Fitness Seller

Kettlebell workout (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leonidas0312

Novice
Lid geworden
20 mrt 2020
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
72kg
Hey mensen,

ik begrijp deze kettlebell workout niet.

1. Double Kettlebell Clean and Press5 rounds x 5 reps

2. Upper Body Superset:

A1:
Double Kettlebell Floor Press5 rounds x 5 reps
B2:
Double Kettlebell Bent Over Row5 rounds x 5 reps

3. Lower Body Superset:

C1:
Double Kettlebell Front Squat – 5 rounds x 5 reps
C2:
Double Kettlebell Swings5 rounds x 5 reps

4. Turkish Get-Ups
5 rounds x 3 reps (each side)

Wat ik wil weten is, wanneer moet ik rusten en moet ik überhaupt rusten, en voor hoelang. En kunnen jullie mij precies uitleggen wat ik moet dien qua rust en die supersets.

thanks :)

link van de workout:
 
Je begrijpt iets niet op website A dus je maakt een topic met vragen aan op website B.
Ik raad je aan om op website A te kijken of je het juiste antwoord kan vinden, maarja wie ben ik.
 
Wat ik wil weten is, wanneer moet ik rusten en moet ik überhaupt rusten, en voor hoelang. En kunnen jullie mij precies uitleggen wat ik moet dien qua rust en die supersets.

Allereerst welkom hier,

Doorgaans neem je rust na iedere set , je doet 5 setjes met 5 reps ( herhalingen ) , hoelang je rust is een afhankelijk van verschillende factoren , wat is je doel , hoe is je conditie enz
Je kunt om te beginnen 2 min rust nemen , merk je dat dit te lang is dan neem je 1 min rust.

Het verschil tussen een set een een superset is eigenlijk de combinatie, bij een normale set doe je meerdere setjes van dezelfde oefening. bij een superset wissel je 2 oefeningen af , zie hieronder :

Set 1 : Double Kettlebell Front Squat
Set 2: Double Kettlebell Swings
Set 3: Double Kettlebell Front Squat
Enz enz

Tussen de supersets kun je 30 sec rust houden , houd je hartslag hoog , maar 1 min is ook mogelijk , helemaal geen rust en in 1 moeite doorgaan is ook een optie
 
Allereerst welkom hier,

Doorgaans neem je rust na iedere set , je doet 5 setjes met 5 reps ( herhalingen ) , hoelang je rust is een afhankelijk van verschillende factoren , wat is je doel , hoe is je conditie enz
Je kunt om te beginnen 2 min rust nemen , merk je dat dit te lang is dan neem je 1 min rust.

Het verschil tussen een set een een superset is eigenlijk de combinatie, bij een normale set doe je meerdere setjes van dezelfde oefening. bij een superset wissel je 2 oefeningen af , zie hieronder :

Set 1 : Double Kettlebell Front Squat
Set 2: Double Kettlebell Swings
Set 3: Double Kettlebell Front Squat
Enz enz

Tussen de supersets kun je 30 sec rust houden , houd je hartslag hoog , maar 1 min is ook mogelijk , helemaal geen rust en in 1 moeite doorgaan is ook een optie

Oke dus als ik het goed begrijp moet het zo gaan.

double kb clean and press 5 setjes van 5 reps, en om de set rust nemen

en daarna

de double kettlebell floor press 5 setjes van 5 reps zonder rust (A1) en daarna gelijk door naar B2 double kettlebell bent over row, ook 5 sets van 5 reps zonder rust. En dat hetzelfde bij de lowerbody
 
Back
Naar boven