MuscleMeat

Contest Log Thicker than a snicker to summer shredz log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Na een paar dagen sip zijn vanwege de gesloten sportscholen toch maar mijn dieet weer opgepakt , besloten dat op onderhoud eten nu niks voor me toevoegt. Ben met elastieken en paar losse dumbells vandaag thuis aan de slag gegaan en bevalt best prima , ga de komende tijd ook een beetje calisthenics proberen om de tijd te doden.

Kilootje aangekomen door al t vreten wat ik weggewerkt heb in de afgelopen dagen maar nog wel acceptabele shape, nu weer volop cutten en roeien met de riemen die we hebben.
 

Bijlagen

  • A94BDDFA-BC90-4F34-A795-EA177A7FB2A8.jpeg
    A94BDDFA-BC90-4F34-A795-EA177A7FB2A8.jpeg
    92,2 KB · Weergaven: 148
Na een paar dagen sip zijn vanwege de gesloten sportscholen toch maar mijn dieet weer opgepakt , besloten dat op onderhoud eten nu niks voor me toevoegt. Ben met elastieken en paar losse dumbells vandaag thuis aan de slag gegaan en bevalt best prima , ga de komende tijd ook een beetje calisthenics proberen om de tijd te doden.

Kilootje aangekomen door al t vreten wat ik weggewerkt heb in de afgelopen dagen maar nog wel acceptabele shape, nu weer volop cutten en roeien met de riemen die we hebben.
Welcome back corona survivor
 
je oogt op de foto’s wel stukken buffer dan 85kg doet vermoeden :eek:
 
je oogt op de foto’s wel stukken buffer dan 85kg doet vermoeden :eek:
Hoor ik heel vaak dit , vind zelf dat ik op fotos ook nog eens veel minder oog dan gewoon in real life. Idk ik denk dat gewicht gewoon niet veel zegt
 
Hoor ik heel vaak dit , vind zelf dat ik op fotos ook nog eens veel minder oog dan gewoon in real life. Idk ik denk dat gewicht gewoon niet veel zegt
Denk ook wel dat verhoudingen visueel veel belangrijker zijn dan gewicht.
 
Hoor ik heel vaak dit , vind zelf dat ik op fotos ook nog eens veel minder oog dan gewoon in real life. Idk ik denk dat gewicht gewoon niet veel zegt
Ken het gevoel, als ik in basic fit rond huppel in kort broekje kijkt iedereen van wauw check die Christiano Ronaldo legs.
Bro's staren, fitgirls vragen mijn nr.
En als ik hier post word ik uitgelachen.

???
 
Ken het gevoel, als ik in basic fit rond huppel in kort broekje kijkt iedereen van wauw check die Christiano Ronaldo legs.
Bro's staren, fitgirls vragen mijn nr.
En als ik hier post word ik uitgelachen.

???
Ik wil je nummer ook wel heur.
(nohomo, voor Bert weer afkomt)
 
Ken het gevoel, als ik in basic fit rond huppel in kort broekje kijkt iedereen van wauw check die Christiano Ronaldo legs.
Bro's staren, fitgirls vragen mijn nr.
En als ik hier post word ik uitgelachen.

???
De standaard ligt hier hoog man, alleen maar ronnie colemans aanwezig hier
 
Goed dat je de draad weer hebt opgepakt met trainen.
Hopelijk valt het mee op je werk.
Shape ziet er al heel netjes uit hoor.
 
Hoe gaat het met de shredz wesleyb8? Laatste update is al weer meer dan een maand geleden.
 
Hoe gaat het met de shredz wesleyb8? Laatste update is al weer meer dan een maand geleden.
Klopt, ik had het loggen even naast me neer gelegd omdat er nauwelijks wat interessants te melden valt gezien er niet echt normaal getraind kan worden. Tijdje op onderhoud gezeten nu om massa te bewaren, merkte toch dat ik ging inleveren zonder echt een zware prikkel.

Inmiddels wat dumbells aangeschaft en een barbell , hoop elastieken dus ik train nagenoeg iedere dag zo goed als het kan.

Sta er iets vettiger bij dan eerst maar tegen het einde van de contest knetter droog staan lukt nog wel :).
7AD1AD91-772F-409D-83A1-4B3D3995D189.png
 
Ziet er nog top uit :thumbup:
 
Ah, mooi! Ik dacht even dat je het bijltje er bij neer had gegooid...
 
Ah, mooi! Ik dacht even dat je het bijltje er bij neer had gegooid...
Was ook wel zo in de eerste instantie , zat binnen no time volgens mij ook weer rond de 18/19 procent
 
Paar weekjes terug stond ik er echt plat en leeg bij , zie foto
1C5DFE69-7249-4C39-9B66-2C9C031C1B2F.png

Inmiddels weer stuk voller , Iets droger ook
5F61BCE3-F298-45BC-8CEE-3A8831ABFD4C.jpeg



Nu kilootje zwaarder dan toen
 
Opzich wel leuk om te zien wat dieeten kan doen, bij lange na nog niet zo droog als ik wil maar ben echt een ander mens geworden :D
 

Bijlagen

  • 5119C775-B32C-40B4-A9AF-E1EB0AF696F2.jpeg
    5119C775-B32C-40B4-A9AF-E1EB0AF696F2.jpeg
    203,8 KB · Weergaven: 91
Langzaam aan weer in kcal aan het afbouwen , heb ook wat dumbells en dergelijken gekocht om toch wat meer prikkels te creëren.

Ben voor mijn gevoel ook weinig massa kwijt tot nu toe, dus ik ga het loggen ook gewoon weer op pakken :D

Weeg nu 83,5 kg en sta er zo bij.

Vanaf morgen komen er weer trainingsupdates
 

Bijlagen

  • 930B64DD-BF46-4E86-BF37-C2DC41B59838.png
    930B64DD-BF46-4E86-BF37-C2DC41B59838.png
    779,4 KB · Weergaven: 76
Aardig laag in vp nog, gaat geen moeilijke cut worden :)
 
Back
Naar boven