. Als ik je omschrijving lees kun je beter voor een bakje gaan met bv een rubberen afsluiten van een paar euro.
 
Mensen ervaring met de prep bakjes ? Hoe zijn die en gaan ze snel open in de tas bijvoorbeeld ? Naar mijn first impression zien ze er niet echt stevig uit. Dat ik het in een tas kan doen waar boeken voor school inzitten bv.

Ik heb ze nog niet besteld ze koste ook geen drol. Maar het zou sund zijn dat als ze niet stevig genoeg zijn ze binnen 2 seconden de prullebak in vliegen toch ?

Voor prep bakjes die bij boeken etc komen te liggen, zou ik toch gaan voor goed afdichtende bakjes (spreek uit ervaring).

Ik heb vaak wat vocht in het bakje zitten, door het ontdooien of sausjes etc. Wilt nog wel eens lekken...
 
Dit zijn 20 cent wegwerp bakjes. Het type bakje wat niet erg is als je na eten weggooit. Ze sluiten prima en zijn sterk genoeg, maar zou het nooit in je tas doen naast een laptop of boeken voor de ´´just in case´´. Als ik je omschrijving lees kun je beter voor een bakje gaan met bv een rubberen afsluiten van een paar euro.
Verkopen juillie ook goeie bakkies dan ? Of alleen deze ? Kon namelijk niks anders vinden dan deze op de site.
 
Mensen ervaring met de prep bakjes ? Hoe zijn die en gaan ze snel open in de tas bijvoorbeeld ? Naar mijn first impression zien ze er niet echt stevig uit. Dat ik het in een tas kan doen waar boeken voor school inzitten bv.

Ik heb ze nog niet besteld ze koste ook geen drol. Maar het zou sund zijn dat als ze niet stevig genoeg zijn ze binnen 2 seconden de prullebak in vliegen toch ?
De prepbakjes zijn gewoon goed. Sluiten erg goed af en "klikken" goed vast.
 
Verkopen juillie ook goeie bakkies dan ? Of alleen deze ? Kon namelijk niks anders vinden dan deze op de site.

Nee, we zijn bewust voor deze gegaan omdat de andere overal te vinden is. Uiteindelijk willen we ze wel hebben, maar om die reden met deze begonnen. Veel voor weinig geld waarbij de kwaliteit hoger dan het bedrag uitvalt, als ik dit zo kan zeggen.

De prepbakjes zijn gewoon goed. Sluiten erg goed af en "klikken" goed vast.

Ja is mijn ervaring ook na jaren lang gebruik :). Denk alleen dat hij net 1 type hoger zoekt nog waar je bv een jaar mee doet.
 
Alle farmerland smoothie mixen zijn uitverkocht. Is het bekend wanneer deze weer binnenkomen?
 
Denk dat ik die bakjes wel 100x gebruik, gewoon in de vaatwasser en als je het goed en rechtop vervoerd niets aan de hand.
 
Alle farmerland smoothie mixen zijn uitverkocht. Is het bekend wanneer deze weer binnenkomen?

Te weinig vraag nasr helaas. Gaan eruit.

Denk dat ik die bakjes wel 100x gebruik, gewoon in de vaatwasser en als je het goed en rechtop vervoerd niets aan de hand.

Top :)!!
 
Back
Naar boven