AndroidHealthClinic

Geen KT maar betere looks (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Iron Grip

Cool Novice
Lid geworden
10 sep 2011
Berichten
86
Waardering
5
Lengte
1m88
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Hallo,

Net als bij velen van jullie ligt het krachttraining momenteel even stil in verband met coronavirus.

ik sta er vrij nuchter in en ben meer gaan mountain biken. Toch zit ik meer stil dan ooit!

wel blijf ik op mijn voeding letten. Ik eet iets minder dan normaal en uiteraard altijd gezond en zorg dat ik m’n eiwitten binnenhaal. Tussen de 1.5-2.0 gram per kg zit ik nu.

Ruim acht weken heb ik geen krachttraining meer gedaan. 0.0. Ondanks ik iets in spiervolume ben afgenomen, zie ik er een stuk fitter uit dan ervoor. De spierafbraak valt mij reuze mee. Het is iets platter maar mijn vet% is lager!

ik heb meer definite, ondanks wat platter en oog minder bloated. Ten tijden van kracht training at ik het zelfde als nu maar dus ietsje meer. Op een enkele eiwit-shake na, na de training, benutte ik geen andere supplementen of pepmiddelen/pre-workouts.

herkennen jullie dit ook en hoe zou dit verklaard kunnen worden?
 
Mountainbiken verbrandt je veel meer calorieen mee - dus het zou zo maar kunnen dat je in een (groter) kcal tekort bent gaan zitten.
 
Same here. Ik ben vast wat spierkracht verloren, maar massaverlies valt mee. Ik ben gaan hardlopen en fietsen (vrij fanatiek) en ben nu ook net weer een stukje strakker qua vet. Het is nu eenmaal zo dat als je laag in vet zit je er snel beter uit ziet.
 
Je oogt fitter omdat je droger staat. Na 8 weken zonder krachttraining zal je spiermassa wel degelijk iets zijn afgenomen, dat kun je niet compenseren met enkel mountainbiken.
 
Ligt er ook aan hoeveel spiermassa je hebt
..
 
Back
Naar boven