XXL Nutrition

John Meadows 2 weeks out of Masters Nationals 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RFFNCK

Super Moderator
Super Mod
10 jaar lid
Lid geworden
28 mrt 2011
Berichten
29.195
Waardering
8.335
qpTkDfE.jpg


John Meadows 2 weeks out voor zijn nieuwe poging een Pro Card binnen te halen!
 
Hard! Hoe oud is JM?
 
Godver.
Die staat er goed bij.
Maar year round staat hij er goed bij.
Dit is echt nice
 
Beste landkaart :) maar hard idd
 
damn... vasculair as phuck! :D
 
Hij heeft zijn huiswerk meer als goed gedaan
 
Hij heeft zijn huiswerk meer als goed gedaan

Ook gewoon een hele intelligente kerel. Ook tof dat hij dit nog kan presteren na wat hem is overkomen.
 
Oeffff, treurig. Sympathieke kerel. Ik kijk geregeld zijn youtube video's. Hopelijk herstelt hij goed. Ik leg dan toch direct een link met AAS-gebruik/misbruik in het verleden.
 
Laatst bewerkt:
Oeiii.. hopelijk komt hij er snel boven op..
 
Ik hoop dat hij er boven op komt, hij is echt een geweldig persoon in zijn videos.
 
Oeffff, treurig. Sympathieke kerel. Ik kijk geregeld zijn youtube video's. Hopelijk herstelt hij goed. Ik leg dan toch direct een link met AAS-gebruik/misbruik in het verleden.
Tuurlijk, dat moet, als een bodybuilder wat krijgt is 't ALTIJD aas gerelateerd.... Zelfs als ie een auto-ongeluk zou krijgen is 't door de roids.... Lol
 
Tuurlijk, dat moet, als een bodybuilder wat krijgt is 't ALTIJD aas gerelateerd.... Zelfs als ie een auto-ongeluk zou krijgen is 't door de roids.... Lol
:rolleyes:
 
Tuurlijk, dat moet, als een bodybuilder wat krijgt is 't ALTIJD aas gerelateerd.... Zelfs als ie een auto-ongeluk zou krijgen is 't door de roids.... Lol
Dit blijft helaas altijd zo, sommige mensen zijn wat achterlijk en proberen iedere poging aan te grijpen om maar weer AAS te roepen.
 
Tuurlijk, dat moet, als een bodybuilder wat krijgt is 't ALTIJD aas gerelateerd.... Zelfs als ie een auto-ongeluk zou krijgen is 't door de roids.... Lol
Nou ja, het is in ieder geval een risicofactor. Daar kan niemand omheen. Wellicht zal hij hier zelf nog over spreken als hij weer is opgekapt en weer verder gaat op youtube.
 
Tuurlijk, dat moet, als een bodybuilder wat krijgt is 't ALTIJD aas gerelateerd.... Zelfs als ie een auto-ongeluk zou krijgen is 't door de roids.... Lol
Wellicht niet de directe oorzaak maar zeker wel een meewegende factor. Schijnbaar hebben zijn ouders(in hun 30's) ook een verleden met hartaanvallen, dus wellicht ook genetische aanleg.
 
Vind hardfalen wel erg vaak voorbij komen hoor, bij (ex) bodybuilders opvallend vaak. Kan ook perceptie zijn maar heb een keer een onderzoek gezien dat veel bodybuilders een vergrote hartklep of iets dergelijks hebben, en dat was niet best :(
 
Vind hardfalen wel erg vaak voorbij komen hoor, bij (ex) bodybuilders opvallend vaak. Kan ook perceptie zijn maar heb een keer een onderzoek gezien dat veel bodybuilders een vergrote hartklep of iets dergelijks hebben, en dat was niet best :(
Volgens mij gaat de meerderheid van de mensheid dood aan of hartfalen of kanker.
 
Vind hardfalen wel erg vaak voorbij komen hoor, bij (ex) bodybuilders opvallend vaak. Kan ook perceptie zijn maar heb een keer een onderzoek gezien dat veel bodybuilders een vergrote hartklep of iets dergelijks hebben, en dat was niet best :(
Linkerventrikelhypertrofie is zeker gelinkt aan AAS gebruik. Dat is gewoon wetenschappelijk bewezen.

We kunnen het onder stoelen of banken steken, maar als je steroids gebruikt vergroot je zeker de kans op hartfalen en andere complicaties.

In zekere zin speel je altijd russian roulette, omdat niemand 100% zeker is hoe je ervoor staat met je genen. Zoals dit in dit voorbeeld, waarbij zijn ouders op relatief jonge leeftijd al een hartaanval hebben gehad. Daarom vond ik(gezien zijn gebruik) het knap dat hij nu pas een hartaanval heeft gehad.

Ik ben hier zelf ook bewust van en daarom zorg ik er voor dat ik mijn diet zodanig aanpas dat mijn LDL in range blijft, regelmatig cardio doe en om de zoveel maanden bloed doneer. Daarbij neem ik ook de benodigde supplementen voor mijn bloeddruk en andere zaken. Je kunt het process alleen maar vertragen, want 100% voorkomen doe je toch niet.
 
Back
Naar boven